Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#80001) Hosssszu válasza 4Grider (#79999) üzenetére


Hosssszu
őstag

Egész pontosan ez hol van (elrejtve)?
Hello data start a csomagom, de nem találom sem az appban, sem a weboldalon. :F
Végignéztem a "Szolgáltatás rendelése/módosítása"-ban mindent (hang, internet, üzenet, szórakozás, külföld, beállítás) mégsem találom. Persze minden más megvan.
Esetleg meg tudnád mondani hogy hol keressem?
Köszönöm szépen! :R

(#80002) #70635776 válasza Hosssszu (#80001) üzenetére


#70635776
törölt tag

Kártyásnál sem találom...

(#80003) Landsmann válasza #70635776 (#80002) üzenetére


Landsmann
addikt

Nálam is ez a helyzet. 2 kártyás és 3 előfizetésesnél sincs semmilyen emeltdíjas szolgáltatásra utaló beállítási lehetőség.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#80004) asdf_ válasza levy1983 (#79998) üzenetére


asdf_
veterán

Hogy egyszer és mindenkorra kiderüljön, hogy ezek a varázslatos, semmiből nem történő feliratkozások hogyan történnek, én azt hiszem mind az emeltdíjas szolgáltató mind a Telenor adatvédelmi felelősénél jelentkeznék, és info trv-re hivatkozva részletes, mindenre kiterjedő válaszokat várnék arra, hogy akkor ez a feliratkozás (=adataim kezelése) hogyan, hol, mikor, milyen módon sikeredett (a Telenor nyilván csak azt fogja mondani, hogy a szolgáltatótól jött, hogy te feliratkoztál, én sokkal inkább a másik oldal válaszára lennék kíváncsi). És még mindig elképzelhetetlennek tartom, hogy egy ilyen feliratkozás úgy történjen meg, hogy valaki egy weboldalon beír egy telefonszámot és kész.

[ Szerkesztve ]

(#80005) nfsu17 válasza 4Grider (#79999) üzenetére


nfsu17
veterán

nálam sincs...kártyás

(#80006) DrBubo77 válasza Landsmann (#80003) üzenetére


DrBubo77
addikt

Nálunk kártyás és előfizetéses számnál is ott van az opció:

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#80007) Hosssszu válasza DrBubo77 (#80006) üzenetére


Hosssszu
őstag

Ez gondolom a beállítás oldalon van. De nálam ez sincs. :(

(#80008) Littoral


Littoral
aktív tag

Mindenkinek, aki nem találja:
Telenor online: saját számod >> Szolgáltatások >> Üzenet fül >> Telefonszámhoz tartozó aktív szolgáltatások (itt lehet be- vagy kikapcsolni az "Emeltdíjas és felnott tartalmak" nevű résznél). Hozzáteszem, hogy én havidíjas vagyok, én ezt látom, a megfelelő jogosultsági szintű regisztrációval.

[ Szerkesztve ]

(#80009) #70635776 válasza Littoral (#80008) üzenetére


#70635776
törölt tag

ott sincs, csak mms megrendelés :DDD

Ezt találtam: [link]

[ Szerkesztve ]

(#80010) asdf_


asdf_
veterán

Kártyaszintű regisztráció vs. ügyfélszintű regisztráció probléma esetleg?

(#80011) #70635776 válasza asdf_ (#80010) üzenetére


#70635776
törölt tag

ügyfélszintűm van, ennek ellenére semmi...

(#80012) Hosssszu válasza #70635776 (#80011) üzenetére


Hosssszu
őstag

Ha elolvasod amit találtál, akkor nem lehet hogy az a szitu hogy alapból tiltva van?
Mert a pdf-ben azt írja hogy neten keresztül nem lehet bekapcsolni. Lehet hogy azért nem látszódik nekem sem.
Akinek meg látszódik, annak lehet hogy engedélyezve van és kikapcsolni ki tudja, de vissza már neten nem.
Bár a megnyugtató az lenne ha neten látszódna a tiltás.

(#80013) #70635776 válasza Hosssszu (#80012) üzenetére


#70635776
törölt tag

pont azért írtam: itt elkezdett mindenki azon parázni, hogy hol lehet az emelt díjas szolgáltatást kikapcsolni.
Az elején én is beleestem ebbe a hibába, aztán rákerestem hogy mi a szitu: és akkor találtam a pdf-et, ami gyakorlatilag védi az ügyfelet.
Szóval akinek be van kapcsolva, az vélhetőleg egy korábbi alkalommal kérte az aktiválást. Ha nem így volt, akkor nincs elképzelésem....

(#80014) Landsmann válasza #70635776 (#80013) üzenetére


Landsmann
addikt

Az esetleg elképzelhető, hogy olyan régi az előfizetés, amikor még alapból nem volt tiltva a szolgátatás. Mikor bevezették, az az új előfizetésekre vonatkozott, a régiekre nem volt hatással a bevezetés.

Így hogy visszagondolok, mintha jópár évvel ezelőtt lett vona beállítási leheteőség és mintha le is tiltottam volna az egyik kártyásról az EDSZ-t. De azon sem látszik semmi.

[ Szerkesztve ]

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#80015) levy1983 válasza levy1983 (#79998) üzenetére


levy1983
aktív tag

Sziasztok! Meg is oldódott a problémám, mindkét fronton intézkedtem:
1. Írtam a Fortumo Support-nak, hogy nem vásároltam semmit, töröljék, térítsék vissza a díjat és rakják tiltíólistára a számomat, amit meg is csináltak 1 órán belül.
2. Telenornál akartam tiltani az emelt díjas SMS vásárlást, de az már eleve tiltva volt. Extraként kértem az applikciós vásárlás tiltását, biztos, ami biztos... Így majd a Google Play-es vásárlást máshogy kell megoldanom a jövőben...
De ez így számomra érthetetlen, hogyan történhet ilyen a 21. században. A Fortumo szerint 2 módja van a vásárlásnak:
a) if the user is using mobile data, they go through the 1-click flow and just confirm the subscription by clicking on the confirming button
b) if the user is using WiFi, they need to go through the PIN-flow, where a 4-digit code is sent to the user and they need to enter it into the payment window to complete the payment.
De ezek közül egyik sem állt fent nálam...Hihetetlen, érthetetlen!
Köszi a segítséget, hozzászólásokat!

[ Szerkesztve ]

Mert a jóidőhöz munka kell!

(#80016) Landsmann


Landsmann
addikt

Itt mit bütykölhetnek?

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#80017) azbest válasza levy1983 (#80015) üzenetére


azbest
félisten

az azért fura, ha alapból tiltva van de mégis sikerült a telefonszámod birtokában feliratkoztatniuk rá. De akkor nem is a régi, hanem valami új joghézagot használnak ki, olyan szolgáltatást, ami nincs tiltva alapból.

Ha play vásárlás volt, akkor lehet az most a kiskapu, amit valahogy kihasználnak. Esetleg valami weblapba beágyazták rejtetten, hogy hívja meg azt címet, amit vásárláskor hasznának. Vagy valami kamu, megtévesztő popupként valami weblapon. De akár valamelyik appban is lehet elrejtve ilyen.

Ha jól értem ez a Fortumo nem maga árul hülye emeltdíjas szolgáltatásokat, hanem csak mint fizetési platform van jelen és vele szerződnek le vállalkozások, hogy a tartalmuk után szedje a pénzt jutalékért cserében. Szóval valamelyik ügyfelük lehet visszaél a rendszerrel és annyira nem töri magát se a Fortumo se a telco szolgáltatók, hogy megszüntessék a visszaélés lehetőségét, mert jutalékot kapnak utána.

Vicces egyébként, hogy (újabb?) prepaid ügyfélként az emeltdíjas tiltás/engedélyezés és hasonló szolgáltatások külön személyes azonosítást igényelnek a linkelt doksi szerint. Hiszen minden évben kötelező adategyeztetés van már a prepaideknél is.

btw, nálam nem csak mobilvásárlás, hanem mobil piactér vásárlás is külön van:
-Mobilvásárlás tiltása - mindenféle pénzköltés. Parkolás ilyesmi nem tudom ide számít-e, lehet arra továbbra is tudnak vonni.
- Mobil Piactér Vásárlás kikapcsolása - nem, nem akarok telefon egyenlegről vásárolni.

gyanítom az utóbbit is tiltani kell

[ Szerkesztve ]

(#80018) Diák66 válasza Landsmann (#80016) üzenetére


Diák66
őstag

Gyakorlatilag bármit, de amíg nem a tövében flexeznek, csak jó hír lehet :DD

(#80019) cocka


cocka
veterán

Nem akar ez a cég kártyásoknak értelmezhető adatmennyiséget adni? Legalább azt, ha már ennyire mániájuk az időkeret.

Jelenlegi adatmennyiségek 10-szeres szorzóval, azonos áron. Az versenyképes lenne. Csak mert van két opció is a másik kettőnél: trékom: korlátlan (bár másképp meg korlátozott), voda meg 10 és 500 giga. Ez utóbbi mondjuk egy szándékos túllövés a célon, meg felesleges is. 1 hónap alatt se tudsz ennyit leforgalmazni a voda sebességével. De a telenor tud normális sebességet biztosítani, de elég lenne mondjuk heti 50 giga is. Vagy 30 vagy 10 stb..

Tehát még mindig ott tartunk, hogy

adatmennyiség: értelmezhetetlen
időtartam: értelmezhetetlen
sebesség: értelmezhető, csak minek, ha nincs ésszerű adatmennyiség (reális időtartammal fűszerezve?)

(#80020) Landsmann válasza Diák66 (#80018) üzenetére


Landsmann
addikt

Csináltam közelebbi képet. Mikor odamentem, akkor mászott lefelé két munkás. Telekom/Telenor közös toronyról van szó. Nem tudom melyik brigád munkálkodik. A Telenor hálózata egész nap rendben ment, akkor is mikor odafent voltak. Telekomot nem tudom, mert olyan kártyám nincs. Illetve, mivel itt a 4G-t a Telekom adja, az is ment, egész nap 4G VoLTE-n volt/van a telefon, tehát úgy néz ki, üzemelő berendezésen dolgoztak. A képen látható legfelső piros rész az új, azt most a napokban pakolhatták fel, mert az eddig nem volt ott. Látom, sugárzókkal tele van pakolva. Nem hinném, hogy valamelyik 5G-t szerelne, ahhoz kicsik vagyunk. Még azt tudom elképzelni, hogy a Digi költözik fel a toronyra. Tavaly augusztusban volt tájékoztató, hogy a Vodafone torony mellett állítják fel a sajátjukat, de mindez a mai napig sem történt meg.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#80021) Diák66 válasza Landsmann (#80020) üzenetére


Diák66
őstag

Ebből a képből nehéz bármit megmondani, talán a Telekom RRU felismerhető, de azon kívül más nem....az antennák is lehetnek bárkié.

(#80022) #70635776 válasza Landsmann (#80020) üzenetére


#70635776
törölt tag

Ericsson a cucc, szóval a telekomé vagy a digié.

(#80023) tomp válasza Landsmann (#80020) üzenetére


tomp
félisten

Nem látszik tisztán de mintha Telekom féle Ericsson RRU-t látnék ott.

(#80024) XZoli


XZoli
aktív tag

ez mi akar lenni? Korlátlan SMS megrendelés tiltás

Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram

(#80025) Landsmann válasza #70635776 (#80022) üzenetére


Landsmann
addikt

Szerintem Digi lesz. Most ránéztem a hálózatokra, ott van a Digi 4G. Érdekes módon, nincs mögé írva, hogy Tiltott, mint a többinél. Mikor csatlakozni akarok hozzá, egy idő után azt írja ki, ehhez a hálózathoz nem lehet csatlakozni. Viszont Network Cellinfoval megnézve, ezt a hlót nézi, térerőt ugyan nem mutat, a telefon ikonja, de az app igen, méghozzá hasonló értéket mint a Telenor. A Vodafone éppen 1 km-el van távolabb és ez látszik is az értékeken. A torony tetején nincs piros pillempáty mint ami szokott lenni, vagy még nincs beüzemelve. Gondolom, még holnap is szerelni fogják.DE akkor olybá tűnik ez nem Telenor fejlesztés.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#80026) torrente777


torrente777
tag

(#80027) 4Grider válasza torrente777 (#80026) üzenetére


4Grider
nagyúr

Rá két hónapra, hogy lekommunikálják, a Telenornak nem fontos az 5G.

(#80028) Viktor0610 válasza 4Grider (#80027) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Lehet, a hiba nálam van, de nem látom a képet. 🤔

Samsung Galaxy A54

(#80029) torrente777 válasza Viktor0610 (#80028) üzenetére


torrente777
tag

Felrakom még 1 szer.

(#80030) Viktor0610 válasza 4Grider (#80027) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Hol, mikor írták ezt?

Samsung Galaxy A54

(#80031) Viktor0610 válasza torrente777 (#80029) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Köszi, így már látszik.
Belefutottam én is. :K

Samsung Galaxy A54

(#80033) Viktor0610 válasza 4Grider (#80032) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Köszi! :R

Samsung Galaxy A54

(#80034) leo81 válasza torrente777 (#80029) üzenetére


leo81
aktív tag

Nesze neked 5G: Zalaegerszeg

Nekem még normális 4G-t sem építettek...

(#80035) Viktor0610 válasza leo81 (#80034) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem is neked építik. ;]

Hanem az összes telenorosnak, akik sajnos többen használják ott, ahol te vagy.

Samsung Galaxy A54

(#80036) 4Grider válasza leo81 (#80034) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ezzel a sebességgel ne panaszkodj, mert sok helyen ennyi sincs, ráadásul jó eséllyel nem is B20/800 MHz-es hálózat. Mire nem elég 8 Mbps telefonon?

(#80037) leo81 válasza 4Grider (#80036) üzenetére


leo81
aktív tag

Tudok ennél jobbat is: ez is és az előző is csak B20.

Telefonos böngészésre valóban elég lehet, de akkor ne kínálgassák nekem a routert, hogy megosztható több eszközre is... meg, hogy hipernet 300Mbit.
Amúgy már fel is mondtam és az 50 kártyám is valószínűleg más szolgáltatónál landol...Évek óta jelzem nekik ezt a helyzetet, de nem történik semmi...

(#80038) 4Grider válasza leo81 (#80037) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha csak B20 van, ott kell hagyni őket. A másik két szolgáltató jellemzően 2-3CA-t kínál a városban. Mondjuk felfelé az a 43 Mbps szép teljesítmény B20-on...

(#80039) leo81 válasza 4Grider (#80038) üzenetére


leo81
aktív tag

Ugyanitt a Telekomnak B3, nincs CA:

Csak épp sokkal több cellával fednek. Van ahol egy bázison 5db B3-s cella sugároz (mind 20Mhz-en) a belvárosban meg 3CA-val 9 cellával üzemeltetnek egy bázist (B3+B7+B7).
(+5G is 100Mhz-en) De maradjunk csak a 4G összehasonlításnál!
A telenyomor meg 2 cellás B20-as állomásokkal szórakozik (velünk) évek óta....
Na ez itt a nagy különbség...

[ Szerkesztve ]

(#80040) Viktor0610 válasza leo81 (#80039) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A telenyomorozást nem szeretem.

Illetve ilyenkor mindig hozzáteszem, hogy nyilván van az országnak olyan helye, ahol meg fordítva lennének a sebességek.
Ez téged nyilván nem érdekel/izgat, de a hálózat összességében nem hinném, hogy rossz lenne, de mivel annak jellege ilyen szélsőséges sebességeket adhat, ez ilyen.

Samsung Galaxy A54

(#80041) 4Grider válasza Viktor0610 (#80040) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mondjuk abban igaza van, hogy egy Zalaegerszeghez hasonló városban már jó ideje nem szabadna B20 only bázisállomásokat üzemeltetni. Tudom hogy drágák az antennák meg az egyéb aktív eszközök, ráadásul az új eszközök támogatásáért is folyamatosan fizetni kell, ennek ellenére nagyon nem kellene nagyvárosokban 800 MHz-en szolgáltatni...

(#80042) leo81 válasza Viktor0610 (#80040) üzenetére


leo81
aktív tag

Hidd el én sem szeretem...de most kicsúszott...
15 éve használom a Telenort/Pannont, de az utóbbi időben nagyon lemaradtak.
Nagyon nem tetszik ez a Hipernet flancolás, nyomatják a reklámokat ezerrel, miközben a hálózat több előfizetőt nem igen bír el. Inkább költenék a lóvét hálózatfejlesztésre. Frekvencia van bőven, de ha nem használják legalább a nagyobb városokban akkor minek is vették??

(#80043) m1lan válasza 4Grider (#80041) üzenetére


m1lan
őstag

Zalában szerintem annyira erős a Telekom, hogy nem feltétlenül érné meg nekik fejleszteni.

Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX

(#80044) 4Grider válasza m1lan (#80043) üzenetére


4Grider
nagyúr

Elég jól látszik, hogy terhelt a B20-as cella. Szóval használják rendesen. Mondjuk ez nem is csoda városi környezetben...

(#80045) leo81 válasza m1lan (#80043) üzenetére


leo81
aktív tag

Ezt aláírom, így is van kb. 70% Telekom. De pl a Vodafone az összes városi bázisán 3CA-t üzemeltet 9-10db cellaszámmal annak ellenére, hogy szerintem még kevesebben lehetnek, mint a Telenorosok.
Most vodás mérést nem tudok feltölteni, de hozza stabilan a 100-at!
Egy megyeszékhely minőségi lefedése szerintem kötelező lenne előfizetői számtól függetlenül....

(#80046) rin33 válasza 4Grider (#80041) üzenetére


rin33
senior tag

Orosházán csak kb. másfél éve van B3 (előtte csak B20 volt) az is csak egy toronyról megy (ráadásul város keleti szélén), bentebb van rajta kívül kb. 4 db B20 bázis viszont a belvárosban is a végletekig kapaszkodik bele a telefon, mert stabilab, gyorsabb. (A T. és a Voda már 3CA-val van jelen, utóbbi az egész városban)

(#80047) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Hol tudom megnézni hogy az előző hónapban mennyi gb mobil netet használtam el? E számlán nincs adat ezzel kapcsolatban.

(#80048) DrBubo77 válasza INGJOKE (#80047) üzenetére


DrBubo77
addikt

MyTelenor? Ott van html és pdf verzió is. Nem teljesen egyforma a kettő.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#80049) INGJOKE válasza DrBubo77 (#80048) üzenetére


INGJOKE
veterán

Applikációban csak pdf-et találtam.

(#80050) Depression


Depression
veterán

Sziasztok, segítségre lenne szükségem.
Páromnak rég lejárt a hűsége, és vennénk egy új készüléket, újabb 24 hónap hűséggel, telenor S csomagban. A készülék elérhető ezzel a csomaggal, de amint belép a párom a fiókjába, onnantól csak a hypernetet választhatja. Próbáltam hívni a 1220-at, de semmilyen ügyhöz kapcsolódó ponton nem érek el élő embert.
Egy órája próbálkozom mindennel, de nem tudom megrendelni, amit akarunk. (Redmi note 9 pro telenor S csomaggal, és számmegtartással)

Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.