Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#59001) azbest válasza Somatom (#59000) üzenetére


azbest
félisten

miért, szerinted ki billenti át az a flaget? Pistike majd bemegy a szerverterembe csavarhúzóval és átcsavarja a bitet? Meg, hogy bárki a cégnél össze-vissza állítgathat kedve szerint bármit a számítógépéről? Nem így működik a világ és így nem is lenne képes működni, csak káosz lenne.

Azért, mert otthon a kockás füzetbe két pillanat felírnod, hogy befizettél egy számlát, az nem jelenti azt, hogy bármi hasonló primitív és egyszerű módon megy egy komoly rendszerben, ami több millió előfizetőt kezel, ráadásul törvényeknek, adatvédelemnek is megfelelő módon.

Ha hiba van, akkor a kijavítása akár sokkal tovább is tarthat, mint három nap. A három nap csak arról szól, hogy átbillentik a flaget számodra. Ha valami hiba történik eközben, az már egy másik történet.

Maradjunk annyiban, hogy fogalom nélkül háborogsz valamin, amiben még egy csepp igazad sincsen. Láthatod, hogy tőlem is megkapja a kritikát a cég is, amikor valami sunnyogás vagy hiba van, de most te beszélsz zöldségeket.

[ Szerkesztve ]

(#59002) Viktor0610 válasza Somatom (#58999) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Kíváncsi volnék, hogy a 7,2 másodpercet honnan számoltad ki? :U

Én ezekkel a rendszerekkel dolgozom, és ez eléggé irreális elvárás.

Több háttérrendszer van, ahonnan adatokat kellhet lekérni, és bár megrendelésnél nem, de vannak olyan folyamatok, amikor Telenoron kívüli rendszereket is be kell vonni. Mivel az infó kis túlzással ide-oda cikázik, eléggé valószínűtlen elvárás, hogy megrendelés után 7,2 másodperccel már legyen is aktív, amit szeretnél.

Főleg külföldről, ami több szolgáltató együttes munkájával juttatja el a kérésed kintről idehaza.

Samsung Galaxy A54

(#59003) Somatom válasza azbest (#59001) üzenetére


Somatom
veterán

Felhívom az ÜFSZ -t, megrendelem a szolgáltatást, amire az ÜFSZ azonnal utasítást ad a rendszernek (azaz, átbillenti a flaget). Onnantól a folyamat emberi beavatkozás nélkül megy végbe. Elárulnád, hogy ebben mihez kell három nap?

Viktor0610:
Azt írtam, hogy felhívom az ÜFSZ -t. A reagálás szempontjából nem tök mindegy, hogy a hívás honnan érkezik? Az ÜFSZ ugyanazt csinálja függetlenül attól, hogy én helyileg honnan hívom.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#59004) Viktor0610 válasza Somatom (#59003) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Bocs, azt hittem, SMS-ben történő megrendelésről van szó.

Bár a háttérrendszerekben való "infóáramlás" akkor is megvan.

Nem ismerem a rendszerünk teljes térképét, de azt így is látom, hogy egy szolgáltatás megrendelése legalább 3-4 rendszerben kell lefusson, és bár az esetek döntő többségében ez megtörténik azonnal, de sajnos, előfordulhatnak hibák, ami miatt késhet a megrendelt szolgáltatás beaktiválása.

Samsung Galaxy A54

(#59005) azbest válasza Somatom (#59003) üzenetére


azbest
félisten

még mindig teljes fogalomzavarban vagy. 3 napot vállaltak a szerződésben. Nem lesi az egész cég a te óhajodat éjjel-nappal. Számtalan oka lehet annak, hogy nem 7 másordpercbe telik most. Lehet karbantartás vagy fejlesztés vagy esetleg valami hiba, ami miatt lassabb a feldolgozás. Teljesen mindegy. 3 napra szerződtél két fillérért, ez jár. Az, hogy általában 7 másodperc alatt megtörténik, az csak pozitívum, de nem jár. Sokkal többe kerül az, hogy körülötted forogjon a világ, ahhoz kicsit drágább szerződést kell kötni. Ezt nem érted meg, mert kötöd az ebet a karóhoz, hogy de neked akkor is jár, hogy csak veled foglalkozznak. Nem jár.

Ha neked fontos, hogy nagy legyen a rendelkezésre állás, akkor sokkal többet kell fizetned. Olcsóbb alternatíva, ha több egymástól független cégnél is van hasonló olcsó előfizetésed. Általában nem egyszerre duguknak be. De mindenképp több pénzbe kerül, mint 1 mezei előfizetés. Nekem például ezért van az otthoni vezetékes mellé hipernet home csomag (amellett hogy útra is jó, otthon az a tartalék, ami már több hétvégén megoldotta az internetet, amikor a másik szolgáltató vlaamiért kiesett, pl péntek esti vihar után hétfői javításkor).

[ Szerkesztve ]

(#59006) Somatom válasza Viktor0610 (#59004) üzenetére


Somatom
veterán

SMS -ben? Az eleve felejtős. Próbáltam, de nem mertem használni, mert nem kaptam visszaigazolást az aktiválásról. Felhívtam az ÜFSZ -t, ahol közölték, hogy sajnos, a külföldről történő SMS rendelés kimenetele bizonytalan. :Y

azbeszt:
Olvastad a példát? Egy roaming adatjegynél a 72 óra elfogadhatatlan késés, mert nagyon komoly kárt okozhat az ügyfélnek. Azt is leírtam, hogy ha technikailag másképp nem megy, akkor hogyan tudna a Telenor ezen változtatni. Szted ehhez prémium szolgáltatás kéne? Lóf..t! Csak egy kis tenniakarás.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#59007) azbest válasza Somatom (#59006) üzenetére


azbest
félisten

"72 óra elfogadhatatlan késés"

akkor miért fogadtad el a szerződés megkötésével?

"nagyon komoly kárt okozhat az ügyfélnek"

az, hogy 3 napig vár arra, míg megérkezik az aktiválásról az értesítés, azt a "kárt" okozza, hogy addig nem netezik. Erre számítani kell a szerződése alapján. Az, hogy ész nélkül, aktiválás előtt kezd el valaki netezni, az a saját hülyesége. Ha annyira fontos az az internet, akkor valószínűleg a megéri a listaárat is. De valójában egyáltalán nem fontos, csak kényelmes. Erről van most is szó.

Ami jár, azt megkapod. Csak eddig nagyon kegyes lehetett veled az élet, hogy mindig jutott akkor is, amikor nem járt. Persze az is egy stratégia, hogy valaki kiveszekszik magának olyasmit, ami egyáltalán nem jár, csak a másik fél inkább enged, hogy hamarabb szabadujon. Amúgy meg tenni akarást emlegetsz, de általában a topicban filléreken megy a hiszti, a fizetni akarás hiányzik a másik oldalról, mert még mindig azt hiszik páran, hogy minden csak úgy jár, sőt még inkább ők fizessenek érte, amiért kegyeskednek igénybevenni ;]

Amúgy marha jó érzés, hogy én ezt leírhatom, míg egy ügyfélszolgálatos sosem mondhatja ki az ügyfélnek az igazat, mert nem szabad megsérteni a pici lelkét az igazsággal :P

(#59009) snooze
ha a szerződésedben 7 másodperc van írva, akkor pattoghatsz. Ha 3 nap, akkor nem. Mégha fáj is. Páran azt hiszik, hogy a szabályoknak csak a rájuk nézve kedvező része számít, az nem, amikor rájuk nézve kedvezőtlen. Pedig az árban benne van mindkét rész.

[ Szerkesztve ]

(#59008) Lall válasza Viktor0610 (#58983) üzenetére


Lall
veterán

Köszi. Akkor ezek szerint, ha a 4G-s iPad Minibe teszek egy Hipernet Praktikumot alap feltöltéssel (3.000 Ft?), akkor a gyerek egy évig vígan tévézhet az én HD Medium -hoz kapott MyTV előfizetésemmel a kocsiban?

Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?

(#59009) snooze válasza azbest (#59005) üzenetére


snooze
veterán

Ha ugyanazt a szolgáltatást rendeled meg prémium elöfizetéssel meg egy fapadossal,abban mi a különbség?nem ugyanaz a modja?ja,a prémiumnál gyosabban dolgozik a rendszer!?:W:W:W:W na ne már!?

GO Gunners!!!

(#59010) Viktor0610 válasza Lall (#59008) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Igen. :)

Samsung Galaxy A54

(#59011) #15490560


#15490560
törölt tag

MyTV máshol se megy? Szerverhiba ...

(#59012) szaboi6512 válasza #15490560 (#59011) üzenetére


szaboi6512
őstag

Nálam rendben van, digi hálózatából.Már a kapcsolat a Digi!

[ Szerkesztve ]

ASUS RT-AX58U "Ez kizárt dolog,mert nem tudom!"

(#59013) viktorhu válasza Viktor0610 (#59004) üzenetére


viktorhu
veterán

Nekem az az érdekes, hogy miközben ez a magyarázat érthető, a másik T-nél már 2000 körül is magától értetődő volt, hogy ha bekapcsoltak egy szolgáltatást, az abban a pillanatban élt is, akár önkiszolgáló ügyfélszolgálaton, akár telefonon, akár személyesen. Például nem értem, hogy miért kell néha órákat várni egy új sim kártya aktiválására, amikor a másiknál alap, hogy úgy jössz el az üzletből, hogy működik a szolgáltatás (annak idején ott helyben egy próbahívást is szokás volt csináltatni új előfizetéseknél). A pirosaknál sem értettem, amikor az ügyfélszolgálatos átrakott másik díjcsomagba, akkor egy nap kellett ahhoz, hogy ténylegesen megtörténjen a dolog, miután láttam egy világosabb színárnyalat esetében, hogy ugyanez működhet simán gombnyomásra is.

(#59014) Viktor0610 válasza viktorhu (#59013) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A Telenornál is így van. Általában.

De az ÁSzF-ben fel kell tüntetni az esetleges technikai hibák miatti késés maximális mértékét is.

Azt pedig nehezen hiszem, hogy a Telekom ÁSzF-jében azonnali aktiválási idő szerepelne.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#59015) snooze válasza Viktor0610 (#59014) üzenetére


snooze
veterán

Mostanában gyanusan nagyon sok a technikai hiba..nem?vagy csak a hozzá nem értés is van a háttérben,és a technikára fogják?

GO Gunners!!!

(#59016) Bferibörs válasza lugosi (#58991) üzenetére


Bferibörs
addikt

Nálam is, valami megjavult gondolom. ( Megjegyzem nekem nem a VB kezdésnél szállt el kissé a netem hanem kb. előtte hétvégén a viharos időjárás után. kb. 3 hete,most lett újra jó, a szokásos.)

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#59017) Lall válasza Viktor0610 (#59010) üzenetére


Lall
veterán

Köszi :)

Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?

(#59018) Somatom válasza azbest (#59007) üzenetére


Somatom
veterán

Elég érdekesen látod a világot. Miért fogadtam el? Azért, mert ettől csak rosszabb alternatívák voltak számomra. De, ez nem jelenti azt, hogy ezzel elégedett vagyok. Márpedig hosszú távon ez kéne legyen egy szolgáltató célja. Jelenleg ez a német roaming miatt nem teljesül, ezért keresem a kiugrási lehetőséget.
Az érvelésed pedig nettó hülyeség, mert a példámban az ügyfélnek nincs lehetősége az aktiválási csúszást is beleszámolva, időben megrendelni a szolgáltatást. Ezen símán változtathatna a Telenor. Az is látszik, hogy nem kerültél még olyan helyzetbe, hogy szükséged lett volna a netre, de önhibádon kívül nem juthattál hozzá a szolgáltatáshoz. Akkor nem osztanád az észt a hülyeséget a magas sámliról. De, kívánom, hogy ne is legyen rá szükséged!

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#59019) aprokaroka87 válasza snooze (#59015) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

Az a tény és való hogy vannak anomáliák a rendszerben, de kiváncsi lennék rá hogy mennyi 72 órán túli eset van.

Más: Egy megrendelt, de még nem aktivált szolgáltatásnak mi a státusza a rendszerben?

(#59020) Daffni2 válasza viktorhu (#59013) üzenetére


Daffni2
addikt

A Telekomnál is 3 nap ÁSZF szerint.

A Vodafone 48 órás SLA-t vállal.

"Aki ad,az nyer"

(#59021) Viktor0610 válasza Daffni2 (#59020) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

:R

Samsung Galaxy A54

(#59022) radio100jozs


radio100jozs
őstag

Elkezdődött az este 8-as meccs, le is van halva a mobilhálózat, most a második eset, hogy Csévharaszton alig jön 5 Mbps-el a letöltés, a weblapok akadoznak, nem töltenek be, megyek át 3G-re. Nem hiszem el, hogy nem lehetne ezt a vacak MyTV-t kisebb prioritásba sorolni a Telenornál. Döntsük már el, hogy mobilnetet, vagy mobilTV hálózatot akarunk üzemeltetni.

(#59023) Jim74 válasza Somatom (#59018) üzenetére


Jim74
nagyúr

Milyen adatjegyről van szó, amit nem lehet bármikor megrendelni?

(#59024) Somatom válasza Jim74 (#59023) üzenetére


Somatom
veterán

Roamingról, de amíg feltöltős voltam, addig semmilyen egyszeri adatjegyet sem tudtam megrendelni, ha aktív adatjegyem volt. Tehát, nem tudtam olyat csinálni, hogy pl. kérek egy heti adatjegyet a mostani heti adatjegy lejáratához időzítve. Meg kellett várnom, amíg az aktuális letelik és csak utána tudtam újat rendelni. Ezzel két bibi van. Az egyik az, hogy akkor már nincs netem ahhoz, hogy VOIP -on felhívjam a Telenor üfsz. -t. A másik az a bizonyos 72 óra. Ha az becsúszik, akkor az egy hétből három nap már eltelt. A user viszont pont azért rendeli akkor, mert azon a bizonyos héten lenne rá szüksége.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#59025) viktorhu válasza Somatom (#59024) üzenetére


viktorhu
veterán

Nekem ezek a. roaming adatjegyek általában másnapra szoktak működni. A másik t-nél volt úgy, hogy a böngészőben a telekom roaming oldala jött be, kiválasztottam, amit akartam, és abban a pillanatban az működött is. Egyszerűen nem ismertem ezt a "pár óra múlva aktiválódik" történetet, amit a két nem magenta szolgáltató csinál akár új előfizetéssel, akár ilyen extra megrendelésekkel vagy csomagváltásokkal kapcsolatban.

(#59026) Somatom válasza viktorhu (#59025) üzenetére


Somatom
veterán

Az elsővel nincs gond, mert azt lehet időpontra rendelni. A következő a gáz, mert azt csak akkor lehet, amikor az előző lejárt. Addig nem engedi a rendszer aktiválni, mivel van élő, ugyanilyen szolgáltatás aktiválva. A lejárat után viszont hogyan értesíti a user a Telenort, hogy szeretne újabb heti jegyet? Arról nem is szólva, hogy mi van akkor, ha annak az aktiválásába hiba csúszik és nem pár perc, vagy pár óra lesz, hanem pár nap?

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#59027) asdf_ válasza Somatom (#59024) üzenetére


asdf_
veterán

Ize, ez az adatjegyes moka problema mintha a multe lenne mar, nem? (gondolok itt arra, hogy nincs mar szuksegem roaming adatjegyre, mert kint ugyanugy hasznalom a netemet, mintha itthon lennek).

[ Szerkesztve ]

(#59028) Somatom válasza asdf_ (#59027) üzenetére


Somatom
veterán

Már ahol. Pl. Svájcban inkább ne próbáld ki külön adatjegy nélkül!

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#59029) bul07 válasza Somatom (#59026) üzenetére


bul07
nagyúr

Amúgy oké meg minden

De hol sajnáljam azt aki megteheti hogy külföldre megy akár üzleti akár nyaralás címszóval és nem bírja ki azt a pár száz forintot amibe a hívás kerül, meg amúgy is magyar számot simán lehet hívni magyar tarifával (persze díjzóna függvény) akkor meg mi a probléma a haza telefonálással
Ha nyaralni megy akkor meg minek mobil nett, nyaraljon ne netezen, szálláson meg általában van wifi
Ha üzleti út akkor meg megbír fizetni olyan internet elérést ami kitart míg kint van

Ez olyan dolog mint, megvesz az egyszeri csóró egy drága autót majd a benzinkúton 2000Ft-ért tankol hogy tudjon menni pár kört és megnőzni a helyi HVCS előtt
Fillérbaszás a kövön

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#59030) Somatom válasza bul07 (#59029) üzenetére


Somatom
veterán

Szerinted csak a gazdagok utazgatnak? Gyere el egy pár hétre, hónapra nemzetköziben kamionozni, és sztem meg fog változni a roamingról alkotott véleményed. Pl. pár óra múlva lépek be Svájcba, az utóbbi két hétben negyedszer.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#59031) bul07 válasza Somatom (#59030) üzenetére


bul07
nagyúr

Tudod van az a mondás hogy
Addig nyújtózkodj ameddig a takaród ér

Ha erre nem futja nyaralás közben akkor annyi

Kicsit durva leszek, de Kamionos munkához nem feltétlenül kell internet, ha cég kötelez rá akkor adjon is

Amúgy mindenre van megoldás Német Francia vagy Osztrák szolgáltató valamilyen csomagjával
De van kamionos nett is már 50GB adattal

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#59032) lugosi válasza bul07 (#59031) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Rögzüljön már be hogy nem nett hanem net.

(#59033) bul07 válasza lugosi (#59032) üzenetére


bul07
nagyúr

Ha fáj hogy úgy írom mert javít a Firefox akkor van funkció hogy ne lásd a hozzászólásomat, tilts le

Kétpercenként lehetne beírni hogy ugyan ékezetet is kellene használni sok hozzászólásban de nem szokás, ja hogy férges almás a gépe-telefonja és azon nincs(ha lehet meg főleg), hát elég szegénységi bizonyítvány az eszközök részéről

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#59034) #08205312 válasza bul07 (#59033) üzenetére


#08205312
törölt tag

hm....úgy látszik, bele kell törődni abba, hogy a világ már nem lesz a régi: amikor szembesítettél valakit a tévedésével, ő bocsánatot kért, majd ígéretet tett arra, hogy ezután jobban odafigyel....
Helyette a "mindenáron megvédeni magam" (ha nincs igazam akkor is) és támadás korszakát éljük...

[ Szerkesztve ]

(#59035) lugosi válasza #08205312 (#59034) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Hát igen, pláne úgy, hogy neki már szóltak.

(#59036) bul07 válasza #08205312 (#59034) üzenetére


bul07
nagyúr

Én amíg piros mindet javítom, mert tudom hogy sok a nyelvtan tudod mi, annyi :)

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#59037) Jim74 válasza Somatom (#59024) üzenetére


Jim74
nagyúr

Hmmmm... Ezt nem is tudtam, köszi az infót. Azt hittem, hogy úgy működik, mint a kiegészítő adatjegyek. Vodafone-nak nincs rugalmasabb megoldása a problémádra?

(#59038) azbest válasza Jim74 (#59037) üzenetére


azbest
félisten

a három szolgáltatóból csak a telenor az aki nem csapja svájcot az eu zónájához. A többieknél nem kell svájccal külön küzdeni.

(#59039) taki01 válasza azbest (#59038) üzenetére


taki01
őstag

Meg a Telekomnál sincs benne az EU zónájában, csak a Vodafonenál van benne.

[ Szerkesztve ]

(#59040) Somatom válasza bul07 (#59031) üzenetére


Somatom
veterán

Eltértünk az eredeti iránytól és nem fogok belefolyni egy vitába arról, hogy a munkámhoz kell-e net, vagy sem. Szerencsére a cég úgy gondolja, hogy kell, ezért Svájcban is van céges netem. Ha nem így lenne, akkor már Vodás lennék (az okot már leírták előttem).
Amit írsz, az csak vagdalkozás. Ha jól emlékszem, akkor a 2. zónás net cirka 2 rugó/MB. Ez csak nagyon komoly bízniszbe fér bele. Nem véletlen, hogy a Telenor is kínál rá jóárasítós opciót. Én arra próbáltam rávilágítani, hogy miért rossz, ha a szolgáltató egy pár napra szóló szolgáltatás aktiválását csak három napos határidővel tudja vállalni. Ha ez szted rendben van, akkor én neked is csak azt kívánom, hogy soha ne szaladj alá ennek a szitunak!

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#59041) Daffni2 válasza bul07 (#59036) üzenetére


Daffni2
addikt

Persze,hogy hibásnak jelöli,hiszen a nett egy létező értelmes kifejezés,és 2 t-vel kell írni.

A net,meg egy jövedék magyar kifejezés. Add hozzá a szótárhoz,és nem fogja kijelölni.

[ Szerkesztve ]

"Aki ad,az nyer"

(#59042) Lami66


Lami66
őstag

Nem mintha bármiért is kedves lenne számomra a Telenor, csak ha ide betéved valaki, ne csak a telenyomorozást lássa....
Még a múlt évezredből van előfizetésünk (a feleségemnek és nekem). A fiunknak 12 éve, anyámnak a jó ég tudja mióta. Egyik sem céges, mind az én nevemen van. Voltak csomagváltások, ilyen-olyan ügyintézések, szolgáltatás megrendelések és lemondások, telefon garanciáztatás stb. Soha egyszer sem volt gondom velük, tették a dolgukat ahogy elvárható, tartották a határidőket. Pedig mostanában eléggé meg vannak dolgoztatva, mert kb. kéthavonta cserélünk tarifacsomagot, mindig olyanra mi épp megfelelőnek tűnik, vagy csak egy hónapra kipróbáljuk valamelyiket. Eddig minden zökkenőmentesen ment. De ígérem, ha bajom lesz velük, azonnal jövök ide panaszkodni.

(#59043) Viktor0610 válasza Lami66 (#59042) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nincs baj vele, ha valaki beírja a gondját, baját.

A gond (szerintem) akkor kezdődik, mikor hozzászólás-hegyek születnek ugyanarról, a nézőpontok közeledésének minimális esélyével.

Persze, egy ideig folytatom a Don Quijote harcot, aztán megunom. :DDD

Samsung Galaxy A54

(#59044) lm83


lm83
őstag

Na úgyis témánál vagyunk, akkor egy kis segítség kellene.
Blue s előfizetés megy a héten pár napra Horvátországba.
Mit kell csinálni a telefonon vagy az üzletben, hogy telefonálni lehessen róla.
Illetve mi az amit végképp nem szabad csinálni :D
Én nem megyek, nincs itt velem a telefon, de az én nevemen van az előfizetés.
Köszi

(#59045) kutkut


kutkut
addikt

Sziasztok! Ez lehet, hogy hülye kérdés lesz, előre is bocsi... :B

A MyTV adatforgalmat akkor sem vonja le a meglévő adatkeretből, ha a telefonról megosztanám a netet a laptopra, és onnan nézném a MyTV webes felületét? Erről valakinek van infója, vagy ki tudná próbálni, hogy fogy-e az adatkeret ilyen esetben?

Én nem tudom kipróbálni, mert most nincs netem, és ettől függően rendelnék adatkeretet, vagy váltanék HelloData csomagra. Azért napi 1-2 meccsel jó pár adatjegy elfogyna... :D

Meizu MX3 32GB

(#59046) hemaka válasza Lami66 (#59042) üzenetére


hemaka
nagyúr

Altalaban a forumra nem azert irnak az emberek, mert aradoznak, hogy milyen fasza a szolgaltatas, hanem ha valami kinjuk van. Ez van.

(#59047) Somatom válasza hemaka (#59046) üzenetére


Somatom
veterán

Így van. Persze, hogy sírok, mint a fürdős kurva, mert egy számomra nagyon fájó változás történt (német roaming). De, azért egy búcsú is fájó lenne, mert én is szinte a kezdetektől vagyok Pannon/Telenor ügyfél és összességében elégedett vagyok a szolgáltatással.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#59048) jociolaszi


jociolaszi
tag

Sziasztok:
Azt szeretném kérdezni hogy mennyi kártyás ciklusidő után lehet úgy átváltani blue m csomagra,hogy csak a készülék, csomag beli akciós árát fizessem? Ne kelljen 40-50ezret lerakni!

(#59049) Viktor0610 válasza jociolaszi (#59048) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Több tényezőt is figyelembe vesz a Telenor, hogy kell-e előleget fizess áttéréskor vagy sem.

Emlékeim szerint két évesnél idősebb ÉS havonta átlagban 5-7 ezer forinttal feltöltött kártyánál már valószínű, nem fog előleget bekérni. Amennyiben valamelyik/egyik feltétel nem/sem teljesül és közép- vagy felső kategóriás készüléket vennél, szinte biztos, hogy kell előleggel számolj.

Megoldás az lehet ilyenkor, hogy áttérsz számlásra, nem veszel készüléket csak a 4./7. befizetett számlád után. Előbbi esetben az előleg felével kell számolj, utóbbiban semmi előleg nem lesz már.

Samsung Galaxy A54

(#59050) Handball94


Handball94
aktív tag

Ha lejár a készülékhűség akkor a Telenor automatikusan átrak az adott előfizetés nem készülékes tarifájába?
Értem ez alatt pl. a Telenor Blue M 7380 Ft-os csomagjából a 6380 Ft-os csomagba ? Mert nálam lejárt és a Mytelenor szerint még 7380 Ft lesz ebben a hónapban is a tarifa.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.