Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70001) zoli62 válasza simpley (#70000) üzenetére


zoli62
addikt

A mi flottánk is visszaváltott Telenorról Vodafone-ra, mert sokkal jobb ajánlatot adtak.

(#70002) simpley válasza zoli62 (#70001) üzenetére


simpley
őstag

Engem minden esetre megérintett az emberek viselkedése az eladással kapcsolatban... Sajnálom a Telenort, az egyetlen szolgáltatóm volt 20 év alatt...

signed by simpley.

(#70003) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

Az bizonyára elkerülte az egybegyűltek figyelmét, hogy az Antenna Hungária volt már tulajdonos a Telenorban (Pannonban).
Akkor nem volt baj? :U

Samsung Galaxy A54

(#70004) asdf_ válasza Viktor0610 (#70003) üzenetére


asdf_
veterán

Lehet, hogy akkor meg -magyar vonatkozasban- nem minden idok legkorruptabb kormanya volt hatalmon tiz eve, es akkor meg nem arra asszocialt halal automatikusan, gyakrolatilag reflexkent az ember, hogy ha az allam valamihez hozzanyul, reszesedest szerez valamiben, egyaltalan tesz valamit, BARMIT, akkor annak egyeduli celja csak az lehet, hogy onnan -is- lopjanak? :U :D

[ Szerkesztve ]

(#70005) agroman válasza asdf_ (#70004) üzenetére


agroman
senior tag

:K a takszov utan a telenortol is kenytelen leszek bucsut venni..

------

(#70006) Jim74


Jim74
nagyúr

Áramot, gázt kitől veszed? :DDD

(#70007) parkr válasza Jim74 (#70006) üzenetére


parkr
őstag

ott nem nagyon van alternatíva...

(#70008) Viktor0610 válasza parkr (#70007) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

És?
Az őseink is megvoltak ilyen dolgok nélkül! Ha következetesek vagyunk, akkor minden területen annak kell lenni! :))

Samsung Galaxy A54

(#70009) DS39 válasza #72445440 (#69990) üzenetére


DS39
nagyúr

már ideje lenne a névváltásnak, mert tavaly óta nem a norvég anyacég van az egész mögött, és ez így a vásárlók megtévesztése.

csak ne Turul, vagy hasonló barom nevet kapjon. 😆

Vagy még szereznek egy kis részt, és lehet ez is Nemzeti...

[ Szerkesztve ]

(#70010) Hosssszu válasza DS39 (#70009) üzenetére


Hosssszu
őstag

Mediaworks-ből kiindulva lehetne Teleworks. ;]

(#70011) Fire/SOUL/CD válasza sfdrakex (#69987) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

Kösz a választ, azóta én is végigolvastam mi is ez a E.Komfort...

Sajnos az még mindig rejtély, hogy eddig akkor miért nem csapták hozzá azt az 1000FT a korábbi 4 számlához, most meg "hirtelen" igen... :F

Na mindegy, akkor át lesz állva e-számlára.

[ Szerkesztve ]

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#70012) Jim74 válasza parkr (#70007) üzenetére


Jim74
nagyúr

Dehogynincs. Veheti versenypiaci kereskedőtől is az energiát bárki, ha ennyire zavarja "nemzeti" tulajdonos jelenléte :P

(#70013) Somatom válasza parkr (#70007) üzenetére


Somatom
veterán

Már hogyne lenne alternatíva. Bármennyire is szidják Gyurcsányt, az utóbbi évek leghasznosabb tanácsa tőle származik (még akkor is, ha ez a tanács nem a népnek szólt):

"El lehet menni Magyarországról! Itt lehet bennünket hagyni, kérem szépen! Tessék! Lehet menni!"

Szvsz. aki függetleníteni akarja magát a kormányunktól, annak van reálisabb alternatíva, mint remeteként barlangba húzódni. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#70014) 4Grider válasza Fire/SOUL/CD (#70011) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem olyan nagy rejtély az: A szeptemberi ügyviteli rendszer frissítésnél a számlázási rendszerhez is hozzányúltak, egy csomó javítást (és hibát) is implementáltak.

(#70015) zoli62 válasza simpley (#70002) üzenetére


zoli62
addikt

Nekem is 20 éve ők voltak az első szolgáltatóm, csak aztán elindultak egy rossz irányba...

(#70016) bedibazsa válasza zoli62 (#70015) üzenetére


bedibazsa
senior tag

Mi volt a rossz irány?

(#70017) zoli62 válasza bedibazsa (#70016) üzenetére


zoli62
addikt

Névváltoztatás, franchise rendszer kialakítása a területei képviseletek helyett, rossz díjcsomagok, megszűnő hűségprogramok, ügyfélkiszolgálás színvonalának folyamatos csökkenése, hálózatfejlesztési hibák, stb.

(#70018) sfdrakex válasza zoli62 (#70017) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Név változás miért negatív? Biztosan csak én vagyok szerencsés, de nem volt hátrányom abból, hogy franchiseba lettek kiszervezve, és ahova járok normálisak az ügyintézők is. Díjcsomagokkal sincs problémám. Hűségprogram lehetne jobb. Hálózatfejlesztés biztosan lehetne gyorsabb, amerre járok nem szokott gond lenni a hálózattal.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#70019) 4Grider válasza bedibazsa (#70016) üzenetére


4Grider
nagyúr

Elég sok ballépésük volt, most komolyan kezdjük el sorolni őket? Minek felhánytorgatni a múltat, főleg, hogy egy csomó olyan dolog van közöttük, amit a mai napig nyögnek ők is meg az ügyfeleik is.
Azért mégis, egy-két kérdést fel kellene benned vetni olyan dolgoknak, hogy miért nem lehet itt egy csomó ügyfélnek hónap közben díjcsomagokat/opciókat váltani és azok miért nem a váltástól számított egy hónapig használhatóak a fix havidíjukért cserébe (számlázási rendszer), miért nem kapcsolják be terheltebb/agyonterhelt helyeken a rendelkezésükre álló második és harmadik frekvenciát (nyereségesség), az ügyfélmegtartás miért csak flottáknál működik kapcsolattartótól függően (szervezeti felépítés), miért kell náluk hónapokig várni egy-egy rendszerfrissítést követően arra, hogy az alap funkciókat maradéktalanul el lehessen érni az ügyviteli rendszerükben (rossz projektvezetés), és sorolhatnám még hosszan tovább...

(#70020) zoli62 válasza 4Grider (#70019) üzenetére


zoli62
addikt

A 2000-es évek elején mindez még jobban működött, én is ezért lettem Pannonos. Csak aztán elkezdődött a kapkodás, a gyakori portfólióváltás.

[ Szerkesztve ]

(#70021) simpley válasza zoli62 (#70015) üzenetére


simpley
őstag

Ezt nem hiszem....
Nekik van a legnormálisabb panaszkezelése, ügyintézésük... Díjcsomagok most igen jók lettek, mobil árak itt a legolcsóbbak...

signed by simpley.

(#70022) adika4444 válasza 4Grider (#70019) üzenetére


adika4444
addikt

Hatalmas +1...

Haveroknak van Telenor és Vodafone, hát, a Voda az úgy bánik a nettel mint ha aranyat érne, ráadásul a sebesség meg néhol a lefedettség sem az igazi. Telenor túlterhelt, amit írsz is béna számlázási rendszer, béna VoLTE. Nekem flottán át van tőlük korlátlan adatkártya, az úgy jó is.

Saját meg Telekom, és maradnak is ők. A lefedettség mindenütt jó ahol nekem kell, ha van valami nyűgöm akkor az üfsz segít. Egyedül az idióta NAT-olt IP-jükkel nem tudok megbarátkozni, de a jelenlegi flottás net mellett nem érdekel, de a magentás korlátlan netemet ezért mondtam le két héttel a megkötés után, mert zárogatták a portokat. A Telenor féle NAT valamivel jobb, de itt meg ugye van net APN.

És tudom, hogy a 30-aséknál is lehet kérni korlátlan IP-t, de amikor volt korlátlanom tőlük még nem voltam az infó boldog birtokosa.
Ja meg a konkurensnél már van IPv6 cím, az is sokat segít a NAT leküzdésében. Telenornál van infó a v6-ról?

[ Szerkesztve ]

üdv, adika4444

(#70023) asdf_ válasza DS39 (#70009) üzenetére


asdf_
veterán

már ideje lenne a névváltásnak, mert tavaly óta nem a norvég anyacég van az egész mögött, és ez így a vásárlók megtévesztése.

Ez baromság, a céggel együtt a névhasználati jogot is megvették, valami három évig használhatják a Telenor nevet. Ebből eddig egy telt el... :U

[ Szerkesztve ]

(#70024) simpley válasza DS39 (#70009) üzenetére


simpley
őstag

Előttem már írták, hogy valószínűleg a többi érdekeltséggel közös neve lesz. Azaz nagy valószínűséggel O2. Simán megvehetik a névhasználati jogot lásd A Vodafone Ukrajna, ami valójában még mindig az orosz MTS

signed by simpley.

(#70026) nyisziati válasza #72445440 (#70025) üzenetére


nyisziati
veterán

Én is. Kár lenne ezt a ziccert kihagyni.

(#70027) Somatom válasza adika4444 (#70022) üzenetére


Somatom
veterán

Én mindíg mosolygok azon a Voda reklámon, amiben azt a dumát nyomják, hogy:
"eddigi legjobb 4G hálózatunkon".
Micsoda csúsztatás!

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#70028) sfdrakex válasza Somatom (#70027) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Mi a gond? Nekik ez az eddigi legjobb 4G hálózatuk. :D

[ Szerkesztve ]

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#70029) namenlos válasza Somatom (#70027) üzenetére


namenlos
tag

Reklámetikai szempontból nem lehet semmiről azt állítani, hogy az a legjobb mind közül. Régen legalábbis combos büntetés járt érte. Bár manapság már meg lehet úszni: [link]

(#70030) sfdrakex válasza namenlos (#70029) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Nem azt mondják hogy mind közül a legjobb, csak a legjobb sajátjuk.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#70031) namenlos válasza sfdrakex (#70030) üzenetére


namenlos
tag

Erre reagáltam, hogy miért csak ezt állíthatják magukról.

(#70032) simpley


simpley
őstag

Szerintetek hogy kellene megnyugtatni az embereket, hogy ettől nem tudnak semmit se csinálni a "nagyok" és nem magánkézbe kerül? :F

signed by simpley.

(#70033) 4Grider válasza simpley (#70032) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ez most milyen kérdés volt? Vagy csak én nem értem? :F

(#70034) bedibazsa válasza 4Grider (#70019) üzenetére


bedibazsa
senior tag

Köszi mindkettőtöknek a választ, csak kíváncsi voltam, mert érdekelt.

(#70035) simpley válasza 4Grider (#70033) üzenetére


simpley
őstag

Amilyen kommenteket olvasok* a hajam égnek áll.... Hogy én megyek innen, stb.. :(

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#70036) sfdrakex válasza simpley (#70035) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Nem régen még te is írtál olyan kommenteket.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#70037) Top cat válasza simpley (#70035) üzenetére


Top cat
őstag

" a hajam égnek áll"
Akkor le kellene cserélned az avatarod ilyenre. ;]

Egyébként mindenkinek jogában áll eldönteni milyen érdekcsoportnak adja a pénzét.

(#70038) fant0mi válasza sfdrakex (#70036) üzenetére


fant0mi
addikt

:K

(#70039) simpley válasza Top cat (#70037) üzenetére


simpley
őstag

nincs hajam, azért is van ilyen avatarom mint most.. Csak egy mondás vagy mi.. :D

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#70040) simpley válasza sfdrakex (#70036) üzenetére


simpley
őstag

Az akkor volt..
Csak egy munkahelyváltás kellett és máris más lett minden.. Kb 1,5-2 évig nem léptem. De megtettem és örülök neki.. :DD

signed by simpley.

(#70041) sfdrakex válasza simpley (#70040) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Lehet mások is úgy vannak mint te voltál.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#70042) DS39 válasza asdf_ (#70023) üzenetére


DS39
nagyúr

ezt én is tudom, hogy használhatják, de az átlag ember nem olvas utána, lehet nem tudja, hogy már több, mint egy éve nem a norvég cég áll a Telenor Magyarország mögött. és ez szerintem megtévesztő lehet.

simpley: mit írjanak?

Első tipp: "Tisztel Ügyfelünk! Mostantól az Ön biztonsága érdekében, minden telefonbeszélgetését rögzítjük, elemezzük, hogy Ön nem-e migráns. Mindehhez a múlt hónapban elfogadott ÁSZF-szel járult hozzá. Megértését köszönjük!"

[ Szerkesztve ]

(#70043) fant0mi válasza DS39 (#70042) üzenetére


fant0mi
addikt

Az atlag ember nem is tudja, hogy norveg hatteru volt a ceg. Az atlag ember igen tajekozatlan.

(#70044) DS39 válasza fant0mi (#70043) üzenetére


DS39
nagyúr

azért a Telenor márka nem 2 éve van hazánkban a Pannon helyett, talán az eljutott. (az mondjuk lehet, hogy azt hogy "norvég", nem tudják, de az, hogy már nem a névadó cég a tulaj még valószínűleg sokkal többen nem tudják. erre gondoltam a hozzászólásommal)

[ Szerkesztve ]

(#70045) sfdrakex válasza DS39 (#70044) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Szerintem a legtöbb embert nem is érdekli, hogy ki a tulaja a Telenornak, vagy bármelyik szolgáltatónak.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#70046) simpley válasza sfdrakex (#70045) üzenetére


simpley
őstag

Ebben a pillanatban nem úgy tűnik..

signed by simpley.

(#70047) sfdrakex válasza simpley (#70046) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Ne a fórumozókból indulj ki.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#70048) Fire/SOUL/CD válasza 4Grider (#70014) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

1. Ha van postai csekk, amit még nem fizettem be, akkor ez okozhatja EZT , amikor E-számlára váltanék a mytelenor fiókban?

2. van bármi akadálya annak, ha a fennemlített csekket a fiókból bankkártyával rendezem?
(Avagy lehet "jobb a béke" alapon ezt a csekket még postán adjam fel és utána E-Számla váltás...)

3. Fiókban az adataimnál a számlaküldési névnél csak a Vezetéknevem látszódik (csekken teljes név van). Ez is csak valami hiba? (mert korábban ezzel nem volt gond a fiókban)

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#70049) sfdrakex válasza Fire/SOUL/CD (#70048) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Fiókban számlaküldési névnél mindenkinek csak a vezetékneve látszik.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#70050) bedibazsa válasza Fire/SOUL/CD (#70048) üzenetére


bedibazsa
senior tag

Nyugodtan fizesd be elektronikusan. A csekk átfutási ideje 10 nap is lehet, MyTelenoron azonnal beérkezik, az utalás pedig 1-2 nap. Nem fog kavarodni a csekkel. Fontos, ha utalsz, add meg közleményben a számla sorszámát.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.