Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22001) Blackmirror válasza Vangelis (#21998) üzenetére


Blackmirror
senior tag

Mediamarktban meg függetlenül 130.

Szerintem vmi hiba van az oldalukon,ha nem akkor a kormánnyal való megállapodásnak köze van ehhez az emelkedéshez:DDD

ezek nem kartell hanem maffia árak.

iPhone X@R, iPad Pro

(#22002) Vangelis válasza Blackmirror (#22001) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Fejetlenség .... :)

Ezeknek nem érdemes újítani :D

Csak a káosz van belőle :D

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#22003) Blackmirror válasza Vangelis (#22002) üzenetére


Blackmirror
senior tag

Majd jó lesz ez,csak mikor....A felület valamivel jobb.Szerencsére a mytelenor megy rendesen.

iPhone X@R, iPad Pro

(#22004) darvinya válasza Vangelis (#21999) üzenetére


darvinya
titán

Hát az is brutális.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#22005) Bone123


Bone123
HÁZIGAZDA

Hoppá, rossz PIN 3x, honnan szerzem be a PUK-kódot? (feltehetőleg azelőtt/anélkül, hogy egy Telenor üzletben megjelennék)

[ Szerkesztve ]

(#22006) Viktor0610 válasza Bone123 (#22005) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

1220, esetleg egy privát nekem. :D

Samsung Galaxy A54

(#22007) Bone123 válasza Viktor0610 (#22006) üzenetére


Bone123
HÁZIGAZDA

Miért, te talán tudod? :)

A kitörős SIM kártyán mintha rajta lenne a PUK, de ehhez az előfizetéshez nem kaptam meg a karit sztem... hmm... 1220 holnap játszik, de arra kíváncsi vok Te mit tudsz. :)

(#22008) Viktor0610 válasza Bone123 (#22007) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Jellemzően szoktam tudni segíteni. :) Néhány kivételtől eltekintve.

Samsung Galaxy A54

(#22009) Bone123 válasza Viktor0610 (#22008) üzenetére


Bone123
HÁZIGAZDA

Ó köszönöm, látom is a PÜ-t. :)

(#22010) atosan válasza Viktor0610 (#22008) üzenetére


atosan
addikt

Kisvállalkozóknál nem változik semmi?

Maine coon

(#22011) asdf_ válasza Melack (#21977) üzenetére


asdf_
veterán

Beallitottak a Quality of Service-t a Home Location Registerednel (magyarul ha jol tippelek, beleraktak valami savszelessegkorlatozos profilba, ezzel limitaljak az adott tarifacsomagnal maximalisan elerheto sebesseget)

(#22012) Melack válasza asdf_ (#22011) üzenetére


Melack
veterán

Ahha. Köszönöm! Nem akarok én LTEt, lényeg, hogy menjen :) :R

Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

(#22013) Gedeon31 válasza Bone123 (#22005) üzenetére


Gedeon31
addikt

Be lépsz a Telenor onlineba ott megtalálod a PUK kódot.

[ Szerkesztve ]

(#22014) Melack


Melack
veterán

Telenornak mi az SMTP adatai? Szeretnék egy dataglobe-os e-mail címet beállítani,de nem tudom, mit írjak a kimenő levelek kiszolgálójához.

Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

(#22015) asdf_ válasza Melack (#22014) üzenetére


asdf_
veterán

google.hu kereses telenor smtp-re, elso talalat? :U

(#22016) Melack válasza asdf_ (#22015) üzenetére


Melack
veterán

Mi volt a b+? Aktív volt a wi-fi.... Gyááááá :F :U

Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

(#22017) darvinya válasza Melack (#22014) üzenetére


darvinya
titán

Csak saját hálózaton működik E-mailStudió-jához:
SMTP
25
mail.telenor.hu
nincs jelszó

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#22018) Gedeon31


Gedeon31
addikt

Tegnap minden kártyás telefonnál sikerült árat emelniük , majd 2-3 hét múlva büszkén csökkentik vissza a tegnap előtti árakra karácsonyi akció van.

(#22019) harcosparej válasza jacqhordeaux (#21947) üzenetére


harcosparej
tag

Érthetetlen mert város közepén nincs 3G, csak a környéken egy két adótoronyról lehet fogni. Nem is értem. Mondjuk amire használom, nem okoz nagy különbséget. :Y

„Ami jön, fogadjátok, ami megy, engedjétek! Ennyi az egész.”

(#22020) Csaba1512


Csaba1512
tag

Egy jó összehasonlítás amely a Flow és az All- in tarifákat mutatja be.

[link]

(#22021) wwenigma válasza Csaba1512 (#22020) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Igazabol a Flow-ra azt mondtam hogy "ejha", erre meg azt hogy ebből megint szolgáltatóváltás lesz. :D

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#22022) Vangelis válasza wwenigma (#22021) üzenetére


Vangelis
nagyúr

A 2000ft-os extra keretről nem is írnak itt sem.
Ami flowban járt.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#22023) Prien válasza Csaba1512 (#22020) üzenetére


Prien
addikt

"Ennek a készülékvásárlás esetén van jelentősége, például egy Samsung Galaxy S 4 okostelefon Flow 1 tarifával 30 ezer forintért elvihető, míg az All-in M-mel 48 ezer forintot kell fizetni a telefonért. "

Ez érdekes, honnan vették ezt az információt? :Y

A kevés is több a semminél.

(#22024) harcosparej válasza wwenigma (#22021) üzenetére


harcosparej
tag

Valljuk be, ezek a tarifák a "csacsogós" tehetős ügyfeleknek való. Én is szeretek beszélni, de 3-4ezer körüli számla mindig megállított. Ez a korlátlan ingyen hívás nekem 10e-ért még mindig drága. Korrekt percdíjak lennének pl 15ft/perc mp alapon már azt mondom reális, de nem 47/perc percalapon. Ezért tolódik mindenki a flották felé.

[ Szerkesztve ]

„Ami jön, fogadjátok, ami megy, engedjétek! Ennyi az egész.”

(#22025) vgyuri válasza harcosparej (#22024) üzenetére


vgyuri
őstag

Korábban azt olvastam, hogy a flottás olcsó percdíjak miatt ilyen drágák a publikus percdíjak, így próbálják behozni az ott kiesett hasznot. Ha viszont több flottás lesz, akkor a publikusban lévőknek még többet kell majd fizetni.

Az meg tényleg vicc, hogy egyes előfizetések percdíjai 1-2 forinttal olcsóbbak a prepaid áraknál, és van ahol még az új mobiltelefon ára is olcsóbb, mintha 2 év hűséget vállalna valaki.

(#22026) wwenigma válasza harcosparej (#22024) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

A flow1 6ezerert mar meguti az ingerkuszobot, de hogy megint felmennek 10re hat ez kriminalis... foleg a bennefoglalt dolgokkal...

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#22027) Gubu0101 válasza vgyuri (#22025) üzenetére


Gubu0101
veterán

Flottás vagyok én is,de néha bele ugrok a 20.000 ft-os telszámlába,de az átlag így is ~4000-5000.
Igaz,hogy 10,80ft a percdíj de akkor is 3400ft a havi,ez az alap,utána 8-13ezer/hó azok a korlátlanok.

Ki vannak ezek a csomagok úgy találva hogy megérje nekik,de a másik 2-nél is.
Egyik kutya másik eb ;]

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#22028) harcosparej válasza vgyuri (#22025) üzenetére


harcosparej
tag

Azzal hogy egy kártyás tarifa majdnem 50ft, külföldön 10-15ft/perc mp alapon. Még adóval együtt is milliárdokat húznak ki a zsebünkből. Nem a nyereségről szól, egyszerűen nincsen verseny a 3 szolgáltató között. Be vannak a fagyasztva az árak. Emberek ne mozogjanak. Ezért is nem engedték be a 4.-et. Csak nézze meg az ember Szlovákiában is sokkal olcsóbb a telefonálás. Kártyásként külföldről olcsóbban küldesz smst mint ha itthon lennél. Vicc kategória nem csoda aki teheti flottát néz magának. Lakossági tarifával horribilis összegeket húznak ki a így is egyre szegényedő magyar emberek zsebéből.

„Ami jön, fogadjátok, ami megy, engedjétek! Ennyi az egész.”

(#22029) Prien válasza harcosparej (#22028) üzenetére


Prien
addikt

Így van, sajnos ez egy nagyon lassú folyamat lesz, mire realizálódnak a dolgok. Drágák a csomagok és nyírbálják/korlátozzák a benne foglalt adatforgalmi keretet is. :(

A kevés is több a semminél.

(#22030) poli27


poli27
veterán

Nah bakker elmehet a Telenyomor a fenébe...... vettem egy s4 est a múlt hónapban, 2 hónap volt vissza a 19 hónaphoz(utánna lehet újra telót venni) megkérdeztem lehet e, erre az üzletben azt mondta a csákó mindjárt elküldi az igény és meglátjuk...... Visszamentem 10 perc múlva azt mondta elfogadták megvehetem,hozzáteszem eddig djuice ba voltam (2890ft a havidíj,számlás 20 volt,most flow 1 re váltottam ami 7490ft...).Direkt kérdeztem nem e lesz baj ebből, mire ő ááá hiszen engedélyezték...... most nézem online a számlát 20000ft tarifahűség felmondási díj van rajta.... mindezt úgy, hogy a párom s3 is ki lett fizetve tavaly(2 előfizu van),rendesen van fizetve stb stb..... holnapra igértek visszahívást emiatt kiváncsi leszek....

[ Szerkesztve ]

(#22031) TODI1111 válasza poli27 (#22030) üzenetére


TODI1111
addikt

Ne aggódj csak tisztázni kell a helyzetet! Ha tarifahűséged van akkor is válthatsz tarifát ugyan olyan vagy nagyobb kategóriára és csak a tarifaváltás díját kell megfizetni ami azt hiszem 1500 forint!

(#22032) atosan válasza poli27 (#22030) üzenetére


atosan
addikt

Sajnos sokmindent engedélyeznek, amivel lehúzhatnak :W

Maine coon

(#22033) axioma válasza poli27 (#22030) üzenetére


axioma
veterán

Hat, sajnos eleg nehez lesz azt bizonyitani, hogy nem csak azt mondta, hogy engedelyezett, hanem azt is, hogy kulon koltseg nelkul engedelyezett. Mert remelhetoleg ezt kerdezted meg, nem azt, hogy meg lehet-e csinalni.

(#22034) poli27 válasza axioma (#22033) üzenetére


poli27
veterán

Neki is nehéz azt bizonyítani, hogy elmondta! szval ilyenkor az efinek adnak általában igazat!

(#22035) Vangelis válasza poli27 (#22034) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Álltalában... de nem a telenornál :D

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#22036) azayokai


azayokai
újonc

Sziasztok. Gondoltam én is kipróbálom a telenor mobilnetet. Alapcsomag(alap modem/5Mbit)+100GB éjszakai, hűségidő nélkül... Jól hangzik, miért ne... Bírta is egy darabig... A nappali csomag(~3GB) már alapjáraton egy vicc, de most nem is ez a lényeges. November 01.-én 00:30 perckor torrent kliens start, futott 01:30ig és kaptam is az sms-t, hogy az adatmennyiségemből 20% maradt. Mondom mi a halál ez, csak nem az éjszakait számolták el nappalinak, mondom nem érdekes. Eltelt vagy 2-3 perc, mire jön a következő sms, hogy az adatmennyiség elérte a keretben meghatározott maximumot és innentől kezdve belassítanak. A torrent kliens jelezte is, hogy itt bizony gubanc van, nincs sebesség. Na mondom szép, vártam reggelig, hívom a flottát, hogy nem százas a dolog, majd ők intézkednek, kaptam válaszul. Hetedikéig nem történt semmi, a flottától azt mondták, hogy látták a hibát a telenornál és technikusok vizsgálják, mi történhetett... na mondom b+ elég volt, hívom a telenort közvetlenül. Telenor diszpécser közli, hogy szüksége van a telefonszámra és a számlázási azonosítóra, na mondom olyat kérhetsz, a flottánál se tudják mire vágysz (vagy csak nem akarják), viszont ők anélkül nem tudnak intézkedni. Mondom legalább annyit mondjon a telefonszám alapján, hogy mi történik. A kártya aktív, tehát ha azt mondták vizsgálják, akkor vizsgálják, mást nem tudnak mondani. Kérdezek egyet... Ilyenkor nem az lenne a logikus, hogy ha fél hónapja nincs net (erre visszatérünk), hogy ilyenkor annak a kibeba..ott ügyfélnek adunk ideiglenesen egy másik kártyát, hogy tudjon netezni, ha már szerződésben állunk? Hát ezzel kapcsolatban sem tud mit mondani, talán a flottánál próbáljam... Kérdezem a flottától később, válasz: Akkor az új kártyát is fizetni kellene erre a hónapra! Mondom "is"? Gondolod hogy ezért még fizetni is fogok?... Na visszatérve, nov. 01-én észleltem tehát, hogy az éjszakai csomag eltűnt a kártyáról. A flottától legelső reakció az volt, hogy a technikusok éjszakai adatforgalmat egyáltalán nem észleltek ebben a számlázási időszakban, tehát az elejétől fogva nem volt aktív éjszakai csomag. Nappali adatforgalmat alig generáltam, max 1-200MB, de ez is erős túlzással, a többi mind éjszakai forgalom volt. Tehát október 24-től a mai napig azaz november 10-ig nem észlelhető éjszakai csomag, de ők még vizsgálgatni akarják a dolgot és közben baromira lényegtelen, hogy tudom e használni a netet, vagy sem... A nappali csomagot akaratlanul is, de elhasználtam éjszaka, az éjszakai meg alapjáraton halott, sebesség csökkentett üzemmódban... Így se nappal, se éjszaka nincs lényegében net, ide is ezzel a 32kbit/sec sebességgel vagyok kénytelen írni. A probléma egyszerű, valamiért leválasztódott az éjszakai csomag a kártyáról és ezt nem képesek inaktiválni(ha beakadt), vagy aktiválni, újraaktiválni.. (9 napja) Nincs válasz se e-mailben a flottához, se közvetlenül hozzám. Telenor 2013...lassan 2014. Na ez a minőség skacok, szánalmas.

(#22037) Tutu7030 válasza azayokai (#22036) üzenetére


Tutu7030
veterán

A számlázási azonosító (Billing ID) szerepel a számlán (a Telenor azonosító alatt), valamint a csekk jobb felső sarkában, a közlemény mezőben.

[ Szerkesztve ]

LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro

(#22038) Dzsolo válasza Tutu7030 (#22037) üzenetére


Dzsolo
senior tag

sajnos a jelszó nélkül nem tud intézkedni hiába tudja az azonosítóját, egyébként gyalázat ahogy a Telenor a flottásokkal bánik, 8-10éve vagyok flottás számlafizető, de jogom az nincs semmihez....

(#22039) Tutu7030 válasza Dzsolo (#22038) üzenetére


Tutu7030
veterán

Még a pannonos időkben több mindent el tudtam intézni a kapcsolattartó kihagyásával, mint manapság. Volt olyan, hogy egy hét alatt háromszor is cseréltek sim kártyát (később kiderült, hogy nem is a kártyával volt a baj, hanem a rendszerükkel :D ), manapság, még egy sim cseréhez is írásos engedély kell, hogy intézkedhessek. Mióta telenor lett, az online felület is egy katasztrófa. Volt, hogy belépve nem csak a saját egyenlegem láttam, hanem az egész flottáét is. :D Na, azok voltak hajmeresztő számok. :Y :DDD

LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro

(#22040) axioma válasza azayokai (#22036) üzenetére


axioma
veterán

Kerdd vissza mind a ket csomagbol az idoaranyos reszt, plusz egy havit banatpenznek... (Legfeljebb nem adjak, de kerni lehet, es az idoaranyos nagyjabol jogos is.) Amugy ha annyira fontos lenne, en a plusz kartyat kertem volna, elore irasban jelezve - konkretan a szerzodesre irtam volna ra alairas elott -, hogy kifizeted amig vizsgalodnak, de ez most az a kartya, ami nem mukodik, kered visszateriteni (ami vedhetobb is olyan szinten, hogy akkor az eredetin a hiba bejelentese utan egy pillanatnyi forgalom se generalodna; igy most csamcsoghatnak azon a rendelkezesre allo kis savszelen, hogy hasznaltad).
Ja meg tokos flottafelelos kell, nekem olyan van aki olyan tudatos fogyaszto, hogy me'g a mi erdekeinkben is mindent visszakovetel.

[ Szerkesztve ]

(#22041) cigam válasza Dzsolo (#22038) üzenetére


cigam
félisten

Amikor flottásodtál, ez is benne volt a pakliban, csak nem vetted figyelembe. Ez nem a Telenor hibája.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#22042) azayokai


azayokai
újonc

axioma, a +1 havi ingyen net az alap feltétel már így is részemről. 24-e óta eltelt 18 nap, közel az egy hónap, mint szolgáltatásmentes időszak. Azért azzal már lehet nyerni egy esetleges kis pert... (peren kívüli megegyezés az garantált így is szerintem, ha nem kérek ferrarit persze, de nem akarom elviccelni...) Még hogy levonnak ezt, meg azt, mint kompenzáció, hogyne... Ami leginkább kielégítene, az a konkrét magyarázat, mert zavar az ügy egyedisége. A flotta miatt lenne megkötve a technikusok keze? Akkor viszont az nem világos, miért nem szűntetik meg az adott kártyát és cserélik ki végleg... Valahogy úgy képzelem, hogy a flotta megszűntetné az adott kártyát(ha másképp nem megy), de az költségekkel járna, melyhez gondolom a telenor ragaszkodik. Egyezkednek, kizárva engem köreikből és közben nem jutnak dűlőre... Gondolom meglepő lesz, ha hirtelen közéjük ugrok és bejelentem, hogy feljelentem...őket. Nem tudom honnan lesz újra netem, lehet írok vén fejemmel a télapónak b+... Sírjak vagy nevessek...

(#22043) azayokai


azayokai
újonc

"Ez nem a Telenor hibája."

cigam, te szerintem egy másik dimenzióban élsz...

(#22044) wwenigma válasza azayokai (#22043) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Ha benne van a szerződésben hogy a flotta képviselőjéhez kell fordulni a problémákkal, akkor ahhoz kell. Ha tetszik ha nem.

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#22045) whiskeys


whiskeys
őstag

sziasztok. hol lehet olcsó karit venni, amin aktiválhazó az ingyenes klikk net?

"Jól jegyezd meg,ha egy krokodil a kezedből eszik, az enni fog a lábadból is."

(#22046) urgoz


urgoz
tag

Mi a fene van az LTE hálózattal? Napok óta alig döcög. Jelenleg:
http://www.speedtest.net/my-result/3092294531

Viszont DC-HSPA+-on megy rendesen:
http://www.speedtest.net/my-result/3092298832

Hipernet Medium, a modem egy Huawei E3276.

(#22047) Tutu7030 válasza urgoz (#22046) üzenetére


Tutu7030
veterán

Most itt sem jön fullon.

LG Optimus G E975 v20 -> LG G4 H815 V29a-EUR-XX -> Huawei Mate 9(MHA-L29) -> Huawei P30 Pro -> Honor Magic5 Pro

(#22048) azayokai


azayokai
újonc

Ti panaszkodtok, én meg száguldok a végtelenbe.

http://www.speedtest.net/result/3093001220.png

[ Szerkesztve ]

(#22049) Dzsolo válasza cigam (#22041) üzenetére


Dzsolo
senior tag

Amikor flottásodtam akkor a dolgok rendben mentek, akkoriban még csak telefonálni és sms-t küldeni lehetett bementem egy Pannon üzletbe és mondta hölgy, hogy jelszó kell a dolog intézéséhez, szépen kértem és megcsinálta amit kérek...... (telefonszám alapján), mindegy ebbe nem megyek bele... és nem küldtek ki sorszámot húzni egy teljesen üres értékesítési pontról.... :DDD

(#22050) atosan


atosan
addikt

Sziasztok,
Abban kérném a segítségetek, hogy kisvállalkozói előfizetésem van, tavaj valamikor kaptam egy levelet, amiben benne volt a kapcsolattartónak a telefonszáma. Jé, mondom, nekem ilyen is van? Levél félredob, azt annyi. Az érdekelne, hogy hol tudom meg a kapcsolattartóm telefonszámát, mivel az említett levél már rég nincs meg. A Telenor onlinen nem találtam ilyesmit. Egyáltalán megéri kutakodni utána, mire jó ez egyáltalán? Eddig mindent személyesen intéztem, vagy telefonosan.
Előre is köszi a segítséget :R

[ Szerkesztve ]

Maine coon

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.