Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#39001) kelepce


kelepce
tag

"Persze ezt az egészet csak gondolom, biztos nem vagyok benne, de erre jutottam." :W

Várom a többi működő leírást, mert eddig senkinek sem volt javaslata. ;] ;] ;]

(#39002) dptrsk válasza kelepce (#39001) üzenetére


dptrsk
addikt

1220on bejelenteni a hibát, mivel a Telenor a honlapján is reklámozza, ezért szerintem a Telenornak kell megoldania, hiszen te a Telenor kényelmi szolgáltatását veszed igénybe, ő a Google partnere a fizetés lebonyolításakor, ha akar ki tud kérni adatokat, miért utasítanak el téged, ha ezt megteszik, akkor utána továbbítani is tudják neked a választ.

Könnyebb egy dedikált partnernek információt kérni, mint egy mezei felhasználónak(aki 1 a milliárdból..)

Bejelented, ha lezárják újra nyittatod, ha megint lezárják hibamegoldás nélkül, akkor e-mail s nmhh, fogyvéd mehet másolatba, írd bele, hogy többször próbáltad bejelenteni, de leráztak.

[ Szerkesztve ]

(#39003) lufi7 válasza whiskeys (#38993) üzenetére


lufi7
aktív tag

Ne viccelj már. Egy vélemény alapján döntesz? :W
(Azért inkább 640-et választanám helyette.)

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

(#39004) #71835392


#71835392
törölt tag

(#39005) Acheron válasza Acheron (#38990) üzenetére


Acheron
őstag

A készülékcserével kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Milyen Telenor doksiban találom meg ennek a konkrét részleteit (mennyi a csere díja, stb)?
Köszönöm!

(#39006) asdf_ válasza Acheron (#39005) üzenetére


asdf_
veterán

(#39007) Viktor0610 válasza Acheron (#39005) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A készülékcsere díja nagyon sok mindentől függ. Egyszerűbb, ha felhívod a 1220-at vagy holnap felkeresel egy Telenor boltot. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#39008) Acheron válasza asdf_ (#39006) üzenetére


Acheron
őstag

Ezt természetesen megtaláltam korábban, de itt sajnos nem írnak a díjakról, a példában sem lehet tudni, hogy a csere díja miért annyi, amennyi. Mindenesetre köszönöm :K
(#39007) Viktor0610: Utóbbi lesz, azt hiszem, a párom előfizetése miatt egyébként is van egy szeánszunk valamelyik helyi boltban. Reméltem, hogy valamelyik doksi hivatkozik erre (ÁSZF -ben nem találtam).
Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#39009) Armahun válasza kelepce (#39001) üzenetére


Armahun
addikt

Próbáltad eltávolítani a fiókot a készülékről ,majd vissza tenni?

Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.

(#39010) Dave1984 válasza dptrsk (#39002) üzenetére


Dave1984
őstag

Sok idod lehet.1220 egyszeruen elzavart,hogy nem ok szolgaltatjak,naluk minden rendben,Ha most ennyi kell hogy mukodjon a play vasarlas 2perc uj email cim,boldogsag.Telenor meg menjen .....

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#39011) Viktor0610 válasza Dave1984 (#39010) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Már bocs, de ha az egyik email címmel megy, a másikkal nem, akkor miért egyértelmű, hogy a Telenor a hibás???
Csak mert szerintem pont hogy ezért NEM a Telenor a hunyó, de mindegy. :U

Samsung Galaxy A54

(#39012) darvinya


darvinya
titán

Kicsit érthetetlen, hogy nyereség orientált cég maga ellen csinálja üzletpolitikáját.

2016-ot írunk, de még mindig erőltetik adatkeretet, Sőt szinte már nincs már másfajta csomagja.

Ennyire bal…szok vannak vezetőségben vagy ilyen gazdasági informatikusaik vannak.
Egyszerű matek az egész.
Adott egy hálózat max. terhelhetőséggel, ezt csak új állomásokkal növelhető.
Ennek a beruházás megtérülése csak bevétel növeléssel lehet a meglévő hálózatról.
Hogyan növelhetem bevételem.?
Több előfizetővel, több előfizető csak reális áru/minőségi szolgáltatással lehet.
Tehát adott max. X számú terhelhetőségű hálózat Y forintért, de kettő nem adja ki több bevételt.
Ha Y adott időn belül többször is felléphet, de ez csak akkor előfizető hajlandó rá.
Ennek feltételes faktort kiküszöbölni csak visszaosztással lehet.
Azaz nem adategységet adom, hanem hálózati sebességet osztom.
Ezáltal adott időbe több előfizetőt lehet kiszolgálni, így több előfizető generálodik.

Szimpla matek.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#39013) Dave1984 válasza Viktor0610 (#39011) üzenetére


Dave1984
őstag

Lehet hogy nem a Telenornal van a hiba,de en a telenorral vagyok szerzodve. Telenor meg gondolom a google vel,tehat annyit illene megtennie hogy felveszi a Telenor a kapcsolatot a googlevel hogy mi lehet a hiba.Ugy tunik nem egyedi hiba.Az a hozzallas hogy nem a mi szolgaltatasunk teszunk ra hogy nem tudsz fizetni,igy jartal barom,nem epp szimpatikus.

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#39014) Viktor0610 válasza Dave1984 (#39013) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Lehet, hogy nem a Telenornál van a hiba, de azért te a Telenort ekézed.
Most már mindent értek. :U

Samsung Galaxy A54

(#39015) dptrsk válasza Viktor0610 (#39014) üzenetére


dptrsk
addikt

Ezzel becsalogatja a Telenor a vásárlót, hogy nála van ilyen szolgáltatás, de ha valakinél nem megy, akkor bocs ezzel én csak ügyfelet akartam szerezni, de nem én üzemeltetem, úgyhogy menj máshova.

Igaz a Telenornak van dedikált Google kontaktja, aki hamar tudna válaszolni a kérdésekre, de inkább legyen az ügyfél 1 a milliárd közül, akinek talán nem kallódik el a kérdése.

Ha a Telenor felvállalta, hogy nyújtja ezt a megoldást, amiért nyilván jutalékot kap, akkor azt is vállalja fel, hogy a dedikált kapcsolaton keresztül jelzi a felmerülő hibákat, s megoldást keres rájuk.

(#39016) Acheron


Acheron
őstag

Szolgáltatónál is várható árcsökkenés néhány hónapos időtávon (pl S7 Edge) esetén, vagy mivel eleve olcsóbbak, mint a (normális) boltok, ők jobban kitartják a mostani árakat (a múltbeli tapasztalatok szerint)?

(#39017) ReFleXx


ReFleXx
addikt

Összel jár le muter hűsége a t-homenal. Botrányos az ADSL minőseg nála, uh majd szeretnénk megprobálni ezt a Hipernet Home-t. a Home S bőven elég lenne neki, viszont a telenor oldalán a tarfiacsomagnál nem említenek készüléket, a készülékeknél meg nem említik a Home tarifacsomagokat.
Most akkor milyen készüléket adnak a Home S-hez ha egyáltalán adnak és mennyibe kerül a kütyü?

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#39018) 4Grider válasza ReFleXx (#39017) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mivel csak Telenor üzletekben köthető tarifacsomagról van szó, azért nem mutatják a weblapon hozzá választható eszközöket. Ha 25 GB alatti a havi forgalma, van nála 4G lefedettség és sehol máshol nem akarja ezt használni, akkor ajánlom csak a csomagot. Én is tértem már át vacak adsl-ről Telenor 4G-re, és nem bántam meg. Igaz, én nem home, hanem korlátlan flottás csomagot választottam havi 6500 Ft-ért. Mielőtt rákérdezel, évekkel ezelőtt a flottás topicban találtam rá az adott csomagra.

(#39019) Viktor0610 válasza ReFleXx (#39017) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Az internetes árlista Medium oszlopában található árak lesznek érvényesek a Home S-re. :)

Samsung Galaxy A54

(#39020) darvinya


darvinya
titán

Ilyenkor mi van?

Pedig a legelső belépésem lett volna, de egyből ez fogad.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#39021) Viktor0610 válasza darvinya (#39020) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

1220. :)

(Mindenesetre érdekes. :F )

Samsung Galaxy A54

(#39022) darvinya válasza Viktor0610 (#39021) üzenetére


darvinya
titán

De miért kell?

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#39023) asdf_ válasza darvinya (#39020) üzenetére


asdf_
veterán

Gondolom valaki x darab hibas jelszot adott be a te juzernevedhez, aztan kipontozodtal.

(#39024) darvinya válasza Viktor0610 (#39021) üzenetére


darvinya
titán

Ja azért kell, mert mint kiderült a rendszer egy kalap… és felhasználói név nem működik csak email cím.

asdf_

Valaki kitalálta mi az.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#39025) ReFleXx válasza Viktor0610 (#39019) üzenetére


ReFleXx
addikt

Kösz, ha jol latom akkor a D-Link DWR-921 az egyetlen 5k-ert, a többi kettő már drágább (9 es 25k), portable meg stick meg nem lenne jo.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#39026) Grougon válasza ReFleXx (#39025) üzenetére


Grougon
tag

Ez a dlink csak 50-60mbitet tud 4g-n lefele.

(#39027) darvinya válasza Viktor0610 (#39019) üzenetére


darvinya
titán

Nincs olyan ahol maga a net csomag ára is benne van?

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#39028) Viktor0610 válasza darvinya (#39027) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

darvinya:
Nincs, de ez az oldalon fenn van -meg az összefoglalóban is linkeltem. :)

Grougon:
Nem, mintha az kevés lenne, de mindegy. :P

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#39029) darvinya válasza Viktor0610 (#39028) üzenetére


darvinya
titán

Köszönöm, nem olcsó rabság mellett is.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#39030) ReFleXx válasza Grougon (#39026) üzenetére


ReFleXx
addikt

a gyakorlatban? csak mert a specije szerint 150Mbit/s, de egyebkent a 0.5 es 2Mbit/s között (de inkabb 0.5Mbit) egyebkent 5Mbit/s-ként előfízetett T-Home adsl utan a 10 is megvaltas lenne nem hogy az 50 vagy 150.

botrany ami a videki adsl-ekkel van, nem hogy fejlődött volna az utobbi években, hanem egyre rosszabb lett és lassabb.

[ Szerkesztve ]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#39031) Acheron válasza Viktor0610 (#39007) üzenetére


Acheron
őstag

Jártam ma a szolgáltató egy boltjában, érdeklődtem a készülékcsere díja felől.
Nos, az ottani tájékoztatás alapján úgy tűnik, a díj gyakorlatilag a vásárláskori listaár és a kedvezményes vételár különbözetének időarányos része, ennek kifizetése után lehet elhozni az új készüléket. Ez számomra annyit jelent, hogy nem éri meg "ideiglenesen", pár hónapra venni egy készüléket, legalábbis nem a szolgáltatónál (a listaár jellemzően magasabb, mint a piaci, független bolti ár (itt a normális boltokra gondolok, nem a szürkeimportos kisboltokra))
Kíváncsiságból rákérdeztem a kártyás telefonok függetlenítésére is - valóban kötbér nélkül, csupán a 7500 HUF díjért szabadítják -e meg a készüléket a hálózati korlátozástól? Itt volt némi bizonytalanság, azután kiderítették, hogy egy év után igen, addig azonban a kötbér, vagyis a listaár és a kártyás ár különbözet szintén fizetendő.
Viták elkerülése végett - én ezt a tájékoztatást kaptam. Ha valaki úgy érzi, ez mégsem így van, ne nekem címezze nyilait :N :DDD

No és egy kérdés, amit elfelejtetem megkérdezni a boltban: jelenleg arany és fekete színben kapható az S7 Edge. Volt már rá precedens, hogy bővült a színpaletta (szimpla fehérrel kiegyeznék), vagy ez már várhatóan így marad?

(#39032) Grougon válasza ReFleXx (#39030) üzenetére


Grougon
tag

Többet nem tudtam belőle kisajtolni. Biztos hogy hardver limit. Egyébként is csak 100mbites ethernet van rajta. Másik routerrel simán jön 100-110 között ugyan azon a helyen. Mondjuk alapba a 2.4ghz-es wi-fi miatt cseréltem le mert az picit zsúfolt itt.
Most egy haverom használja vidéken, a b20 miatt ott bőven elég mondjuk.

[ Szerkesztve ]

(#39033) rgeorge válasza rgeorge (#38986) üzenetére


rgeorge
addikt

Erre tud valaki valamit mondani?

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#39034) Csemica


Csemica
csendes tag

Sziasztok!

4 honapja vagyok telenor mytariff xs dijcsomagban.
Elmult honapban tulleptem adatkeretem a netfogyasztasban 17 megaval, elvileg nem szamlaztak plussz ktget,most 1 het utan elfogyott,amit nem ertek,mert nem valtoztattam a netezesi szokasaimon,de jott uzenet,hogy elfogyott a 200 mega,de még mindig van internetem, 2 hettel ezutan is.mas is tapasztalt ilyet? Hozzateszem,hogy nincs okostelefonom és EDGE halozatot hasznalok. az normalis,hogy még mindig megy a net, 2 hettel az elfogyott keret utan is?

[ Szerkesztve ]

(#39035) Viktor0610 válasza Csemica (#39034) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Magától biztos, nem fogyott el, a Telenor sem vette el. ;]

Komolyra fordítva a szót: nézd meg a készüléked adatforgalom-számlálóját. Ott lesz a kutya elásva. ;)

Samsung Galaxy A54

(#39036) hallerlaller válasza Viktor0610 (#39035) üzenetére


hallerlaller
addikt

azt honnét tudom mikor van a fordulónap?

Hisense 55U7HQ - Xiaomi 11i

(#39037) Viktor0610 válasza hallerlaller (#39036) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

hallerlaller:
A MyTelenor app, a webes MyTelenor felület megmondja, ha számlás vagy.
Feltöltősként a 1220 hívása vagy egy üzlet felkeresése javasolt. :) (Ha nem akarsz a MyTelenorral bajlódni számlásként, akkor is alternatíva ez utóbbi kettő. :) )

Csemica:
Apropó, fordulónap!
A készülék adatforgalom-számlálója csak akkor fog pontos/értékelhető adatokat mutatni, ha szinkronban van a számla-/cikluszárási napoddal. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#39038) hallerlaller válasza Viktor0610 (#39037) üzenetére


hallerlaller
addikt

közben megtaláltam a mytelenor appot, köszi.

Hisense 55U7HQ - Xiaomi 11i

(#39039) Dave1984


Dave1984
őstag

My tv alap csomag megujul vagy szamlazaraskor automatikusan inaktiv lesz?

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#39040) bigdady


bigdady
nagyúr

Hali

Új net szolgáltatóm lenne és ezt írták nekem a van-e publikus ip cim kérésemre:

Az alap internetes csomagjainkban nem tudunk biztosítani publikus IPv4-es címet, csak IPv6-ost. Amennyiben az Ön által használt eszközök, valamint az otthoni hálózata, továbbá a külső szolgáltatója támogatja az új IPv6-os szabványt, úgy működni fog.

Akkor menni fog szerintetek a nasom meg az ip kamerám elérése 4g mobilnetről? :R

(#39041) #79335424 válasza Dave1984 (#39039) üzenetére


#79335424
törölt tag

Nálam megújul, amíg külön le nem mondom.

(#39042) Outlander


Outlander
őstag

Üdv,

Céges 20-ast kaptunk nem olyan rég, ha egymást hívjuk, akkor olyan fossh, visszhangzós az egész, hogy rendesen felidegesíti egymást a két beszélgető partner... :U :DDD

Ez most ilyen általános, "nem bug, hanem fícsűr" a céges flottában? Mert csak akkor van ha flottán belül beszélünk, minden teljesen új és midenkinél egyformán jelentkezik..

Work until You no longer have to Introduce Yourself.

(#39043) darvinya válasza Outlander (#39042) üzenetére


darvinya
titán

Inkább készülék hiba.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#39044) Outlander válasza darvinya (#39043) üzenetére


Outlander
őstag

14 készülék? Ráadásul + 3-an másik típust használunk... tehát 17 db 0 perces készülék egyszerre car?! :U

Work until You no longer have to Introduce Yourself.

(#39045) szabogabor10 válasza bigdady (#39040) üzenetére


szabogabor10
veterán

Szerintem nem fog menni, lévén egyik hazai mobilszolgáltató se oszt még IPv6 címeket. Pedig lassan nagyon ideje lenne.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#39046) dptrsk válasza Outlander (#39042) üzenetére


dptrsk
addikt

Esetleg HD hang?

Ha only 2Gre tesztek 1 készüléket, akkor is ilyen?
Ha csak 3Gn akkor ez a HD hang lesz.

[ Szerkesztve ]

(#39047) 4Grider válasza Outlander (#39042) üzenetére


4Grider
nagyúr

Természetesen nem általános jelenségről van szó. Ha így lenne, jó néhány százezer ügyfél háborogna, és annak már rendesen lenne visszhangja. Gondolom csak adott helyszínen jelentkezik a probléma. Céges erősítőt/átjátszót nem tettek fel a cégnél? De egyébként nem fontos, be kell jelenteni hibára és kész.

(#39048) Dave1984 válasza #79335424 (#39041) üzenetére


Dave1984
őstag

Koszi.Akkor 7en lekell mondanom.

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#39049) Orgi válasza 4Grider (#39047) üzenetére


Orgi
őstag

Ez azért érdekes, mert én is ugyanabban a flottában vagyok barátnőmmel, mindenki mással mindkettőnknek tökéletes minden, csak egymás között vannak problémák, rövid ideig jó a beszélgetés, aztán hirtelen drasztikusan leromlik a minőség. Elvileg mindketten 4g-s helyen vagyunk, új, hibátlan készülékekkel. Felírtam 3 időpontot, mikor rossz lett a vonal, akartam hibát tenni, de nem engedte az ügyinrtéző rendszere, mert csak egymás között tapasztaltuk és nem engedte tovább a hibabejelentő formanyomtatvány. Mondta, hogy ha csak egymás között, akkor készülék hiba, hiába mondtam, hogy mindkettőnknek mindig mindenki mással tökéletes, csak nekünk, egy flottábna lévőknél szarakodik :F

(#39050) 4Grider válasza Orgi (#39049) üzenetére


4Grider
nagyúr

Én Telenyomor flotta-kapcsolattartó vagyok. Nagyon sok órát beszélünk egymás közt. Egyetlen telephelyünkön tapasztaltuk vacak minőséget flottán belüli beszélgetésnél, de ott a telefon cseréje megoldotta a dolgot.
4G-n egyébként még nem lehet telefonálni. Tesztelik már a VoLTE-t, de előfizetőknek még nem elérhető. 3 vagy 2G-re vált le most kicsöngéskor/hívásindításkor a telefon. Próbáltátok már csak 3G-re (2G-re) állítani a telefont és úgy megnézni, mi történik?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.