Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#48751) chungee


chungee
addikt

Napot!

Felöltőkártyás vagyok. Indokatlanul fogy az egyenlegem. Onnan vettem észre hogy a mobilnetezős sim karimra (secondary) töltöttem fel pont annyit hogy tudjak netezni. Mert azon mást nem is csinálok. Aktiválnám be a következő ciklust erre visszapofázik hogy nincs elegendő egyenleg :( :((( Rácsekkolok az elsődleges simkarimra ott -64ft WTF!?

(#48752) Somatom válasza chungee (#48751) üzenetére


Somatom
veterán

Sajnálom, de mi mit tehetnénk?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#48753) chungee válasza Somatom (#48752) üzenetére


chungee
addikt

Észszerű magyarázatra lennék kíváncsi :B

(#48754) 4Grider válasza chungee (#48751) üzenetére


4Grider
nagyúr

Te tudatod csak, hogy milyen szolgáltatásokat aktiváltál. Telenornál egyébként mehet mínuszba az egyenleg forgalmi díjas nettel.

(#48755) tsteve válasza 4Grider (#48754) üzenetére


tsteve
senior tag

sőt... mytv-t is használtam hónapokon át én negatív prepaid egyenleggel így... a prepaid kártya el is tűnt időközben, a kutya nem töltötte, pedig sok-sok hónapnyi mytv forgalom ment róla a 0 ft egyenleg után is... azóta sem tudom hogy ezt a bug-ot javitotta-e azóta a Telenor, mindenesetre rajtam nem keresték az eltévézett sok-sok ezer Ft-ot az azóta eltelt kb. másfél év alatt...

[ Szerkesztve ]

(#48756) aprokaroka87


aprokaroka87
nagyúr

Üdv!
Szlovákibol hogyan lehet feltöltőkártyás egyenlegre feltöltetni?

(#48757) Viktor0610 válasza aprokaroka87 (#48756) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Bankkártyával Telonor oldala, netbankok. :)

Samsung Galaxy A54

(#48758) adam1400 válasza tsteve (#48755) üzenetére


adam1400
tag

2000-es évek elején az SMS is ment minuszba kb 200 Ft-ig engedte,aztán következő feltöltéskor levonták.

Vodánál épp ezért volt az hogy 128 Ft alatt nem engedte az SMS-t.

A másik hogy anno még a 1220 fizetős volt 20 Ft/p és volt hogy akkor is engedte a rendszer amikor 0 Ft volt rajta.

(#48759) bozont


bozont
veterán

A MyTelenorban már nem lehet csomagot váltani? Pedig ez egy elég jó és kényelmes szolgáltatás volt. :(
Ügyfélszolgálaton keresztül meg valami ügyfélkód kellene, ami vagy nincs vagy ha van is, már nem emlékszem rá. Most mehet be valamelyik boltba. :(

(#48760) Viktor0610 válasza bozont (#48759) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Már jó ideje nem lehet váltani, csak telefonon, személyesen.

Samsung Galaxy A54

(#48761) asdf_ válasza Viktor0610 (#48760) üzenetére


asdf_
veterán

Ennek amugy mi ertelme, hogy a cegnek a legolcsobb, az ugyfelnek pedig leggyorsabb, legegyszerubb tarifavaltasi modszer nem elerheto?

[ Szerkesztve ]

(#48762) Viktor0610 válasza asdf_ (#48761) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem ismerem a döntés hátterét.

Samsung Galaxy A54

(#48763) aprokaroka87


aprokaroka87
nagyúr

Van valamilyen sms kód a hangposta szolgáltatás lemondására?

(#48764) ricsi0307


ricsi0307
senior tag

Üdv. Tegnap megrendeltem neten a Hello Data Start csomagot, minden rendben ment, levonták a pénzt jött róla email is. Erre ma kaptam egy ilyen sms-t a telenortól: "Tisztelt Megrendelönk! Kiszàllitàsi igényét nem tudjuk teljesiteni. A szerzödéskötés feltételeiröl érdeklödjön iràsban a visszaeles-megelozes@telenor.hu cimen." Ezen nem kicsit lepődtem, meg semmiféle tartozásom nincs sehova, sőt telenoros simem kb 4-5 éve nem is volt. Szerintetek mi a faranc nem tetszik nekik?

[ Szerkesztve ]

(#48765) 4Grider válasza ricsi0307 (#48764) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az adott e-mail címen fognak tudni válaszolni a kérdésedre.
Nem feltétlenül a Telenornál kell sárosnak lenned ahhoz, hogy a Telenortól ne kapj meg valamit.

(#48766) ricsi0307 válasza 4Grider (#48765) üzenetére


ricsi0307
senior tag

A gond az, hogy sehol nem vagyok sáros :D Pár hónapja vettem fel életem első hitelét, amit természetesen azóta fizetek is rendszeresen és ennyi. Kiváncsi leszek a válszra.

(#48767) Melack válasza ricsi0307 (#48766) üzenetére


Melack
veterán

Ne feltétlen gondolj arra, hogy sáros vagy. Elképzelhető, hogy valamilyen belső rendszer akasztotta meg a folyamatot olyan dolog miatt, amit az automatizmus állapított meg. Lehet a kartyádat találta fraud veszélyesnek. Írj nekik, küldj egy személyi/lakcímkártya másolatot, és meglátod mi lesz.

Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

(#48768) aujjobba válasza ricsi0307 (#48766) üzenetére


aujjobba
addikt

A feleségem is így járt, egy évekkel ezelőtt lemondott előfizetés kapcsán elfelejtették kiküldeni a záró számlát, vagy elkallódott, kb. 1500 Ft-ról volt szó.
Emiatt nem tudott új előfizetést kötni nemrég, de aztán kinyomozták mi volt a gond, befizettük a pénzt és rendeződött minden.

(#48769) Somatom


Somatom
veterán

Van egy új, flottás adatkártyám. 9. -én van a flotta fordulója. Az előbb kaptam egy e-mail -t a Telenortól, hogy visszaigazolják az elektronikus számla izét. Van ezzel nekem valami dolgom, vagy kapom e-mail -ben a számlát, és utalom? Vagy kell vmi külön Telenoros regisztrációt csinálnom?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#48770) Viktor0610 válasza Somatom (#48769) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Kapod az értesítést és utalod (az SMS-ben lévő adatok alapján). :)

Javaslom kipróbálásra a Telenor Walletet. Egyszer hozzáadod a bankkártyád, aztán pár kattintással fizeted a számlád. ;)

Samsung Galaxy A54

(#48771) Fifi válasza Somatom (#48769) üzenetére


Fifi
őstag

Gondolom EQ. Nálam úgy működik, hogy e-mailben küldenek egy linket (számlazárást követően, pl. 06-hóban 12-én) és onnan tudom letölteni.Illetve van mytelenoros regisztrációm, így később a mytelenor web felületén is megjelenik és onnan is le lehet tölteni pdf-ben.

(#48772) wetomi válasza Somatom (#48769) üzenetére


wetomi
aktív tag

Annyit érdemes kiderítened, hogy egyszerűsített elérésű elektronikus számlázást állítottak be (amikor e-mailben/SMS-ben a számla letöltéséhez szükséges linket küldik), vagy MyTelenor belépéssel találod meg a számládat (amikor csak értesítés megy, de a webes felületen töltheted le a számlát?

Gondolom a számla végösszege alapján úgyis látod majd ha valami gond van, de ha meg akarod nézni a számládat, akkor nem mindegy, mert ha MyTelenor belépéses az e-számlád, akkor regisztrálnod kell.

szerk:
Ahogy (#48771) Fifi is írja, attól, hogy egyszerűsített elérésű az e-számlád, azzal párhuzamosan a MyTelenoron még letöltheted a pdf-et.

[ Szerkesztve ]

(#48773) Somatom válasza wetomi (#48772) üzenetére


Somatom
veterán

Köszi mindenkinek az infót! Korlátlan adatkártya, úgyhogy nagy gikszer nem lehet vele. Meglássuk. Azt írták, hogy majd e-mail -ben értesítenek, és a Telenor honlapon érem el a számláimat. Kaptam két azonosítót.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#48774) bigdigit


bigdigit
addikt

Az vajon miért lehet megjelent a mytelenor alkalmazásban 35ft forgalom mikor helo datás vagyok és eddig 2 hívás 18perc történt?

(#48775) radio100jozs válasza bigdigit (#48774) üzenetére


radio100jozs
őstag

Küldtél egy sms-t. Az sms nincs benne az 50-es keretbe, csak a percek.

(#48776) bigdigit válasza radio100jozs (#48775) üzenetére


bigdigit
addikt

Megnéztem és 2db sms van mindkettő telenortól jött. Számla értesítő és értesítés a befizetésről....kimenő nincs. Viszont volt egy olyan hívásom (fogdoki)amire nem elérhetőt kaptam. Ezek szerint ha olyan számot hívok ami épp ki van kapcsolva azért kapok 1 perc büntit?

(#48777) 4Grider válasza bigdigit (#48776) üzenetére


4Grider
nagyúr

Szerintem egyszerűbb, ha majd a számládról deríted ki a 35 Ft okát.

(#48778) Fifi válasza bigdigit (#48774) üzenetére


Fifi
őstag

Ha regisztrálsz a mytelenor webfelületén a ki nem számlázott tételeknél láthatod, hogy mire számolták fel.

Itt leled:
Számlainformáció és befizetés -> Forgalmi adatok, kedvezmények -> Kiszámlázatlan hívások letöltése

(#48779) wetomi válasza Fifi (#48778) üzenetére


wetomi
aktív tag

Ha az amúgy ingyenes elektronikus hívásrészletezés szolgáltatás meg van neki rendelve. Anélkül tudtommal nem elérhető az az opció.

[ Szerkesztve ]

(#48780) Fifi válasza wetomi (#48779) üzenetére


Fifi
őstag

Ez igaz, tehát akkor ezt nem tudja megnézni, majd csak a számlán, mert a hívás részletezés megrendelésétől látja majd a forgalmat visszamenőleg nem. :(

(#48781) Cucuska2


Cucuska2
őstag

Sziasztok!
Előfizettem Hello Data Startra, de rettentően szakadozó internetkapcsolatot produkál, ha a telefonomat hotspot állapotba rakom. Közben telefonon villámgyors, sőt, a számítógépről bármit pingelve is szép eredmények jönnek ki.
Az a kérdésem, hogy lehet, hogy a hotspot funkció korlátozva van?

Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!

(#48782) Viktor0610 válasza Cucuska2 (#48781) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nincs ilyenről tudomásom.

Samsung Galaxy A54

(#48783) zseko válasza Viktor0610 (#48782) üzenetére


zseko
veterán

De attól még az tény, hogy nálam is előbb-utóbb 'leépül' a kapcsolat ahogy megosztom. Én is a Hello Data-t használom. Múlt héten hosszabb utat autóztam (~780km), odafelé a Sygic-et használtam navigációra az S4-el, visszafelé a Google Maps-et, és az S8-ról osztottam meg a netet az S4-nek, hogy menjen a Maps. 3x kellett újraindítanom a telefont (az S8-at), mert egy idő után már nem töltött be egy weboldalt sem, meg úgy egyáltalán semmi nem ment ami netet használ (időnként megálltunk, és rá akartam nézni a fórumra). Mivel addigra már közel 60GB-ot forgalmaztam le Youtube, Google Photos biztonsági mentés, Deezer és egyéb dolgokkal (a Speedtest is 5GB forgalmat csinált a sok teszteléssel :Y), valamint egyszer volt egy masszív 3.5GB-os letöltésem ami stabilan 18MB/s-al jött végig, és sosem futottam bele ilyenbe.
A Hello Data előtt is osztottam már meg netet, mert mamámnál tableten netezek és a telefon adja a netet, és sosem volt ilyen, így azt gondolom, hogy valami mégiscsak a szolgáltató részéről van probléma.

HR24.hu

(#48784) Sajtqukac válasza zseko (#48783) üzenetére


Sajtqukac
tag

Én Hello Data Startot használok és eddig még sosem tapasztaltam ilyet. Majdnem minden nap használom a megosztást laptopra és más telefonokra és eddig semmilyen lassulás vagy szakadozás nem fordult elő. (Oneplus 3T-ben van a SIM)

(#48785) taki01 válasza zseko (#48783) üzenetére


taki01
őstag

Nálam is volt hasonló. Csak az segített ha újra indítottam vagy repülőmódba raktam. Beszéltem az ügyfélszolgálattal de nem tudtak érdembe segíteni. Jelenleg telenoros flottás korlátlan netet használok és ott a net apn-t és annál már nincs ilyen probléma. (LG K3)

[ Szerkesztve ]

(#48786) lugosi válasza Sajtqukac (#48784) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Nálam is hibátlanul megy a megosztás vele.

(#48787) Syl válasza zseko (#48783) üzenetére


Syl
nagyúr

Hétfőn délután állítottam csatasorba a Hello Datát egy táblagépben. Egyfajta router szerepet tölt be - állandóan megy, töltő állandóan bedugva, két számítógép és 4-5 mobil lóg rajta - jól bírja a gyűrődést :K

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#48788) Hoorus


Hoorus
őstag

4G nincs lehalva nálatok? Reggel óta csak 3G kapcsolatom van. Békés megye, ''Békés'' település.

[ Szerkesztve ]

(#48789) szkaroly válasza Hoorus (#48788) üzenetére


szkaroly
senior tag

Békéscsabán megy. Bár a térerő nem túl acélos. Egyhelyben ülök és már volt 2,3 és négy csík is.

Poco X3 Pro

(#48790) 4Grider válasza Hoorus (#48788) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem országos a probléma az biztos, mert Büdöspesten és környékén van 4G.

(#48791) flegga92 válasza Hoorus (#48788) üzenetére


flegga92
senior tag

10 körül jöttem el Csabáról, ott még volt.

A Helló Datás probléma nálam is jelentkezik, sajnos egyre sűrűbben. Oneplus 3

(#48792) karl_fischer válasza Syl (#48787) üzenetére


karl_fischer
aktív tag

A havi egy kötelező hívást hogy oldod majd meg? Azért kérdezem, mert én is tabletbe akarom majd tenni.

(#48793) Sajtqukac válasza flegga92 (#48791) üzenetére


Sajtqukac
tag

Melyik frekvencia sávon osztod a netet? 2,4 vagy 5GHz? Csak mert én fixen 5GHz-en használom mivel minden készülék támogatja és nincs is leterhelve ez, ugyanis az egyetemen osztok a legtöbbször mert a Wifi hálózatok eléggé túlterheltek ott.

(#48794) Syl válasza karl_fischer (#48792) üzenetére


Syl
nagyúr

Úgy oldom meg, hogy a tablettemmel (ócska Alcatel) lehet telefonálni :B

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#48795) Bferibörs válasza 4Grider (#48790) üzenetére


Bferibörs
addikt

én Dunavarsányban tapasztaltam, 3g-4g váltogatott, de a telekomos karim is ezt csinálta

(#48794) Syl

épp ma beszélgettünk egyik kolleganőmmel,hogy milyen élmény lehet 10"os tablettal telefonálni, mert, hogy neki az lenne jó a betűméret miatt :D hát bevittem neki egyet :DD

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#48796) Syl válasza Bferibörs (#48795) üzenetére


Syl
nagyúr

Alapból kihangosítva megy a beszélgetés, elvégre nincs rajta "fül hangszóró".
Vagy headsettel - úgy sokkal kulturáltabb :DDD utca friendly.
Az elmúlt kb 10 évben elég sokat romlott a látásom, így 10" alatt mobil nem kell. A laptopot is egy 32"-es tévére kötve használom :DDD

szerk.
Két nap alatt beletekertem 7 gigát és nagyon prímán viseli! :C

[ Szerkesztve ]

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#48797) feriapó


feriapó
csendes tag

Sziasztok, Telenor feltoltos sim aktivalasanal kuldenek ki postan kodot?

(#48798) flegga92 válasza Sajtqukac (#48793) üzenetére


flegga92
senior tag

2,4GHz csak ezt tudja a laptopom. De sima telefonos Chrome-os böngészésnél is előjön. Korábban a Telekommal nem volt ilyen gond. Pedig a B20 elméletileg ugyan az a hálózat.

(#48799) jociolaszi


jociolaszi
tag

Sziasztok nem tudjátok miért nem megy a my tv telenor? P8 lite telefonom van és inditáskor csak a kezdőképernyőig jut és kilép! Újra telepítettem mégse megy! Már egy hete nem tudom használni!

(#48800) Viktor0610 válasza jociolaszi (#48799) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Most próbáltam ki egy telefonon (Redmi 4 Prime) és egy TV boxon (MI Box 3).
Ment mindkettőn.

Próbáld ki egy másik készülékben, ha teheted, vagy keress fel egy Telenor üzletet, esetleg hívd a 1220-at.

Samsung Galaxy A54

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.