Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#98001) 4Grider válasza yanna (#97999) üzenetére


4Grider
nagyúr

Gondolhatod, hogy nem a szolgáltató állítgatja át távolról a telefonodon az apn-eket...
Ilyesmi egy szifonon vagy Samsungon elképzelhetetlen.

(#98002) latya73 válasza atosan (#98000) üzenetére


latya73
csendes tag

Győr plazaban, és az Árkádban.

(#98003) Viktor0610 válasza yanna (#97999) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ez szerintem MIUI bug.
Nálam is ilyen. Xiaomi 11T, MIUI 14.

Samsung Galaxy A54

(#98004) yanna válasza Viktor0610 (#98003) üzenetére


yanna
őstag

Ó hogy xdsfgghfddefvhhfd meg a nénikéjüket...:W

(#98005) yanna válasza 4Grider (#98001) üzenetére


yanna
őstag

Mit szólsz hozzá, hogy semmit nem gondoltam? Nnnaaa?

(#98006) sfdrakex válasza Viktor0610 (#98003) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Xiaomi-ban bug? Nem csak special feature-ök vannak bennük? :DD

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#98007) Viktor0610 válasza sfdrakex (#98006) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nanana!
Nem bántani a kedvenc márkámat! :P

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#98008) yanna válasza Viktor0610 (#98003) üzenetére


yanna
őstag

Pedig egy fél napig jól működött. :U

(#98009) Somatom válasza yanna (#97999) üzenetére


Somatom
veterán

Biztos, hogy készülék hiba. SIM1: net APN, SIM2: online APN. Cirka 7 év alatt, a harmadik telómban müxik így (1x Motorola, 2x Samu).

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#98010) gabor9991 válasza Somatom (#98009) üzenetére


gabor9991
őstag

Mi 9t-ben ugyanúgy működik az apn beállítás mint ahogy yanna írta.

(#98011) atosan válasza latya73 (#98002) üzenetére


atosan
addikt

Köszönöm szépen :R

Maine coon

(#98012) yanna


yanna
őstag

Köszönöm szépen az érdemi hozzászólásokat! :R

(#98013) VGYke válasza FattyDove (#97983) üzenetére


VGYke
addikt

Azta! Ha beviszem a szervízbe, vajon mivel fognak lerázni?

kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni

(#98014) tomp válasza VGYke (#98013) üzenetére


tomp
félisten

Pl a szolgáltató felel azért, hogy megy vagy nem megy. A szolgáltató szerint pedig természetesen nem ők hanem a gyártó.

(#98015) 4Grider válasza tomp (#98014) üzenetére


4Grider
nagyúr

A Samsung 5G modelljeinek nagy részén megy a yeti 5G. Ha azokon megy, de egy másik Samsung modell esetén nem, akkor egyértelmű, hogy a gyártói támogatás hiányzik.

(#98016) szaboi6512 válasza FattyDove (#97983) üzenetére


szaboi6512
őstag

A52S 5G-n ment a net 5G-n, adatkártyával.

ASUS RT-AX58U "Ez kizárt dolog,mert nem tudom!"

(#98017) donjohnson válasza VGYke (#98013) üzenetére


donjohnson
addikt

olyan helyre vidd be ahol van 5g lefedettség és akkor meg tudod mutatni a hibát, jobban elhiszi az eladó, hogy neki mondjuk van 5g a telefonján, neked nincs ugyanazon a helyen, például astoria üzlet.

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#98018) dzsampi


dzsampi
junior tag

Sziasztok!

Ti nem szenvedtek a Yettel mobilinternettel? Nagyon gyenge a net nekem a belvárosban Budapesten.

(#98019) 4Grider válasza dzsampi (#98018) üzenetére


4Grider
nagyúr

A belvárosban már a legtöbb helyen 5G van mivel egymástól egy-két 100 méterre vannak a bázisállomások, azokon meg egy rakat frekvenciát használnak. Szóval jellemzően hasít. OK én az utcákat járom, épületen belül helyenként biztosan más lehet a helyzet.

[ Szerkesztve ]

(#98020) donjohnson válasza dzsampi (#98018) üzenetére


donjohnson
addikt

milyen telefonod van és melyik kerületben, mihez közel? :) nem kell pontos címet írni, csak valami támpontot, csomópontot írj. lehet, hogy a telefonod "gyengén" veszi a jelet és más telefonnal jobb lenne.

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#98021) dzsampi válasza 4Grider (#98019) üzenetére


dzsampi
junior tag

4G-t tud csak a telefonom sajnos :( akkor lehet ez a gond?

(#98022) Gubu0101 válasza dzsampi (#98018) üzenetére


Gubu0101
veterán

Dehogy,teljesen jo 5G-n is 4G-n is.En mar 4 honapja kb szenvedek,igaz nem otthon,de ott is kb ezt van videken.Ez most nemetben mertem.Tavaly november-decemberben meg Telekom,yettel is karcolta a 250Mbit/s azota kuka.


[ Szerkesztve ]

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#98023) dzsampi válasza donjohnson (#98020) üzenetére


dzsampi
junior tag

iPhone 11 pro max. 2. kerület alkotás utca

(#98024) 4Grider válasza dzsampi (#98023) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ezen a térképen megtalálod a közeli 4G bázisállomásokat.

(#98025) 4Grider válasza Gubu0101 (#98022) üzenetére


4Grider
nagyúr

A németországi mérések eredményéhez jellemzően több köze van a helyi roaming szolgáltatónak.

(#98026) Gubu0101 válasza 4Grider (#98025) üzenetére


Gubu0101
veterán

Biztos elcseszett valamit az O2 meg a telekom is ezek szerint,ami kihatassal van otthonra is.Ja nem csak a yettel-O2 problemazik.
Amugy ugy tudom a roaming halozathoz nem sok koze van,mivel otthonra kommunikal vagy valami ilyesmi🤔Telekom mar eszheztert.
Multkor irtam,hogy ram akarta tukmalni az ugyfelszolgalatos a yettelnel a 22k max plusz csomagot,amiben ugye kulfoldi korlatlansag van na meg az 5G,na de kerdem en,minek is :F 19k-s csomagom van ennek is elegnek kellene lennie.Hipernet :D
Amugy nem horborgok most sem,csak na..

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#98027) 4Grider válasza Gubu0101 (#98026) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mondjuk telefonon a 10/10-nek is bőségesen elégnek kellene lennie.
A roaming hálózat adott helyszínen és időpillanatban rendelkezésre álló sávszélessége a fő limitáló tényező, de persze simán lehet az utána következő internetes útvonal, ahol vpn-en a neted és a hívásaid hazajönnek.

(#98028) Gubu0101 válasza 4Grider (#98027) üzenetére


Gubu0101
veterán

Laptopra osztok netet vagy telefonrol vagy tablet.Netflix,hbo max,disney szinte nezhetetlen,de akar online filmnezesnel is.Ott meg karikazik,olyankor valtok at telekomra.Mobilozashoz eleg,azzal nincs gond mondhatni.Egyenlore nincs vezetekes net,igy mobilrol kell megoldanom mindent.Hetvegen toltottem le ~50Gb-ot egy delutan meg egy delelott jott le :D Ugy,hogy nem tudom mi tortent,tavaly decemberig nagyon szuper volt kint is a yettel,azota meg valamit nagyon at mahinaltak,de otthon is.
VoLTE-t mar nem is mondom,hogy az meg eltunt az iphonerol,azzal meg futok majd egy kort,amint lesz idom az ugyfelszolgalattal.

[ Szerkesztve ]

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#98029) 4Grider válasza Gubu0101 (#98028) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha egy hétvége alatt letöltesz 50 GB-ot a Telekomos kártyáddal, akkor szerintem az is be fog lassulni...
50 GB roaming net nagyon alaphangon az EU-ban 10-15e Ft közötti EUR a roaming szolgáltató felé...

(#98030) Gubu0101 válasza 4Grider (#98029) üzenetére


Gubu0101
veterán

Van 5 elofizetesem :D Yettel majdnem kifutotta az 50Gb-ot + a maradekot adat simel tolttem ami a tabletban van. A telekomot hasznalom esti filmenezeshez,inkabb ezen sprolok mert ez gyorsabb.

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#98031) szemy94


szemy94
senior tag

Üdv!
Esetleg van itt yettel alkalmazott is a fórumon?
Redmi Note 12 (5G) tesztnél merült fel, hogy a yettel melyik készüléket árulja, onnan másolnám át a hozzászólásomat egy fórumtárs javaslatára:

"Yettel-nél egyébként 5G van feltüntetve, de nem igaz, a kép és a proci alapján a 4G-s verzió.
Múltkor az oldalon (yettel.hu) beszéltem is egy ügyintézővel, akinek leírtam, hogy valami nem stimmel. Megkérdezte, hol látom, hogy 5G-s, írtam, hogy az oldalon az 5G képes igen-nel szerepel. Válasz: igen. Leírtam mégegyszer, hogy mi ezzel a gond (SOC, kép alapján 4G), válasz, felvehetem a kapcsolatot e-mail-ben, vagy postai úton és 30 napon belül válaszolnak, segíthet-e még valamiben. :W Írtam, hogy nem, de jó lenne, ha javítanák, mást nehogy megtévesszenek, azóta is úgy van.
Ha esetleg van itt valaki, akit jobban érdekel és van kapcsolata velük esetleg, szólhatna nekik, én nem akartam mégegyszer elkezdeni, várni 30 napot, engem nem érint, de sokakat megtéveszthet."

Mi13T, S9, S10 Lite, xBox One S 1TB

(#98032) donjohnson válasza szemy94 (#98031) üzenetére


donjohnson
addikt

ha ennyire zavar, akkor írd meg nekik ezen a formon, levélben: [link] vagy [link]

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#98033) 4Grider válasza szemy94 (#98031) üzenetére


4Grider
nagyúr

A hivatali utat nehéz és nem célszerű megkerülni, ez vonatkozik a yetire is. Amúgy sem egy villám társaság, majd egyszer javítják.

(#98034) Narxis


Narxis
nagyúr

Ez nem semmi gyerekek. Most hívtam az ügyfélszolgálatot és azt mondta a csaj, hogy leveszi a Volte tiltást amit ÉN kértem. Mondom mi van??? Az első hivasnál az idióta ügyfélszolgálatos tiltást tett rá mivel gondolom nem támogatott a készülékem ami ugye egy bullshit. Mondom én biztos nem kértem de akkor vegye már le. Levette és már meg is jelent a Volte jel a statusbar-on. Szóval lehet tényleg nincs automata tiltás vagy tényleg 1-2 túlbuzgó ügyfélszolgálatos tiltogat, lehet ha nem hívom fel őket akkor már tegnap este megjelent volna magától a Volte jel... :W

Thanos was right.

(#98035) FattyDove válasza VGYke (#98013) üzenetére


FattyDove
őstag

Nálam az volt, hogy a Yettel szerint a Vodafone hibája, a Vodafone szerint a Yettelé, a Samsung szerint pedig a Vodafone és a Yettel hibája nem az övék :DDD

(#98036) 4Grider válasza Narxis (#98034) üzenetére


4Grider
nagyúr

Eddig úgy volt, hogy a VoLTE tiltás alapból rajta van az összes újonnan kiadott hívószámon és automatizmus veszi le róla. Ha pedig nem, akkor próbálkozhatsz az ügyfélszolgálattal, hátha leveszik.

(#98037) Narxis válasza 4Grider (#98036) üzenetére


Narxis
nagyúr

Levették de nekem azt mondta azért volt rajta tiltás mert én kértem. Sose kértem.

Thanos was right.

(#98038) tomp válasza 4Grider (#98036) üzenetére


tomp
félisten

Automatikusan veszi le... vagy nem. ;]
Az, hogy azt írja a Yettel oldala, hogy VoLTE képes még nem biztos, hogy valóban úgy is gondolják. :DD

(#98039) Viktor0610 válasza Narxis (#98034) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Stílus! :(((
Milyen jogon idiótázol le bárkit is?

Samsung Galaxy A54

(#98040) Narxis válasza Viktor0610 (#98039) üzenetére


Narxis
nagyúr

Szerintem teljes joggal ha valaki olyat tesz amit én nem kértem. Aki ma levette a tiltást először azt se tudta miről beszélek de ha nincs automata tiltás akkor azt az első ügyintéző miért nem mondta? És miért tiltja le ennek ellenére? Aztán a 2. ügyintéző azt mondja, hogy én kértem a tiltást. Szerintem cégen belül sincs erről egyértelmű utasítás ezért fordulhat elő a fenti eset és ezért nincs leírva feketén-fehéren ez az egész a Yettel oldalán.

Thanos was right.

(#98041) aprokaroka87 válasza Narxis (#98040) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

Nekem pl 2020.06.10-én automata módon lett aktiválva, akkor amikor emlékeim szerint lejárt a kártyám és az ügyfélszolgálaton úgy " hozták vissza ".
Semmilyen Volte szolgáltatást nem kértem, igazából azt sem tudtam akkor hogy az micsoda.

(#98042) tomp válasza Narxis (#98040) üzenetére


tomp
félisten

Nekem is volt mikor egy emailes megkeresés miatt egy hiperaktív lekapcsolta a VoLTE-t. Onnan tudom, hogy a válaszába bele is írta, hogy lekapcsolta...
Éppen a városban voltam. Hívás alatt lőtte le...
Hívtam is rögtön a 1220-at, hogy azonnal most kapcsolják vissza.
Az ügyintéző sűrű elnézéseket kérve azonnal vissza is kapcsolta. Ő teljesen korrekt volt és megértő.
Szerencsére automatikus tiltás 1x sem hajtott végre a rendszer.

(#98043) Narxis válasza tomp (#98042) üzenetére


Narxis
nagyúr

Nekem az első ügyintéző nem is mondta, hogy tiltást tesz rá, annyit mondott, hogy nem lehet aktiválni mert nem támogatott a készülékem de nyilván ez azt jelentette, hogy még tiltást is tett rá. :D Szóval nem kellett volna telefonalnom és akkor nem lett volna probléma. Igazából hibazhat mindenki csak azért ez elég rosszul jött ki.

Thanos was right.

(#98044) EA's hit válasza Viktor0610 (#98039) üzenetére


EA's hit
őstag

Mindenki magából indul ki, biztos ő is :)

(#98045) tomp válasza Narxis (#98043) üzenetére


tomp
félisten

Úgy érzem nálad zavar van.
Ha nincs bekapcsolva a számodon akkor egyszerűen tiltás van rajta ami megjelenik a fiókodban ha böngészővel nézed meg. Onnan lehet tudni, hogy nincs bekapcsolva.
Ha tiltás van: ki van kapcsolva a VoLTE elérhetőség
Nincs tiltás: engedélyezve van.
Olyan megoldás nem létezik, hogy nincs engedélyezve és utána még tiltást is ráraknak.
Ha meg eleve új szám azaz előfizetés azon default a tiltás.
Bahár kitalálhattak volna neki szebb megnevezést is.
Pl VoLTE szolgáltatás kikapcsolva

(#98046) Landsmann válasza tomp (#98045) üzenetére


Landsmann
addikt

Én már jó ideje a fiókomban egyik számomhoz sem látok VoLTE státuszt. Tudom, hogy volt, láttam is, de már vagy másfél éve nincs. Szerintem éppen azért vették ki, hogy ne is érdeklődjön az user, hogy mi is ez egyáltalán. Inkább ne is tudjon róla. Amiről nem tud, az nincs. :)

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#98047) tomp válasza Landsmann (#98046) üzenetére


tomp
félisten

Pedig még látható. Kollégámnak ott van.

(#98048) Narxis válasza tomp (#98047) üzenetére


Narxis
nagyúr

Én nem látom, a 2. ügyintéző pedig azt mondta, hogy nincs tiltás alapból, azért mondta, hogy én kértem... Tehát elképzelhető, hogy az alap szituáció az, hogy minden új szám vagy számhordozott esetén idővel tényleg aktiválódik. Nekem is 72 órát mondott a 2. ügyintéző miután levette a tiltást amit az első rakott rá, de azonnal lett Volte.

Thanos was right.

(#98049) tomp válasza Narxis (#98048) üzenetére


tomp
félisten

De még mindig zavaros.
Az első hívásnál mit kértél? Kapcsolják be mivel nem ment?
Ha igen akkor azon eleve tiltás volt. Nem ő rakta rá hanem rajta van alapból.
Még 1x: olyan nincs, hogy nincs aktiválva, nem kapcsolják be hanem tiltást raknak rá.
A tiltás magyarul a kikapcsolt állapot.

Vagy eddig is ment aztán nem ment és felhívtad, hogy kapcsolja vissza?

(#98050) Gubu0101 válasza tomp (#98047) üzenetére


Gubu0101
veterán

En is most raneztem,nekem sincs ott.Szolgaltatasok modositasanal volt anno nekem is.
Most,hogy ott jartam ezek igy jok?
A 7 Mbit kikapcsolast nem kell megrendelni?😄

[ Szerkesztve ]

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.