Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#29001) Tibee86 válasza tomp (#28998) üzenetére


Tibee86
veterán

Mondjuk az se sokkal jobb, hogy a T-nél mindent lerendeznek annyival, hogy "nincs semmi probléma, ők nem látnak semmilyen hibát", de igaz, ők legalább válaszolnak. :D

(#29002) Landsmann válasza tomp (#28998) üzenetére


Landsmann
addikt

Hm, én évekkel ezelőtt a vezetéke stelefon szolgáltatótól vasaltam ki 18000 Ft kötbért. Csak 12-t akartak adni első körön, de mondom, ez nem jó,. nem annyi jár. Érdekes módon egyből tudták mennyit kínáljanak fel, szóval már ki volt számolva. Igaz, még vagy 400 Ft járt volna, de nem vitatkoztam. A lényeg, azért fizettettem velük, mert volt egy hiba, amit vagy 6-7 alkalommal bejelentettem nekik, de nem történt semmi. Aztán azért akartak 12-t adni, mert szerintük áprilisban elhárították a hibát. Én meg közöltem, ez nem igaz, júliusban javították ki, de azt is úgy, hogy véletlenül az egyik fórumon futottam össze egy illetővel, aki annál a cégnél dolgozott. Az ő személyes közbenjárására mintegy másfél óra alatt elhárították a hibát. Na ezek után fizettek többet. Tehát ha van egy hiba, a bejelntéstőlm pontosabban a vállalt határidőn túl kezdődő időtől a hiba elhárításáig eltelt időre jár a kötbér. Érdekes módon, mikor máskor is volt baj a szolgáltatással, nagyon gyorsan cselekedtek. Gondolom a nevem et alaposan a fejükbe vésték, nem akartak fizetni még egyszer.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#29003) tomp válasza Tibee86 (#29001) üzenetére


tomp
félisten

Telenor is válaszolt már kb 20x. De a válaszuk eléggé bicskanyitogatóak voltak. A lényeg, hogy náluk nincs semmi hiba, minden tökéletes. Aztán a karácsonyi időszakban kiderült, hogy a fantasztikus hálózatuk a rossz. Mi lenne ha egyszer valóban megnéznék a hálózatukat...

Landsmann
Október 24-én jeleztem elsőnek a hibát. November 17-én hívtak, hogy semmi gond nincs náluk, nálam rossz valami. (hiába cseréltettem 2x SIM kártyát és próbáltattam ki a telenor üzletben egy másik telefonnal amiben szintén rossz volt). Azaz onnantól számítandó a kötbér? Onnantól már csak "ötletet kapok" e kedves cégtől, hogy mi okozhatja. Természetesen egyik ötlet sem a saját hibájuk.

pietrasko
Én is a hatósági levél felé hajlok. Még adok egy kis időt, hátha sikerül megtanulniuk a hibaelhárítást.

(#29004) HIJ


HIJ
őstag

Sziasztok!

Ha most előfizetek egy Hipernet csomagra és kapok hozzá egy USB modemet, akkor a laptopról tudom valahogy továbbosztani a netet wifin? Régebben mintha lett volna erre lehetőség, de ez már pár éve volt és nem is vagyok 100% -ig biztos benne :F

(#29005) axioma válasza HIJ (#29004) üzenetére


axioma
veterán

Miert nem eleve mifi-t kersz stick helyett akkor mar?

(#29006) #79335424 válasza HIJ (#29004) üzenetére


#79335424
törölt tag

Ha AP (Acces Point) üzemmódba tudod kapcsolni, akkor igen. Ha ez nem lehetséges, akkor vannak olyan usb -s wifi adapterek, amik tudnak AP -ként is működni.

(#29007) ntomka válasza x1port (#28995) üzenetére


ntomka
nagyúr

Nekem ezt dobja a bónusz program immár pár éve. Sírjak vagy nevessek?

ツ Headphones on - World off

(#29008) x1port válasza ntomka (#29007) üzenetére


x1port
addikt

Hát..ezt nem szeretném kommentálni mert bannt kapnék. :K

(#29009) HIJ válasza axioma (#29005) üzenetére


HIJ
őstag

Egyébként ez a Mifi működik fixen USB -ről is vagy az nem tesz jót az akksijának?

(#29010) Soma01 válasza HIJ (#29009) üzenetére


Soma01
veterán

Működik. Ki is kapcsolhatod a wifit olyankor. Én is szoktam így használni. (igaz Vodás, de a lényeg ugyan az) Az aksit szerintem nem zörgeti. Ha tele van, nem fogja tölteni és kész. Esetleg pici csepp töltéssel, az meg nem árt...

(#29011) HIJ válasza Soma01 (#29010) üzenetére


HIJ
őstag

Oké. Köszi az infót! :R

(#29012) zeon.hu válasza HIJ (#29011) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

elsőre mindenképp rá kell tenned a gépre, mert akkor telepíti a programot, arról tudsz belépni az online felületre és változtatni a beállításokon.
laptopkon néha megszakad a kapcsolat, de ez ritka jelenség, ilyenkor a mifi újraindítása segít.
több mifi használható power bankként is, de ehhez külön kell kábelt venni.

#?*@&!

(#29013) Soma01 válasza zeon.hu (#29012) üzenetére


Soma01
veterán

Így van, legelőször nem fogja látni, csak meghajtóként. Ott lesz egy telepítő, aztán már látni fogja modemként is. De az csak driver lesz, a beállítási felület az eszközön van (web-es felület), nem külön program (nálam).

(#29014) zeon.hu válasza Soma01 (#29013) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

igen, driver, srry.
telefonról elérhető amúgy a beállítási felület?

#?*@&!

(#29015) n@p@lm válasza ntomka (#29007) üzenetére


n@p@lm
őstag

aztakutyamindenit ;)
ennyire gáláns ajánlatot ne hogy már ne fogadj el :D :D

(#29016) Soma01 válasza zeon.hu (#29014) üzenetére


Soma01
veterán

Persze. Böngészővel.

(#29017) rgeorge válasza ntomka (#29007) üzenetére


rgeorge
addikt

Az egyik előfizetésemen 2-án járt le a bónusz. 3-án, 4-én üres volt a készülékcserénél a lista. 5-én délelőtt nem, akkor tudtam válogatni. Délután is egy darabig, aztán azóta nem. 5-én van a számlaforduló, lehet, hogy ezzel van összefüggésben, de ez így nem jó.

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#29018) zeon.hu válasza Soma01 (#29016) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Van app is hozzá: Huawei mobile wifi

#?*@&!

(#29019) #79335424 válasza zeon.hu (#29018) üzenetére


#79335424
törölt tag

Bezzeg az usb modemjeikhez nem képesek appot készíteni. Kitalálták ezt a HiLink mineket, de a droidok nem kezelik, hiába van modem támogatás. Van egy kiépített, Gigabites, belső hálóm, modem képes, usb -s routerrel, NAS -sal. A Huawei elképzelése szerint, vagy kliens módba kapcsolom az egyébként erős wifi hálót adó routert és veszek egy mifit, vagy beüzemelek egy PC -t a HiLinkes modemhez? Akkor az usb -s helyett, inkább csináltak volna egy olyan modemet, ami nem csak emulálja a Lan -t, hanem ténylegesen rá lehet kötni egy PC, droid, router, stb. Wan/Lan portjára. Az egy párszáz forintos adapterrel ugyanúgy lehet USB -s, mint most. Így viszont csak a szívás van vele, ha nem egy PC -vel akarom használni.

(#29020) taip


taip
senior tag

Sziasztok!

0 Ft-os kezdőrészlet mellett részletre elhozott telefon esetében kell adniuk számlát, vagy a részletfizetési megállapodás helyettesíti ezt? Mivel nem történt pénzmozgás, megérteném ha nem kell számlát adni, csak azért merült fel, hogy a garancia érvényesítéséhez kell-e a számla, vagy elegendő önmagában a garanciajegy?

Szóval most akkor reklamáljak vagy sem? :)

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#29021) x1port válasza taip (#29020) üzenetére


x1port
addikt

Számlát minden esetben kell kapnod.
Akár 1 forintról is.

(#29022) taip válasza x1port (#29021) üzenetére


taip
senior tag

1 Ft-ról kell kapni számlát, ez oké, de 0 Ft-ról? És a 0 Ft nem a teljes ár, hiszen a havidíjban kifizeti a tulaj (nem az enyém az előfizu) az árat.

Szóval számlát nem kaptunk, csomó egyéb papírt igen és csak otthon derült ki, hogy nincs közte számla a készülékről.
Egyébként minek kell szerepelni a számlán? Hogy mennyi lenne az ára, de nem kellett érte fizetni? Nyilván nem számlázhatják ki a teljes árat most, meg utána havi részletekben is, szóval ezért vagyok bizonytalan, hogy most akkor mi van.

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#29023) Csaba1512 válasza taip (#29022) üzenetére


Csaba1512
tag

Én kaptam számlát a 0 Ft -ért elhozott, de részletre vásárolt készülékről. A számlán a teljes ára volt rajta, feltüntetve a részletmegállapodás sorszámával illetve arról hogy a helyszínen 0 ft fizetendő.

(#29024) taip válasza Csaba1512 (#29023) üzenetére


taip
senior tag

Érdekes.
Na mindegy, elszámolni nem akarom sehol, ha a garanciához nem kell számla, hanem elég a garijegy, akkor nem erőltetném.

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#29025) x1port válasza taip (#29024) üzenetére


x1port
addikt

Szerinted a mai világban számla nélkül?
NAV egyből rácuppanna :)

Gondolom a rendszerük automatikusan kinyomtatja.
Lehet ,hogy csak kimaradt a dossziédból.

[ Szerkesztve ]

(#29026) taip válasza x1port (#29025) üzenetére


taip
senior tag

Azért nem egyértelmű, mert a havi számlához hozzácsapják majd a részletfizetést és ott lesz róla számla, bizonylat, ÁFA, meg minden ami kell a NAV-nak.
Jelenleg 0 Ft-ot fizettünk be, amiről kaptunk is bizonylatot, de az ugye nem számla.

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#29027) ntomka válasza n@p@lm (#29015) üzenetére


ntomka
nagyúr

Ugye, hogy megér 1/2 év újabb rabláncot? :D

ツ Headphones on - World off

(#29028) d.beni


d.beni
aktív tag

sziasztok!
vettem egy uj telefont kártyafüggetlenben amibe micro SIM kell.
De nekem sima SIM kártyám van.
tudom hogy a telenorban kicserélik a SIM-et ha bemegyek, de faterom nevén van az előfizu.
le lehet tölteni valami telenoros meghatalmazást valahol hogy egyedül is el tudjam ezt intézni?
Előre is köszi!

(#29029) x1port válasza taip (#29026) üzenetére


x1port
addikt

Nem egészen.
Te kötsz egy hűségszerződést amiben le van írva pontosan,hogy milyen összeget ér a készülék amit választottál.
Kvázi amint Te aláírod ezt a szerződést onnantól fogva ezzel az összeggel tartozol a telenornak.
Szóval a számla az kőkeményen jár.

[ Szerkesztve ]

(#29030) Littoral válasza d.beni (#29028) üzenetére


Littoral
aktív tag

Semmit nem kérdeznek. Van az ügyintéző keze ügyében egy kézi készülék, mint pl. egy tűzőgép vagy lyukasztó, nem is tudom elsőre, hogy melyikre hasonlít, és nagyon rövid idő alatt megpattintják a kártyát. Az én esetemben legalábbis így történt.

(#29031) d.beni válasza Littoral (#29030) üzenetére


d.beni
aktív tag

én újat fogok kérni mert 2 évente lehet kérni díjmentesen új SIM kártyát.
de szerintem meghatalmazás nélkül nekem nem fognak adni.

(#29032) club1 válasza d.beni (#29031) üzenetére


club1
veterán

Jól látod a dolgot. Csak az előfizetőnek lehet kártyát cserélni. Ha nem így lenne, ki lehetne kerülni a pin kódos védelmet.

(#29033) asdf_ válasza d.beni (#29028) üzenetére


asdf_
veterán

Ugyfelszintu jelszo eleg hozza es akkor nem kell a meghatalmazassal bohockodni (azt kell vele, mert luzerek, es egy nyomorult pdf-et keptelenek felrakni az oldalukra)

[ Szerkesztve ]

(#29034) ntomka válasza asdf_ (#29033) üzenetére


ntomka
nagyúr

1,5 napja nincs normális 3G Nyíregyházán (legalábbis én és párom ezt tapasztaljuk). Van valami a telenor hálózatával amiről nem tudunk?

ツ Headphones on - World off

(#29035) x1port válasza ntomka (#29034) üzenetére


x1port
addikt

Van.

(#29036) ntomka válasza x1port (#29035) üzenetére


ntomka
nagyúr

Jó, tudom, hogy alapjáraton a legtöbb embernek fos. Viszont az idő nagy részében nekem nincs problémám vele, de most 1,5 napja használhatatlan a 3G internetre. Lehet tudni mit csinálnak? Összeomlottak a tornyok a fagytól?

ツ Headphones on - World off

(#29037) Viktor0610 válasza ntomka (#29036) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A legtöbb IDE BEÍRÓ embernek fos, maradjunk annyiban.
Biztos, véletlen, hogy épp' a Telenor hálózatán folyik keresztül a legtöbb adatforgalom ( pár hónapja tuti így volt, nem tudom, most hogy vannak az arányok), biztos, mindenki a fos hálótattal kínozza magát, mert mazochista... :U

Asszem, inkább elhagyom a topikot, mert ami itt megy az gáz. Van pár hangulatkeltő, aki miatt folyamatosan nyomorult a hangulat... :U

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#29038) Tibee86 válasza Viktor0610 (#29037) üzenetére


Tibee86
veterán

És azért nem húzták még le a rolót, mert sok embert köt a hűség. Hosszabítani ugye senki nem fog, ezt is megtudhattuk innen már. :D
Tök tré, Székesfehérváron vagyok egy épületben, és csak 2 pötty van az 5-ből LTE hálón, mindjárt reklamálok is...

[ Szerkesztve ]

(#29039) Soma01


Soma01
veterán

Nagyon kevesen jönnek ide, csak azért, hogy megdicsérjék. Meg úgy általában, ha valami, jó, az természetes, azt meg sem kell említeni.

múgy: Mobilinternet: januárban az előfizetők átlagos adatforgalma 1,0 GB-ra nőtt

(#29040) taip válasza Viktor0610 (#29037) üzenetére


taip
senior tag

Hát ja, én is földönkívülinek érzem magam, hogy nem érzékelem azokat a problémákat, amikről itt szó van. Most vagy tényleg nincs probléma, vagy csak nem veszem észre. :U

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#29041) ntomka válasza Viktor0610 (#29037) üzenetére


ntomka
nagyúr

Nem igazán értem mi a bajod. Én is iróniát használtam, mivel akik hangosan panaszkodnak azoknak mindig szar a telenor hálózata és el sem tudják képzelni, hogy van akinek többnyire jó. Nekem tegnapelőtt óta problémáim vannak, szerettem volna megtudni mi okozhatja, mielőtt csesztetek egy ügyintézőt akinek úgysem lesz róla fingja sem. Ha ez neked megerőltető kérdés, el lehet siklani fölötte.

ツ Headphones on - World off

(#29042) halo.balazs válasza x1port (#28995) üzenetére


halo.balazs
csendes tag

Áttörés!

Végre felhívott egy nem teljesen dilettáns ember a telenortól aki nem csak azt mondta hogy "ilyet nem lehet csinálni". Kiderült hogy a rendszerük szar, tényleg engedné a bónuszprogramos készülékvásárlást, ki is postáznák, de aztán meg jól ki is küldené a kötbért a meglévő hűségről mert ez szerződésszegésnek minősül (csak erre nem figyelmeztet sehol....)

Szóval mindenki vigyázzon! Nem minden bónusz ami annak látszódik! :D

(#29043) dptrsk válasza halo.balazs (#29042) üzenetére


dptrsk
addikt

Ez nem szerződésszegés...
Ha a rendszerük szar arról nem te tehetsz, mellesleg ugye nem szűnteted meg a szerződést csak kitolódik a hűség vége...
nincs az a bíróság ahol ilyen esetben a telenornak lenne igaza, a telenor felelőssége, hogy ellenőrizze a jogosultságot postázás előtt, ezért is fizetik a havidíjat az ügyfelek.
akivel beszéltél, azcsak nem akarta hogy a telenort kár érje..

(#29044) Lokids


Lokids
addikt

Sziasztok!

Én még kb 10 évvel ezelőtt lettem telenoros egy 3310-es vásárlással. Azóta is ugyanaz a sim kártyám van (egy w300i készülékben). Nos sok év után úgy döntöttem, hogy ideje telefont cserélni. Érdemes cseréltetni a sim-et, vagy azok változatlanok maradtak az elmúlt 10 évben?
A másik, hogy mindenképpen feltöltőkártyás megoldás lenne. Viszont szükségem van netre is.
Az egyetlen amit találtam, az a praktikum+net csomag, amihez viszont viccesen kevés MB-t adnak.
Lehet csak és kizárólag hypernetet kapcsolni feltöltő kártyához? 500Mb/hó már talán elég lenne. (de inkább 1 gb)

If you chase two rabbits you will lose them both.

(#29045) Soma01 válasza Viktor0610 (#29037) üzenetére


Soma01
veterán

A legtöbb forgalmazott adat az összes előfizetőjére visszaosztva a Telenornak van, 1,2GB. De a legtöbb adatforgalom a Telekomé mivel messze neki van a legtöbb előfizetője, 45%. A Voda és a Telekom kb. egyforma mennyiséget forgalmaznak előfizetőkre leosztva. (60 MB/fő csak a különbség) V 860 és T 920 MB/fő.

(#29046) axioma válasza Lokids (#29044) üzenetére


axioma
veterán

A net az elfogyott MB-ok utan is megmarad, csak lassitva. Elobb probald ki a viccesen keves MB elfogyasarol tajekoztato sms utani sebesseget, es csak ha az keves (olyan helyeken is ahol addig jo volt), akkor rendelgess csak hozza barmit.
Ha nem csak a telo kijelzojen hasznalnad a netet, akkor viszont nem szoltam.

(#29047) #79335424 válasza Lokids (#29044) üzenetére


#79335424
törölt tag

3310? Űrkorszak. Én a Nokia 1011 óta vagyok Telenoros (vagy Pannonos, vagy mi). :)
A kártyacsere kelleni fog, de csak akkor, ha már tudod, hogy az új telóba milyen SIM passzol. Én azt javaslom, hogy olyan LTE -s (4g) telót vegyél, ami mindhárom hazai LTE frekvenciát ismeri (800,1800, 2600Mhz). Feltöltőshöz lehet társítani az 1GB -os Deezer -t (én a 2GB -ost veszem). Ez LTE -n megy, ha arra képes a teló. Egész más, mint ugyanez a csomag, egy 3g -s telóval.

(#29048) Lokids válasza #79335424 (#29047) üzenetére


Lokids
addikt

2 telót néztem ki. LG l90 és a huawei G620s. Sajnos utóbbi még nincs telenornál. De még függetlenbe se. :P
Az LG meg nem 4G.

If you chase two rabbits you will lose them both.

(#29049) #79335424 válasza Lokids (#29048) üzenetére


#79335424
törölt tag

Nekem az a véleményem, hogy ha nem rövid távra tervezel, nem cserélgeted kéthavonta a telókat, és fontos a net, akkor csak 4g -s telót érdemes venni. A 4g technológia nem kompatibilis a 3g hálózattal. Egyrészt egyértelmű, hogy lefedettség tekintetében, melyiknél várható előrelépés, másrészt a használatnál is érezhető a különbség.

(#29050) snooze válasza #79335424 (#29049) üzenetére


snooze
veterán

4g???még a 3g-t sem tudják normálisan..jo pár év kell még ahhoz hogy legyen mindenhol,addigra meg már lesz ujabb..

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.