Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
#25954560
törölt tag
hat, 12.5-ot biztosan.
mindenkeppen jol szorakoztam es a camaronak csodaszep hangja volt. mar 10 perce uton voltam, de a vizhomerom meg elegge az aljan kokadozott, nem akartam vegigforgatni. aztan persze nyilvan mindegy h 10k v 13, szoval egyes, leulhetek.
Integra
titán
hát a 600-800 lovas autók már odalépnek egy 600-as motornak
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Topiccsendőr
addikt
Egy hatkilosnak mar egy turbos 250 lovas is meglepetest okoz. Nezegettuk haverral, szoval kiprobaltam
Nem kell oda ennyi lo.
&rew: hidegen amugy is jobban megy csak 45 fok kornyeken nagy a toresveszely
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Tomate
veterán
Topiccsendőr
addikt
Eegen.
Nekem haver pockolt gsi jehez volt szerencsem.
En mondom, legalabb ezres motor kell
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Integra
titán
ez eddig se volt kérdés
de ha én megveszem a blade-t, te megkell vegyed az rsv-t
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Daywalker
addikt
1000 vagy több Nagyzizi kell...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Topiccsendőr
addikt
Aaah, rsv gyenge, 143 lo
Valami screamer jappan sornegy. Abban van kraft
Nem menekülsz a csendőrség elől.
#25954560
törölt tag
volt az mar 60 fok is de jah velem ez a motor ennyit tud.
ON: amikor atulok egyik oldalrol a masikra, kicsit veletlenul mozditok a kormanyon. hogy kell atulni?
Topiccsendőr
addikt
Csinald ugy, h ne kapaszkodj a kormanyba. Konyok laza! Nem a kormannyal huzzuk fel magunkat. Nem tehenkedunk a kormanyra. Inkabb "csussz" le oldalra, sulyod a belso combon, a tankon, kormanyon nincs suly. Max baszottnagy fektavon
Utana ha lecsusztal kihajolhatsz felso testtel is lassan. Majd ugyis raerzel, h hogy lehet erolkodes nelkul.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
#25954560
törölt tag
koszi.
lassan mar egesz jol megy, meg sem rezdul a motor. amikor gyorsabban probalom, akkor benazok, pedig dehogy akarok en kapaszkodni a kormanyba. na majd probalgatom. a lecsusszanas is kicsit maceras, a borulesen neha megtapad a bornadrag.
(marmint kicsi fektavra teccik gondolni? )
Topiccsendőr
addikt
Hat 180-250 rol fekezel, ketszamjegyure, nem annyira tudsz betamasztani combbal, ugy figyeltem meg, akarhogy gornyedtem, fekvotamaszt nyomtam a kormanyon, persze messze nem akkorat, mint kezdo koromban, de ezzel sztm nem lehet mit csinalni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
stifi
senior tag
ilyen "how to ride a bike" gyorstalpalókat kecskeméten is tarthatnánk, hátha elkerülhető 1-2 esés a jótanácsokkal
kezdhetnénk a "mit kell csinálni közvetlenül a high side észlelése után de még a katapultálás előtt" kurzussal tavasszal, köszi!
szerk: az MZ bowdent nemsokára leoperáljuk a vasról és vissza tudom szolgáltatni!
Nincs időm kedvesnek lenni!
Integra
titán
hm, én meg pont megtanultam bikából szorítani a bringát fékezésnél, és látványosan kevésbé terhelem a csuklóm ilyenkor ahhoz képest mikor anno elkezdtem. ami vicces benne, hogy a karod ugyanúgy megfeszül és nyomod a fekvőt, csak látványosan jobb lesz a fékezés és rövidebb a féktáv maga is. bele kell ülni a tankba, legalábbis én beleülök, úgy tudom aztán a legjobban combbal megszorítani az egészet. minél jobban szorítom combbal, annál jobban tudok karral is rásegíteni, úgy, hogy kényelmesebbnek és könnyebnek érzem az egészet.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Daywalker
addikt
Jah, néha már én is kevésnek érzem Vicceltem persze
&rew: zsírozd be az ülést
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Topiccsendőr
addikt
Hmm. En is szoritottam egy idoben a tankot, mert azt olvastam mindenhol, h igy kell, aztan egy egesz napos euroring utan rajottem, h ezt lehetetlen csinalni tempoban. 10 kor utan egy 140 rol fekezes nehezemre esett.
Egesz egyszeruen tamaszkodom combbal a tankra, es tok lazan meg lehet oldani negyedannyi energiabol. Nulla erolkodes.
Szoritas az egyenesben jo, amikor nem fogsz semerre kanyarodni, azaz utcan piros lampahoz fekezesnel. Palyan ilyen nincs. Sztm
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Topiccsendőr
addikt
Katapult elott en a gazt szoktam huzni )
Viccet felreteve, nekem nem volt elesos high sideom, mindig vagy lefejeltem a plexit, vagy visszaestem a motorra nagyon buta helyzetben, szoval nem en vagyok a megfelelo ember erre.
Max azt tudom elmondani hogyan szoktam en, de nem biztos, h az a jo.
En inkabb leeresztenem palyara a gumikat, nem utcai nyomassal mennek, elso korben sztm sokat hozott volna a tapadason nalad.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
#25954560
törölt tag
vagyugy.
erre probalok folyamatosan figyelni, szerencsere csak hosszabb gurulasokon kapom magam azon h tamaszkodom. nagyfekezes kozben szoritom combbal, mint az orult, viszonylag kevesbe tamaszkodom. a fekvotamasz persze nekem is megvan, de a hatammal probalom azert tartani az ilyenkor kurv@nehez fejemet
mod: jah, lehet h nem is kene olyan erosen szoritani, csak nekem ritkan van akkora nagyfek. nyilvan nem veletlenul olyan formaju oldalt a tank, amilyen. megnezem majd h ugyesebben betamasztva is fentmaradok-e a vason
tavasszal lesz uj tanfolyi mazsolaknak a laguna seca-n is (eddig nem volt, a millermotorsport atjon ide is vendegkurzusokat tartani), muszaj lesz kimenni elore izgulok.
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
na most elöntött a sárga irígység... fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
#25954560
törölt tag
miert? te is vehecc magadnak thundercat-et
Topiccsendőr
addikt
En megneztem az ama sbk ket evadat, amikor matt mladin, meg ben spies volt a csucs. Nezegettem mi a fraszt csinalnak fektavokon. Erdemes megfigyelni. Dobbenet, h kurvara nem faradnak el, es folyamatosan valtoztatjak a sulypontot a teshelyzetukkel. Onnan sztm lehet tanulni.
De szoritani nem kell, csak elfaradsz
A tank elejen van a suly nalam, ahol a tankpad van. Ott van a belsocombom kanyar elott.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Integra
titán
a laguna seca tréningra gondolok
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
stifi
senior tag
az előző 2-3 körben már éreztem hogy abban a kanyarban, lapon kigyorsításkor csúszkál a feneke, de betudtam annyinak hogy gecire érzem a motort és milyen jó vagyok.
amikor elestem akkor viszont nagyon elbambultam, egyszerűen nem figyeltem oda. a nyomásom 2.9 gyári ajánlás helyett 2.4 körül volt. tudom ez is sok, de inkább fognám magamra és a szar körülményekre (másra figyelés, elbambulás, azonnali teljes gázelvétel...)
fel sem tudom idézni mire koncentráltam az esés egész körében.. szerintem semmire.. egyszerűen motoroztam mintha csak közlekedtem volna hazafelé, szerintem ez volt a legnagyobb baj, hogy nem koncentráltam...
(szerk: illetve az előttem haladót néztem és nem az utat. faszság volt részemről eléggé... de a legnagyobb hogy nem a megfelelő ruházat volt rajtam, ezt tavasszal azonnal pótolni fogom!)
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
Topiccsendőr
addikt
Eloszor is ha diszkobajaros motorom lenne, akkor mindig akkor huznek nyelgazt kanyarban (azon a ponton) amikor mar fel lehet egyenesiteni a motort, de akkor baszottnagyot huznek. Lassunak lassu lenne, de boven van ido mindenre, meg latvanyos is es olyankor azt hiszi az ember, h tud motorozni.
Fika utan mekerdeztem toled mennyi volt a gumiban, akkor azt mondtad 2.9.
Most nem tudom mivan de ha nagyon nem akarnek elesni, akkor azt csinalnam, amit fentebb irtam.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
stifi
senior tag
nem akartam én nyélgázon kanyarodni, azért az alapok megvannak hogy egyenes motornak verünk csak oda, kanyarban stabil gázon szoktam menni. ezt persze kétségtelen hogy elbasztam, nem a megfelelő pillanatban láttam neki a gyorsításnak. azt tudom hogy a térdem marhára lenn volt és szépen rajzoltam vele a kanyar ívét, próbáltam jó szélesen menni hogy sokáig tartson az élvezet. lehet azt hittem hogy már egyenesedünk és azért akartam gyorsítani, nemtom.. tényleg nem figyeltem oda eléggé, ha odafigyeltem volna tudtam volna mi a probléma, így csak tippelni tudok mert a célegyenes közepéről szedtem össze magamat és a motort is.. ott már nem kanyarodunk
2.4-es nyomással megyek utcán is már hónapok óta. a 2.9 szétveri a seggem, akkor félreértettük egymást!
Nincs időm kedvesnek lenni!
Topiccsendőr
addikt
Nem egyenes motorra gondoltam, hanem eppen felezyenesitheto motorra. Felegyenesitessel lehet kontrollalni a megcsuszast.
Azert en ugy lattam messze volt a celegyenes kozepe, a kanyarnak volt vege eppen, oda volt egy szep gumicsik felrajzolva, te utana voltal nem sokkal a fuvon
Nem menekülsz a csendőrség elől.
stifi
senior tag
jó persze nem egyenes, hanem egyenesedő
a lényeg hogy _szerintem_ kigyorsításkor ért a váratlan probléma. persze simán lehet hogy egyszerűen nem jókor kezdtem el kigyorsítani, ugyanis egyáltalán nem emlékszem mi volt a baj, vagy hogy mi történt pontosan. az megvan hogy elindul a motor segge, megijedek és elengedem a gázt, utána hempergés...
ha a kanyar végén rajzoltam fel egy gumicsíkot, simán lehet hogy hamar adtam rá a tüzet. akkor viszont azon túl hogy béna voltam, a gumira is mutogathatok mert egyrészt a 2.4 is sok bele, másrészt nem ez kéne hogy a motoron legyen. aznap az első etap után lejöttem és megmértem a lézerrel hány fok, 50 se volt 20 perc körözés után.. egyszerűen a conti sportattack ilyen szar, nem pályára való.. főleg nem ha még kezdő is mellé az ember
amikor megvettem a vasat a "szakértők" megmondták hogy ez a gumi nem jó.. aztán most 30k km után 1szer lehetett volna benne több tartalék hogy ne essek el, egyébként teljesen rendben volt pályán is, meg amíg az mzvel elmész mellettem addig nem a gumi a szűk keresztmetszet hanem a tudás. visszatértünk oda hogy béna voltam, ennyi
mellesleg a Kata aki ápolt utána azt mondta végignézte és mintaszerű volt az esésem, festeni sem lehetett volna szebb high sideot, és nagyon ügyesen megfogtam az elején, csak aztán ledobott
azt nem mondtam el neki hogy hiába fogtam szépen az elején, már akkor sem tudtam mit csinálok..
Nincs időm kedvesnek lenni!
ALI_G
veterán
A paraszt megoldás hogy ha érzed hogy high side-od lesz mert megelőz a hátsókerék, akkor húzd tökig a gázt, akkor csak low-side-ban lesz részed!
yodamastah
őstag
Nem rossz az az 50 fok annak a guminak. Nem slick az hogy 90 fokosan tapad jol. Sot. 90 fokosan kifejezetten szarabb lenne (tulmelegszik).
EZeket a kevesbe tapado gumikat lagyan kell kezelni, nem lehet ugy tepni neki mint egy jo slick-nek. De a motorod se igazan erre a feleadatra van kitalalva... Midnenesetre a vilag legjobb gumijaval is el lehet esni
2.4 hidegen az 2.7-2.8 melegen...
Szerintem nagyon ne agyalj ezen. Legkozelebb legyen fent rendes sport/palya gumi, es keszulj fel hogy ha rendszeresen palyazol (ahol ugye kened neki ezerrel) akkor neha le fogod rakni a vasat.
NINJA_V
tag
Jah persze az ugy szokott lenni ...
Two Strokes and Four Jokes
ALI_G
veterán
A 11. high-side-nál már lehet kitudod iktatni a reflexet
[ Szerkesztve ]
stifi
senior tag
akkor elkezdem számolni
Nincs időm kedvesnek lenni!
zedok
senior tag
Hali!
Mely motorosboltok forgalmazzák itthon ( főleg Bp érdekelne) az Alpinestars csizmákat?
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
stifi
senior tag
Nincs időm kedvesnek lenni!
ALI_G
veterán
najsz
Amúgy már nem tudom hol hallottam, vagy olvastam, hogy high-side-nál ha észleli az ember hogy elkezd kimenni a segge - feltételezzük, hogy fel vagyunk rá készülve kigyorsításnál és tudatosan csináljuk - és elkezdene megelőzni a hátulja akkor ha nem húzzuk tovább a gázkart, hanem úgy tartjuk vagy enyhén elvesszük (max stabil gázig), akkor nagy valószínűséggel high-side nélkül megússzuk egy power-slide-dal.
Ez valós és kivitelezhető, vagy ez megmarad rossinak? Esetleg rosszul emlékszem?
Topiccsendőr
addikt
Ha gp t nezed, ott tizedmasodperc alatt megvan a hs. Azt aki eszleli, az superman.
Nezz meg nehanyat, pl rossiet, amikor nyilt torese volt. Azt eszleld mar bazz. Keress ra youtubon.
Raadasul ha van egy jo gumid, akkor ugyanugy visszatud tapadni, mert kihuzza magat a motor a farolasbol. Nem lesz abbol sima megporges. Ez nem auto.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
vlevi
nagyúr
Az a baj, hogy a high-side nem akkor történik, amikor megcsúszik a motor, hanem amikor újra megtapad. Ráadásul akkor a kormány ebben az időszakban teljesen agyament, keresztbe állásban van, ami, ha megtapad a kerék, egy akkora felállító nyomatékot generál, aminek az az eredménye, amit látni szoktál a tévében, nevezetesen, hogy a versenyő 4 méter magasan repül...
Néha van, amikor elég korán megtapad a kerék, és nem lesz belőle high-side repülés, de kívülről az is úgy néz ki, mint egy vadló, ami le akarja dobni a hátáról
Akkor már inkább nyélgáz, és csússzon ki teljesen a hátulja, és végigsiklik az aszfalton, de abban a tizedmásodpercben ezt úgysincs senkinek ideje végiggondolni, reagálnia meg végképp nem.
stifi
senior tag
Nincs időm kedvesnek lenni!
yodamastah
őstag
Lorenzonak ez volt a legszebben dokumentalt mutatvanya:
[ Szerkesztve ]
ALI_G
veterán
akkor ez megmarad a mythbusteréknek
Ezen látszik a reflex idő is: [link]
vlevi: azt én is _tanácsoltam_ hogy csutkagáz és lowside székben ülve nagyon jól hangzik
[ Szerkesztve ]
stifi
senior tag
nem tudom, de alaktalanra rugdosnám az tuti
Nincs időm kedvesnek lenni!
Integra
titán
most miért? nincs is rajta doboz
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Pocee
senior tag
Münchenben van egy bolt,kintlétem alatt láttam a városban pár munkájukat és nem tetszett egy sem.
A weboldalukon pont van egy ehhez hasonló gép.
BigBikeOnline
Mr.Brightside
Topiccsendőr
addikt
ez lesz ha megmenekülsz egy hs tól. ugrál alattad mint a ló.
amit te linkeltél az vizes pálya, nulla tapadás.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Tomate
veterán
Hülye kérdés, de,megrendeltem ezt a matricát, szeretném feltenni. Nem tudja valaki véletlenül, hogy működik?
Pocee: Elég érdekes átalakítások mindenesetre...
[ Szerkesztve ]
Tomate
veterán
Közbe válaszolok magamnak Jól látom, hogy ez lesz az? [link]
mocsanisi
senior tag
Igen, ez az
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
Topiccsendőr
addikt
ez, de ilyen kis feliratnál simán egybe fel lehet rakni, nem hinném h szükséges a hordozót félbevágni. esetleg nedvesen is fel lehet rakni, akkor nem lesz alatta bubi. de macerásabb. szappanos löttyöt kell a felületre szórni, és szimplán rárakni a feliratot. pozicionálni bőven ráér az ember a felületen is. majd kinyomni alóla a vizet. garantáltan szebb munka.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot