Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
V.Stryker
nagyúr
Köszönöm az infókat srácok!
Nemrég gondolkodtam a motorcserén, így nézegettem mindent, de nagyjából mindnél volt valami "de". Viszont ahogy ástam bele magam, egyre inkább az jött velem szembe, hogy számomra az R1200GS (és újabb verziói) maga a tökéletesség. Egyszerűen minden amit mostanság hiányolok vagy szükségesnek érzek, azt mind megkapom tőle. Ahogy leírják a futóművét, az főleg csábító. Én elég magas vagyok, így az, hogy azon egyenesen ülhetek, egyszerűen álom kategória a mostan kis sporttúrához képest.
Egy bajom van vele, mégpedig, hogy nem igazán akarok sznob BMW-s lenni.
Mivel az általam preferált példányok 1.7 misitől indulnak, így a feleségemmel megbeszéltük, hogy idén és jövőre bírjam ki a mostanival, utána meg jöhet az új, lehetőség szerint hitel nélkül már. Mindezt úgy kívánják, hogy abszolváljam, hogy a mostani GSXF-et ne adjam el. Valamiért az egész család azzal basztat ,hogy ne adjam már el...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Horvi
őstag
Ha ez megnyugtat nálunk is ez a helyzet Asszony basztat, hogy vegyünk turaendúrót mert a kis Kawán kényelmetlen utazni neki, de mindezt úgy, hogy azért ne adjam el mert szereti
Hát ki érti ezt?
Hello darkness, my old friend...
Micsurin
nagyúr
Ragassz rá majd egy Jawa emblémát.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
veze
őstag
nekem egyik motorban Yuasa van a másikban Exide, és tényleg semmi gond velük.. a kocsiban is (diesel) Exide van nem is tudom hány éves ( de komolyan) nem mostanában vettem , negyedik telet már biztos az autóban tölti, tegnapelőtt mértem Lancol Micro200 al 89 százalékosnak hozta. Igaz nincs kemény tél, meg garázsban parkolnak, és óccó lidles töltőt, meg saját készítésű töltőket használok az időnkénti karbantartásra
doddencs
senior tag
Sziasztok, givi airflow plexit hol erdemes beszerezni? Itthon shox-on kivul mik a lehetosegek, kintrol szallitasi dijjal nehez jol kijonni? Egy tavalyi modell vstromhoz kellene.
V.Stryker
nagyúr
Ááá, majd bicskával lepattintom a BMW emblénát, oszt kész.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Geresics
addikt
Lidl motoros cuccok megint!
[link]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
JDMKid
tag
nekem van egy idén 9 éves landportom, tavaly még minden gond nélkül üzemelt. meglátjuk idén is fog-e. igaz, télen fűtött helyen tárolom.
sosem veszek drága akksit, mert az a tapszatalatom, hogy 4-5 évet az olcsók is elmennek, de a drágák is simán kihalhatnak annyi idő alatt.
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
lumpy92
aktív tag
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
#31733248
törölt tag
Ez valami ragály lehet... Soha nem olvadtam el a BMW-ktől, de nemrég két napig vezettem egyet és... Most múlt egy éves a kocsim, cserélem. Pedig egyébként teljesen elégedett vagyok vele.
Ugyanígy a barátom 1250 GS-ével is így vagyok, egy napig jártam vele, belezúgtam... Szerencsére a párom nem akar motorostúrázni, városon belül meg minek, úgyhogy megmenekültem.
runner 125
nagyúr
Fu, én elismerem h a BMW autóknál vezetési élmény és a műszaki tartalom kb top (megbízhatóságról ne beszéljünk..), de BMW-t autóban én már csak elvi okokból sem fogok venni soha.
Olyan mértékű - valahol nem alaptalan - negatív megítélésű kép társul a brand és így a tulajdonosai mellé, h semmi pénzért nem akarok abba a közegbe tartozni..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
tboldi
nagyúr
#31733248
törölt tag
"...BMW-t autóban én már csak elvi okokból sem fogok venni soha.
Olyan mértékű - valahol nem alaptalan - negatív megítélésű kép társul a brand és így a tulajdonosai mellé, h semmi pénzért nem akarok abba a közegbe tartozni.."
Megértem, én is érzem, de valahogy túlteszem majd magam rajta. Ugyanez a negatív kép a BMW-s motorosokról is él, amit szintén megértek. Elég sok, más motorokat csúnyán leszarozó vélményt láttam, hallottam már BMW-sektől, az ilyesmi pedig megszüli a maga heves ellenreakcióit. Ugyanez igaz az iPhone-okra is, hányszor hallottam már azt a hülyeséget, hogy az összes androidos mobil állandóan lefagy, meg milyen szar, bezzeg az iPhone-t maga a Steve Jobs nevű isten juttatta a földre kiválasztott gyermekeinek.
Köszi a választ srácok. Én is így vagyok vele, kipróbálok egy Exide YTZ14-BS.
Amúgy meg ez a "királykategóriás túraenduró csakis GS" történeten könnyen át lehet lépni.
Ki kell próbálni a piacon szereplő összes résztvevőt és akkor lehet racionális döntést hozni. Presztizs kérdésben csakisbömmer, de nekem pl. fontossabb az EDC és a racionálitás.
Kipróbáltam:
1. BMW 1200 GS Adventure (2014)
2. Triumph Tiger Explorer 1200 (2014)
3. Suzuki V-Storm 1000 XT (2015)
4. Ducati Multistrada Enduro 1200 (2016)
5. Honda VFR 1200 XD Crosstourer (2014)
6. Aprilia Caponord 1200 Rally (2015)
2019-ben vettem gépet. Szerintetek melyiket?
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
runner 125
nagyúr
#csakahonda
"japán kocsi-motor svájci óra, így járok én a diszkóba :DDD"
Mondjuk így nem volt olyan nehéz kitalálni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Geresics
addikt
1. BMW 1200 GS Adventure (2014) - pont az első vizes széria? Nem az igazi. A 2010-2012 légolajos DOHC-t venném, ha 1200GS
2. Triumph Tiger Explorer 1200 (2014) - nem ismerem
3. Suzuki V-Storm 1000 XT (2015) - maga a sótlan fotel
4. Ducati Multistrada Enduro 1200 (2016) - latino lover - állítólag, nem volt hozzá szerencsém
5. Honda VFR 1200 XD Crosstourer (2014) - tippre ezt vetted
6. Aprilia Caponord 1200 Rally (2015) - Aprilia tulajként tetszik-tetszik, de valahogy otthonra nem kéne...
3 vas, amit kihagytál, pedig hiba volt, nem véletlenül van belőlük sok:
1. Yamaha XT1200 Ténéré - a gőzmozdony!
2. KTM 1190/1090 Adventure - azért nem R, mert a többi sem igazi terepmotor, így gondolom ez nem is játszik
3. Honda Africa Twin CRF1000L - japán etalon
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
runner 125
nagyúr
BMW-s motorosokról az én megítélésem más. Nagy részük tényleg magas lovon ül (fizikailag is ), nem köszönnek sehol, elvannak a maguk kis társaságában (ha megnézitek túra enduros társaáságokat, nem ritka h kb. csak GS-ből áll). De attól még rendszerint értelmesebb user-ek közlekedéskúltúra terén, mint azautósbéjemwés. Nem notórius szabályszegők, nem kötelező parasztok, használnak irányjelzőt, nem állandó gyorshajtók, tudnak parkolni, nem tolakodnak, nem pofátlanok, stb..
Más felől, én abszolút megértem a racionális oldalát is, ha valaki GS mellett dönt, most a vételárától függetlenül. Az egy végletekig tökélyre csiszolt motor, brutál futóművel, iszonyú pazar technikai megoldásokkal, márkalogótól függetlenül.
Szerintem simán kijelenthető, h mindegyik GS a kategóriájában a korát megelőzve jött ki.
Most a Honda talán az új Africa-val pár vásárlót el tud hozni tőlük, mivel az hasonló felszereltséget takar némileg olcsóbban, de attól még a GS-ek sikere vitathatatlan. Nálam is az az etalon abban a kategóriában és valahol szerintem az is igaz néhány kivétellel, h minden más túra enduro csak GS copy - a Triumph különösen.
Épp pár napja olvastam a Motorrevüben az 2019-es Alpenmasters cikksorozatot, oké, német ajkú magazin, német tesztelőkkel, de volt 1-2 fickó, akinél éreztem h tényleg próbálja objektíven megítélni a motorokat és ott is az új 1250-es GS-t hozták ki a legjobbnak.
tboldi
Hm, skandináv cikk. Csak azért írtak finnt, és nem svéd tanulmánykészítőt, nehogy összemossák a Volvo-val.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
z123456789
addikt
Mármint mi a ragály?
Milyen kocsit cserélsz? Egy nem bmw-t bmw-re?
Ha belezúgtál, akkor mi az hogy megúsztad?
Én amúgy leszarom, hogy ki mit mond. Vennék BMW-t kocsiból, meg motorból is. Iphone-t is vennék, ha lenne az a 3 applikáció ami fontos nekem, meg ha nem a google uralná az internetet (chrome szinkron...meg minden más szinkron. ), meg ha nem lenne olyan rohadt drága. És ez az utolsó indok választ el a bmw járgányoktól is. Hál isten azért meg tudok elégedni alacsonyabb kategóriákkal is, és azokkal is boldogan élek.
igen, utánna már lejött nekem is
(#113366) geresics
a Tenere kimaradt, sajnos. Azóta sem jött szembe, hogy kipróbáljam.
Elvégre kardánosat kerestem (a Ducati, Aprilia, Suzuki, KTM nem az)
Africa Twint kipróbáltam. Szívem szerint Ő lett volna...ha.
A kardántól még el is tekintettem volna, de a 94 Le és a 98 Nm kevésnek bizonyult.
Párommal teljes felszereltséggel (Kappa K-venture 2x37 lit + 1x58 lit) tokkal vonóval úgy 230 kg-ot nyomunk. Az neki már sok.
De ha mindig egyedül mennék...
(#113367) runner 125
A Triumph lett volna a második amúgy. Hát az a soros 3-as minden csak nem GS copy
Ha már Aprilia asszonykámé volt, imádtuk
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
Mentolka
senior tag
Szia,
A Ducati Multistrada hogy tetszett? Milyen volt vezetni?
Szia,
nem túl sokat mentem vel, csak egy 40 km szakaszt Trans Alpinán.
Hihetettlen ereje van és széles fordulatskálán tolja a nyomatékot.
Mindent lehet rajta állítgatni a menün keresztül, pár percre sport módba raktam... elélveztem.
gyönyörűen lehet táncoltatni a seggét és határozottan, de könnyen fel is lehet emelni az orrát bármikor.
Túra módban nagyon puha a felfüggesztés, ABS állítható, nagyon szépen viselkedik, sportban bekeményedik mint a f...om Hande Ercel-re.
Szerintem játszadozni kell a beállításokkal úgy 500 km keresztül mire mindent kipróbálhatnál.
Nekem pont olyan, amilyennek az Africa Twinnek lennie kellene, csak mocskosul drága.
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
(#113372) Topiccsendőr válasza z123456789 (#113368) üzenetére
Topiccsendőr
addikt
Igen, nekem is valami ilyesmi ugrott be :)
Biciklit se nagyon kene venni, azt nagyon utaljak az utakon :D
Barmilyen regi premiumkategorias nemet autot idezojel gombokert megveszed, sokszor nem ertem, az osregi madarseggunek, vagy az ezzel egy erteku regi szaroknak miert van itt meg mindig barmilyen tekintelye, amikor bajororszagban a paraszt apolatlan, alkohol es szerencsejatek fuggo felesege megy vele a boltba bevasarolni.
Itt valami olyasmi lehet, hogy ez megiscsak nem swift, hanem egy bmw. :D ugyanez a motoroknal. Valami sorharom, sornegy repulo teglan, ami 1-2e €, azt hiszik rolad, hogy fennhejazo ugyved vagy? 1.7M ert mar le fogjak kopni a parkoloban a motort, hogy mekkora premiumkategorias ganaj vagy? ne mar. :D
Ha nem videkrol kellene felhordani a rendorok 2/3 at a fovarosba, es tulajdonkepp nem tehetnel meg barmit kovetkezmenyek nelkul az utakon, ha autopalyan nagyon meg lennenek csinalva a seggedtol 1 meterre utazo emberek, akkor barmilyen marka lehetne egy ember alatt, nem haborodna fel senki. Meg leginkabb nem lenne ekkora feszultseg az emberek kozott eleg sok szinten, ami egyebkent folyamatosan novekszik.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
V.Stryker
nagyúr
Nem szorosan ide tartozik, de az autópályán két centire a seggedbe haladók már nem a bmw-sek, hanem k.rva Octavia-s üzletkötők vagy mik. Többnyire.... a szerb, román, ukrán mercis azért még mindig adja.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Topiccsendőr
addikt
Akkor nem ertem a bmw-zest. Miert nem teruletikepviselozes van a bmwzes helyett? Vagy romanozas bolgarozas.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
JDMKid
tag
bizony, a fehér skoda octavia kombi az új tahó bmw.
úgy néz ki megirigyelték tőlük ezt a fajta stílust.
[ Szerkesztve ]
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
V.Stryker
nagyúr
Szerintem az megmaradt a pár évvel ezelőtti időkből, amikor ténylegesen erős statisztikája volt annak, hogy ha valaki gyökér volt, a nagy eséllyel BMW-vel volt. Tehát 10-ből 7 gyökér BMW-s volt... sajnos most le kell vetkőzniük. Másrészt azóta a BMW is elszaródott, a vezérműláncot bicikli lánccal helyetesítik, így a hülyegyerekek kikoptak a bmw-sek közül, mert nincs pénzük szervízre.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
V.Stryker
nagyúr
Amúgy ténylegesen jobban aggódom azon, hogy mit fognak szólni a haverok, mennyit fognak cikizni, az úton letámasztva hányan fogják leköpni, megkarcolni, stb. csak azért mert BMW, mint hogy azon aggódjak, honnan lesz rá pénzem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Topiccsendőr
addikt
Azert akkora nagy jatekos meg nem leszel azzal a motorral :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
zgospel
őstag
Leginkább ezzel a három csoporttal találkozom rendszeresen, akik kifejezetten türelmetlenül, tolakodva-furakodva, a gáz- és fékpedálokat kétállású kapcsolóként használva közlekednek:
1. Aki szert tett némi pénzre és rögtön az Audi-BMW-Mercedes trióból választ autót. Többnyire nem a műszaki tartalom miatt, hanem mert mások szerint az a jó, az a komoly.
2. Céges Octavia, Focus, Mondeo.
3. 35-45 körüli apuka egy Galaxy, S-Max vagy hasonló egyterűvel.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
V.Stryker
nagyúr
Suzukisok között? Figyi, már a Honda, de akár egy Hayabusa vére is szívva van.
zgospel: Mostanában a kórei autók is feljövőben vannak...
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
tboldi
nagyúr
A negyediket kihagytad.
zgospel
őstag
Egyre kevesebb a bojrészer itt Bp-n, ritkábban látom őket az utakon 5-10 évvel ezelőtthöz képest.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Mentolka
senior tag
Köszi!
Erősen gondolkodom, hogy a következő ez lesz (vagy a 950-es kistesó). Nem rázott, kis fordulaton nem rángatott?
Most sor2-t hajtok, és vagy ez, vagy egy sor3/sor4 lenne az utód.
Topiccsendőr
addikt
Ezzel elegge lefedted az osszes a kozlekedesben resztvevo embert :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
etnies
senior tag
Kettes csoportról van egy tavalyi élményem, pénteken mentünk a Balatonra az M7-en (tudom, magamnak kerestem a bajt, mehettem volna M6).
Nem késő délután indultunk, ezért nem volt hatalmas dugó, de a forgalom elég nagy volt, többször is le kellett lassítani 40-re. A belső sávban mentem, mivel összefüggő kocsisor volt mindkét oldalon, a belső sáv is max 80-100-al tudott menni. Az egyik ilyen lassulásnál néztem a tükröt (mivel egyszer baszott már el így autó, amikor motorral voltam), egy területi képviselő alig bírt megállni és látszott a fején, hogy szétkúrja az ideg. Mondtam a feleségemnek, na én kimegyek ez elől, mert életveszélyes.
Alig tudtam kisorolni, mentünk fél percet, nullára fékezett a sor, a területi képviselő annak rendje és módja szerint telibebaszta azt az autót, aki mögül én kisoroltam, pont mellettük álltunk meg. Feleségemmel összenéztünk, megúsztuk.
"önmagam hite vagyok magamban"
etnies
senior tag
Mikor lemotoroztam hazafelé az 1750 km autópályát, egy farok jött a seggembe, persze Magyarországon, régi Passat, 50-es dagadt/kopasz/izzadó sofőr lassúnak találta a 150-et, amivel előztem 4 kamiont, ezért azzal próbált nagyobb tempóra bírni, hogy 1 méterre mögöttem jött. Amikor kézzel intettem, hogy ez mi volt, még az én kurva anyámat szidta.
Sokkal több civil kocsi és kamera kellene Magyarországra, sajnos nem ért másból ez a nép.
Azt is be kellene vezetni, ami itt van UK-ban, ha bevont jogsival elkapnak, hogy újra vezetsz, automatikusan letöltendőt kapsz.
"önmagam hite vagyok magamban"
#31733248
törölt tag
Igazad van, "felsőbb kaszt" a motoros BMW-s, de nem közlekedik bunkón. Nekem is vannak BMW-s barátaim, nincs kiírva a társaságukra, hogy BMW Klub, de a túrákon valahogy mégis mindenkinek nagy GS-e van. Annak is, akinek le sem ér a lába.
Igen, Fordot cserélek BMW-re, pedig 4 évre szántam volna eredetileg.
"Én amúgy leszarom, hogy ki mit mond. "
Így vagyok vele én is.
"...ha autopalyan nagyon meg lennenek csinalva a seggedtol 1 meterre utazo emberek, akkor barmilyen marka lehetne egy ember alatt, nem haborodna fel senki."
Helyette megy a traffizás...
Városon belül rendszeresen az elektromos BMW-sek tolnak, kb. úgy, ahogy 15 éve a dízel Passatosok a pályán.
Shin Chen
tag
lol ezt meg tudom érteni... valamiért az osztrákok a kistesó komplexus fogalmát juttatják az eszembe
Valóban elég különleges formavilága van a KTM-nek, de ettől függetlenül addig addig szemeztem neten a duke-okkal hogy beléjük szerelmesedtem. Mifelénk nem nagyon látni ugyanis ilyet, Debrecenben 1x ha láttam eddig...
Konstrukcióban meg nyilván bármely gyártó bármelyik szériája lehet átkos, kérdés hogy milyen arányban.
Sebaj, majd tesztelődök, aztán eldől.
Köszönöm a választ!
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
Topiccsendőr
addikt
Ezt ne bontsd le nepre. Ha barmelyik orszagban megszuntetnek a kozuti ellenorzeseket, az autopalya kamerakat kikapcsolnak, azonnal mindenki a masik seggeben menne. Stb.
Ezt irtam, hogy normalis kozlekedesi kukturahoz a rendori jelenlet elengedhetetlen, ami sosem volt, csak nagy akciok alkalmaval egy evben nehanyszor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
zgospel
őstag
Nem azt mondom hogy aki olyan kocsit vezet az mind ilyen. Hanem aki úgy vezet mint amit írtam, azok legnagyobb arányban ebből a 3 csoportból vannak mostanában.
(#113385) etnies jól tetted. Én is jártam már hasonlóan: egybefüggő sor az M7 belső sávjában, a külsőben meg kamionok összefüggő sorban ameddig a szem ellát. Mögöttem megérkezik az Insignia, villog 2 centire a seggemben, mutogat perceken át, szünet nélkül. Úgyhogy egy helyen pont befértem 2 kamion közé, elengedtem azt a faszt, aztán visszamentem a belsőbe mögé. Elég sok km-en át nem jutott előrébb egy autónyit sem, pedig villogott tovább az előtte haladónak.
Ennyi ésszel nem értem hogy tudnak egyáltalán levegőt venni
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Bogyó bá'
nagyúr
Meg kellett nézzem, ki az a Hande Ercel....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
V.Stryker
nagyúr
Ilyenkor szoktam elengedni, visszaállni mögé, majd ugyanezt csinálni neki, hogy na akkor haladjál te hülye b.zi.
etnies: Szerintem én egy g.ci vagyok, mert ezekkel meg azt csinálom, hogy mikor előzőm a kamiont és erőszakoskodik,mert nem bír kivárni 3 másodpercet, míg megelőzöm a kamiont, hogy szépen leemelem a lábam a gázról... kicsit még hadd szüttyögjünk, had örjöngjön a baromja.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
canniball
nagyúr
Nem vagy egyedül, szerintem legtöbben nem vagyunk képben a török szappanoperák és azok szereplőinek világával.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Mentolka
senior tag
Egyébként, ja!
Aszittem, valami kisszériás szipi szupi egyedi építésű motor márka...
[ Szerkesztve ]
Bogyó bá'
nagyúr
Hát lehetne tolni, mint a lopott biciklit.....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
etnies
senior tag
Tavaly nyáron, nincs rajta az összes, volt vagy 50+
"önmagam hite vagyok magamban"
Nálunk a "tata" nézi őket állandóan, mondta: fiam ez aztán a qwajó csaj, igaza volt
(#113383) Mentolka
nem rázott ez semennyire sem, de 1x vezettem Diavelt, az picit rángatott. Ez már el. szabályzottabb. Sőtt, túlszabályzott, majdnem mint az 1250 es GS. Enduro módban leveszi a teljesítményt aszem 100 lóra és kikapcsolja szinte az összes segédletet (minimálisra veszi), igyzi off-road dög. 225 kg szárazon, azért nem kispályás. A kistestvére is 115 le körüli, de jóval karcsúbb.
"there are more jacks then one at the fair..."
V.Stryker
nagyúr
Valaki tud valami infót arról, hogy az R1200GS milyen benzinnel ketyeg? Több helyen olvastam,hogy volt valami olyasmi, hogy a magas oktánszámú volt a gyárilag ajánlott, bár elment a simával is. Most akkor mi a belevaló?
A kérdés csak elméleti, mert a magas etanol miatt már amúgyis csak 100-ast tankolok...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
tboldi
nagyúr
A kezelési útmutatóból nagy valószínűséggel kiderül.
Nem tudom, melyik típuskód kell neked.
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Új Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 15,6 -30% Bivaly AMD Ryzen 5 5500U 8/512
- LENOVO LEGION SLIM 5, Intel I5 12. gen. RTX4050 6GB DDR6, 16" WUXGA, 3év garancia
- Eladó Hohem iSteady Pro4 Gopro Gimbal
- Sound Blaster Audigy 2 fehér / bézs előlapi panelt keresek (SB0250)
- Samsung Galaxy S24+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával