Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44101) Ijk válasza Pro Koryak (#44100) üzenetére


Ijk
nagyúr

200-300 ezerért legfeljebb 50"-ban kapsz jó kepminoseget. Persze mindenki 300-bol szeretne 100" képet, lehetőleg szazezres kontraszttal sötétben és betuzo napfényben egyaránt.

/人◕ ‿‿ ◕人\

(#44102) mmoht válasza Pro Koryak (#44100) üzenetére


mmoht
csendes tag

Mivel a kérdező jelezte már azóta, hogy számára a nagy kép a fő, így nem ajánlanám neki egyik tv-t sem, még az általa meghatározott, valamivel magasabb ársávban sem.

(#44103) LanyUs válasza mmoht (#44102) üzenetére


LanyUs
senior tag