Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33001) Janaboy válasza BBéci (#32999) üzenetére


Janaboy
Topikgazda

BBéci: ez minden más területen így lehetne, de mivel mindig is lesznek olyan emberek, akik a legolcsóbban pár 10eből akarnak kihozni vmit, ami az ő igényüknek megfelel.
Ugyanúgy megveszik az olcsó LCD tv-t, pedig azok minősége sem éri el a 3x-5x annyiba kerülő tv szintjét, mégis boldog vele.
Én nem ítélem el azokat, akik nem akarnak/fognak/tudnak többet költeni a dologra és még is elfogadják/élvezik amit látnak.

Az egyértelmű, hogy annyira nagy a kontraszt a témában, hogy ezek egy topikban nem férnek meg.
Ettől persze még lehet terelni az újakat egy jobb/komolyabb/költségesebb irányba.

Janaboy

(#33002) cinemazealot válasza BBéci (#32999) üzenetére


cinemazealot
addikt