Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#63001) Chosen válasza Vhiktor (#62990) üzenetére


Chosen
addikt

Köszi, akkor a sima vászoncseréhez nem fűzök még nagy reményeket. :R Egy jobb ALR biztos segítene, de az annyi önmagában, mint amit projektorra szántam :’D.

(#63002) Chosen válasza Bikkrom (#62993) üzenetére


Chosen
addikt

A cinema módban használom, így az is pipa, de köszi a megerősítést, hogy az a jó! :)

Hát igen, fal, vászon, projektor upgrade mind sokat dobnának. Gondolom nagyobb kontrasztarányú projektor nem is lenne ennyire érzékeny a környezeti fényre, hiszen nagyobb tartományból gazdálkodhat, jól gondolom? Tehát ha csak egy dolgot fejlesztenék akkor inkább rendes projektor a fehér fallal, mint az irodai projektor ALR vászonnal, ugye?

Köszi a kifejtést a kérdésre. :)