Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43551) motoroskanál válasza #99499520 (#43540) üzenetére


motoroskanál
tag

Feketéről ment a diskurzus. A 4000:1 nem túl acélos fekete. Erre reagáltam.
Mennyi a va paneled mért natív kontrasztja?

(#43553) motoroskanál válasza #99499520 (#43552) üzenetére


motoroskanál
tag

N7 JVC 30 000:1 értéket mértek teljesen nyitott írisz mellett. Akkor mégis lehet fénnyel jobb feketét gyártani, mint a amit a va panel tud.

(#43555) Ijk válasza #99499520 (#43546) üzenetére


Ijk
nagyúr

Va panel meg betekintési szögben vérzik el. Számomra filmezésre jelenleg plazma vagy projektor. HDR-re oled, fénykép szerkesztés irodai munka ips, általános felhasználás VA.

[ Szerkesztve ]

/人◕ ‿‿ ◕人\

(#43556) Cseneles válasza motoroskanál (#43553) üzenetére


Cseneles