Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44051) tomi5244 válasza Janaboy (#44050) üzenetére


tomi5244
őstag

Értem, de ha a mennyezetre teszem a vetítőt, és nagy képátlót szeretnék, akkor valemennyi trapézkorrekció szükséges. Gondolom, az még vállalható. 100, de inkább 120" kép lenne az elképzelésem. :)

Szerk: jah és viszonylag alacsonyra szertném a képet, hogy ne törjön ki a nyakam :) Szóval a kép alsó széle kb 50-60cm-re lenne a földtől . Arra értettem a korrekciót.

[ Szerkesztve ]

(#44052) vkrisz92


vkrisz92
csendes tag

Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni.
Van egy optoma hd144x projektorom. Jó hozzá a BenQ DGD5 DLP 3D szemüveg?

(#44053) Janaboy válasza tomi5244 (#44051) üzenetére


Janaboy
Topikgazda