Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9001) cecil válasza MPeter87 (#8999) üzenetére


cecil
aktív tag

Pont a proji alatt ülünk, tehát kb. 3,5m

Mindjárt töltök fel nektek képet a jelenlegi összeállításról :)

(#9002) cecil válasza cecil (#9001) üzenetére


cecil
aktív tag





A jelenlegi rendszer összetevői:
tv: Panasonic TX-P50G30 plazma
proji: Benq w1070
vászon: Grandview CNV motor 106" + maszkoló roló
AV: Pioneer VSX-920 (most lesz upgrade valami nagyobb vasra! + Rotel végfok)
5.0: frontok: Clarus Rhea Pro, Center: Clarus Callisto, sorround: Proson Event 6 álló (lesz sub is valamikor)
mediaplayer: Egreat R6S (már megrendeltem a Mede8er MED600X3D-at)
konzol: Xbox360 slim + kinect