Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#50001) Dorian válasza BBéci (#50000) üzenetére


Dorian
félisten

Bőven eljárt felettük az idő

Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!

(#50003) Ijk válasza Dorian (#50001) üzenetére


Ijk
nagyúr

Az lehet de BD50-et szépen lejátszik és sok más formátumot, és 5 másodperc belőni hogy ne mókoljon a forrásanyaggal, ellenben más lejátszók kikapcsolhatatlan, vagy átláthatatlan beálíításaival. Ha egy popin utánhúz akkor biztos nem a lejátszó a gond.

/人◕ ‿‿ ◕人\

(#50004) Q válasza Sony60 (#50002) üzenetére


Q
senior tag

Mihez képest?

(#50005) BBéci válasza Dorian (#50001) üzenetére


BBéci
titán

Érdekes, mert a kép- és hangminőségük, valamint a kezelhetőségük példaértékű.