Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#57001) Vikthor válasza viperabácsi (#57000) üzenetére


Vikthor
nagyúr

Ennyiért is remek vétel amennyiért meg van hírdetve, de csak enged az árából. Jó gép, megéri a jelenlegi árát nagyon is! Sima fullHD-ra remek választás.

~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~

(#57002) viperabácsi válasza Vikthor (#57001) üzenetére


viperabácsi
addikt

Kb hol helyezkedik el W2000 hez ?

Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !

(#57003) Vikthor válasza viperabácsi (#57002) üzenetére


Vikthor
nagyúr

szerintem felette...

~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~

(#57004) péjé válasza viperabácsi (#57000) üzenetére


péjé
őstag