Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43101) Q válasza bagyulajuve (#43100) üzenetére


Q
senior tag

Laptop töltők tudhatják AC230V/DC19V 6,3A-t. Ha keresővel nem találsz ilyen áram értékre, akkor keress 120W-ra. Ha találsz, akkor se a legolcsóbbat vedd. Sok a silány adapter, ami csak papíron tudja a ráírt teljesítményt.

(#43102) Khaosz55


Khaosz55
addikt

Tegnap kipróbáltam a elitescreen cinegrey 5d mintát. A minta mérete A4-es papír méret.

Ránézésre világosabb szürke a felülete min a kínai Black crystal anyagnak. A fehér vásznamra ráragasztottam Black crystalt és melléje a Cinegray 5D-t. Az 5D duplájába kerül. 1,5 gaint és környezeti fény elnyelést ígér.