Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12001) tobias88888


tobias88888
őstag

Újabb kérdés:
Ennél a projektornál Optima HD131Xe azt írják, hogy: Projection Distance 3.9'–32.8' (1.5–10 m) és Image Size (Diagonal) 37.6"–301.1" (0.7–7.62 m). Ez mennyire valós? 10 méter távolságnál gondolom azért már nem olyan szép a képe nem? Nem erős gondolom. De egy 3 méteres képet azért simán kivetít? Vagy annál is többet? (az is azért szép eredmény szerintem)

(#12002) Rolly


Rolly
veterán

remélem tudtok segíteni,

két projektor beszerzését tervezem:
- egy kisebb utazó projektorét prezentációkhoz. Irodai ppt / projekt bemutatókra 10-20 fő max