Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26001) HIJ válasza _Smooth (#26000) üzenetére


HIJ
őstag

Egy 4x3 m -es szobában lesz, aminek a magassága kb 2,5 m. Szóval a proji és a vászon között ~0-4 m ig lehet a távolság. Azért gondoltam a 100" -ra, mert annak a szélessége olyan 220 körül van.

(#26002) _Smooth válasza HIJ (#26001) üzenetére


_Smooth
senior tag

Milyen távolról fogod nézni, mennyire tudod belógatni a gépet a mennyezetről?
Ez a két Optoma a 220cm széles vásznat 3,3-3,6m közötti távolságból tudja vetíteni (zoom mértékétől függően).
116% offset miatt kicsivel a vászon felső éle fölé kell majd pozícionálni a lencse közepét, de mindenképp be kell lógatni.