Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43401) CsodaPOK válasza AVhelper (#43400) üzenetére


CsodaPOK
senior tag

Húúú, ez nagyon korrekt leírás. Köszönöm szépen!!! :R :R :R

Vászonból van ajánlott márka típus?

[ Szerkesztve ]

(#43402) Ijk válasza péjé (#43397) üzenetére


Ijk
nagyúr

16:9-re, de 2.40:1-re inkább azt mondanám a kép magasságának 2x-3x közötti tartománya ízlés szerint.
Ez a bajom a 65"-os plazmával, egy szélesvásznú 3D-s filmhez 160 centire kell ülnöm.

/人◕ ‿‿ ◕人\

(#43403) péjé válasza Ijk (#43402) üzenetére


péjé
őstag

A kép szélessége x 1.5 az kb a magasságának a háromszorosa...:-)