Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43951) devil-k


devil-k
nagyúr

Ha már házimozi... Szeretnék fentebb lépni a Sony HW55-ös vasamról. Kb. 1.3 millió Ft a keret rá. Milyen irányba érdemes elindulni? A 4K is vonz engem.

- mozi bolondéria -

(#43952) AVhelper válasza Janaboy (#43948) üzenetére


AVhelper
senior tag

A HU80KSW-ről ez a német nyelvű adatlap közli a legtöbbet. Ebben egy lézer-foszfor fényforrás világítja meg az R/G/B/Y/R/G/B/Y színkereket és egy TI DLP470TE 11.9 mm-es (0,47") DLP chip működik benne.

(#43953) péjé válasza devil-k (#43951) üzenetére


péjé
őstag

Ez a kategória nem ez a fórum lesz sztem de eszembe jutott pár javaslat:
ha felső kat. fullhd DLP édekes lehet akkor ezeket nézd meg: