Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44251) mmoht válasza Ijk (#44250) üzenetére


mmoht
csendes tag

Ebben
A W2000-ről szóló cikkükben 3 féle környezetben mértek ANSI kontrasztot.

(#44252) tomi5244


tomi5244
őstag

Hali, próbálgatom a w2000et.

Sötét jeleneteknél feltűnt, hogy van egy cirka 10cm-es szürke sáv, végig körben. Ami már nem tartozik a képhez, de olyan mintha valami bevilágítási anomália lenne. Elég rosszul adja vissza a kép, de talán látszik a lényeg. Most PC-re van kötve a gép. 1080p. Az egeret nem tudom abba a szürke sávba vinni, szóval ott vége van, de közben mégis világosabb mint aminek lennie kéne. :U :F Windows háttérnél és egyéb programnál is fennáll a jelenség, tehát nem csak filmnél.

(#44253) Mik76 válasza mmoht (#44251) üzenetére


Mik76
senior tag