Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64001) Ájvé válasza Cseneles (#63997) üzenetére


Ájvé
veterán

Pedig nekem címezted.
Szóval nem mondtam, hogy bármi ami itt elhangzott ne lenne igaz, soha nem vitattam semmit az itt leírtakból!
Én csak annyit írtam, hogy van helye ezeknek az új projektoroknak, nem akartam bizonyítani, hogy jobb lenne bárminél is!
Nem is értem mit írtam, amire így reagáltál, kifejthetnéd egy kicsit.
Nekem van projektorom és köszönöm szépen elégedetten használom, biztos hogy ezerszer jobb az LS5 (sőt lehet W1070 is jobb nála, őszintén szólva leszarom).

"Itt egy soha véget nem érő vita folyik lámpa vs LED vagy régi vs új projektor ügyben, szerintem ne foglalkozz vele."