Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43251) Gomba1974


Gomba1974
tag

Sziasztok.

Kaptam egy ajánlatot egy ilyen projektorra, még az ára is elfogadható csak az aggaszt, hogy már kinyirt egy izzót és az újban is van kb 600-óra. Érdemes foglalkozni vele vagy inkább várjak még hátha befut egy kevésbé nyüstölt gép?
Panasonic PT-AT6000E

Köszönöm.

(#43252) Q válasza Gomba1974 (#43251) üzenetére


Q
senior tag

Mi az, hogy kinyírt egy izzót? Lejárt az üzemideje, vagy elromlott a projektor és tönkretette az izzót?

(#43253) #48613632 válasza Ájvé (#43245) üzenetére


#48613632
törölt tag