Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44902) Ijk válasza Cypresss (#44900) üzenetére


Ijk
nagyúr

Ha 80" kell miért nem 77"-os oled inkább?
Vetítő 100"-tol buli.

/人◕ ‿‿ ◕人\

(#44903) péjé válasza Cypresss (#44900) üzenetére


péjé
őstag

szia,
a szoba hosszában vagy keresztben lesz berendezve? a vetítési táv miatt fontos ez...a 3 hdmi-t felejtsd el, erre való a hdmi switch. A 80" tényleg kicsi, 100" alá inkább ne menj. A plazma tv képét ne keresd vetítőnél mert olyan nincs...de azért akad jópár tényleg kiváló gép, ne aggódj. A szoba falait vedd minél sötétebbre ha már dedikált moziszoba lesz.