Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#48001) cinemazealot válasza BBéci (#48000) üzenetére


cinemazealot
addikt

Na, ezek azok a tényezők, amiket én sajnos (?) nem látok/hallok. :R

(#48002) hjtz4t3wrseg válasza BBéci (#48000) üzenetére


hjtz4t3wrseg
senior tag

Na ebben biztos voltam !

[ Szerkesztve ]

(#48003) Játékos


Játékos
addikt

Sziasztok!
Lassan esedékessé válik a vetítővászon vásárlás. Kb. 2 méter széles, motoros vászonról van szó, az olcsóbbak közül. A kérdésem az lenne, hogy ezek kieresztik a vásznat, ami csak van bennük feltekerve, vagy nekem kell megállítanom minden alkalommal, esetleg egyyszer beállítja az ember, és azt az állást megjegyzik?
Előre is köszönöm a választ. :R