Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13001) c4 válasza devil-k (#13000) üzenetére


c4
őstag

Tényleg nem szeretnék vitanyitó lenni...
A kijelentést éreztem igaztalannak, hogy "csak az usa transfer a jó". Erre reagáltam, hogy biza elég sok tré érkezik onnan is. Már a DCP se jó. Nem vitatom, hogy eltérhet régiónként a kiadvány képminősége. Csak ne általánosítsunk. Hirtelen ellenpéldaként a Solomon Kane ugrik be , nagyon el*rták az amcsik a transzfert, viszont a német kiadvánnyal minden rendben volt. Emellett sokszor az ukrán - nevezzük BD-nek - kalóztarnszfer forog a neten, mint eredeti... :W

A példának választott kiadványodról vegyél le egy kis gammát és mindjárt jó lesz. :)

Pro Koryak

Bizony, igazi csemegék lehetnek a japán kiadványok. :)

[ Szerkesztve ]