Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43151) AVhelper válasza tl-x (#43149) üzenetére


AVhelper
senior tag

Már az EH-TW5650 is jobb az EH-TW5210-nél.

(#43152) tl-x válasza AVhelper (#43151) üzenetére


tl-x
őstag

Köszi. Ha jól gondolom akkor hiába újabb az 5650 azért a 6700-as jobb választás. :R

(#43153) Pro Koryak válasza motoroskanál (#43141) üzenetére


Pro Koryak
addikt

w5000/w10000/w20000

(#43154) motoroskanál válasza Pro Koryak (#43153) üzenetére


motoroskanál
tag

Elég jól látni, ahogy belenyúl a képbe. Látni a fényesség változását, pláne a feliratoknál. Szerintem a színek is elmásznak. Persze biztosan van, akit ez nem zavar.

(#43155) Pro Koryak válasza motoroskanál (#43154) üzenetére


Pro Koryak
addikt

Főleg, aki nem feliratos filmet néz.

Láttad mind a 3-at?