Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43601) péjé válasza Roudi (#43600) üzenetére


péjé
őstag

Ha a kábelcsere is azt mutatja hogy minden működik csak a vetítő nem akkor a proji hdmi csatija hibásodott meg. Ahogy nézem nincs ezen a gépen más videó bemenet mint a 2 hdmi így marad a szervíz.
A kábelcsere arra volt jó hogy kizárd a kábelhibát, ne a szerelőnél derüljön ki ez. Nem tudom milyen szervíz van a környékeden, érdemes többet is megkérdezni mennyiért javítják. Nekem bevált a Batyo ill.a Független szervíz Gödöllőn.

(#43602) zsoika válasza Zola007 (#43599) üzenetére


zsoika
addikt

Majd írd meg a tapasztalatokat ha felszerelted és a projiról is. :R

(#43603) johnny111 válasza c4 (#43548) üzenetére


johnny111
csendes tag

egy ilyen projira kíváncsi lennék a gyakorlatban...