Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44801) Ijk válasza péjé (#44799) üzenetére


Ijk
nagyúr

Hmm, érdekes, akkor ezek szerint visszafele fejlődnek a projektorok: [link]

Sajnos nehéz találni olyan teszt adatbázist ahol azonos körülmények között, azonos műszerekkel minden projektor ki van mérve.

/人◕ ‿‿ ◕人\

(#44802) Pipu válasza péjé (#44798) üzenetére


Pipu
csendes tag

Köszi, csekkoltam! Egy HDMI-DVI átalakítóval lesz tetemes veszteség képminőségben? (PS4-et is rákötném alkalomadtán)

(#44804) Ijk válasza #99499520 (#44803) üzenetére


Ijk
nagyúr

Én leginkább azon lepődöm meg hogy nemhogy előrelépnének az új modellek kontrasztban, de inkább vissza. Azért a 9300-as széria nem az alap kategória.