Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27001) Dexar007 válasza AVhelper (#26996) üzenetére


Dexar007
veterán

Azota jott ki valami erdemleges ami kontrasztban,fenyeroben,elessegben alazza az ott emlitett gepeket? Mert en meg nem talaltam. Apro valtoztatasok vannak,amiert nem feltetlenül muszaj uj listat szerkeszteni.A w1070 is mar 3 eves gep..

Give me your cum,bull!

(#27002) AVhelper válasza kokov (#26994) üzenetére


AVhelper
senior tag

Abban tökéletesen igazad van, hogy egy ehhez hasonló videónál nem kell jobb.

(#27003) Gigi01 válasza StLui (#26997) üzenetére


Gigi01
őstag

Nem ismerem a Bécinél lévő vetítőt,de gondolom,hogy úgy van neki elrendezve,hogy a szellőzését,hűtését ne akadályozza.

(#27004) kokov válasza A`rpi (#27000) üzenetére


kokov
tag