Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36001) péjé válasza Real_Necro (#35996) üzenetére


péjé
őstag

szia,
pár ötlet:
usa prémiumkategóriás gyártó 720p-s vetítője, nálunk nem ismert így nagyon nyomott ára van de amúgy über kategória..Runco...[link]
- egy régebbi felsőkat. vetítő a Benq w5000, [link] szintén csak jókat lehet róla olvasni, sajna nálam a vetítési távja miatt nem jöhetett szóba.

MIndkettőnek kell a táv, 4m-ről már 100" felett vetítenek és DLP-s vetítők, kell a próba mindenképp mert lehet szivárvány.
-szintén prémium, Sim2 D30 720p...[link]
Szintén DLP, jó áron egy 720p-s acer h5360, ilyen volt nekem, kezdőnek tuti..[link]