Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44501) nTom


nTom
aktív tag

Milyen függöny anyagot keressek vászon elé/maszkolásra? Fogalmam nincs, melyik anyagnak milyen tulajdonságai vannak, hogy ne legyen szórt fény.

(#44502) péjé válasza thomasrc (#44500) üzenetére


péjé
őstag

Vmi lemaradt...attól függ ilyen az az utángyártott...esetleg az eredeti megvan? Batyot kelene megkérdezni izzó ügyileg...

(#44503) szaszlaci válasza bandor (#43584) üzenetére


szaszlaci
addikt

"Szerettem volna végpontozni a projektort ez (Projektor végpontozása) alapján Letöltöttem a szükséges iso fájlt. Felelőtlen voltam mert felmásoltam az egyik wd red vinyómra , amit sikeresen ki is nyírt. Eltüntetett róla mindent , se kép, se hang. A médialejátszó is megért utána életre kelni"

Szia!