Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45001) AssAssynn válasza AssAssynn (#44934) üzenetére


AssAssynn
őstag

Sziasztok!

Na megött az Epson EB-2247U projektorom.
Hirtelen az első benyomások:

1.- Képesek voltak nekem elküldeni a gyári dobozában. Arra csak rádobták a címem és ennyi. Azért eléggé bosszantó, hogy egy ~400 ezres gépet képesek plusz csomagolás nélkül feladni. Ráadásul úgy, hogy tudom a futár mennyire "vigyáz" rá... Még csak alá se kellett írnom, hanem elszaladt vele. Korábban ugyanezt eljátszotta egy másik futár egy 300+ezres notival...

2.- Gyárilag egy VGA kábelt adtak hozzá, aminek a csavarói elég ramaty minőségűek, néha beakadnak, kattogva forog egyik-másik. Tényleg nem lehet egy ilyen géphez legalább egy HDMI-t adni, vagy jobb minőségű VGA-t?