Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#37001) a2d2 válasza .DLL (#36996) üzenetére


a2d2
addikt

Hát a hush-box elejére. Vagy ott teljesen nyitottak ezek?

A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

(#37002) péjé válasza a2d2 (#37001) üzenetére


péjé
őstag

Ez egy epson service menu belépést ír le, próbáld ki Azért csak óvatosan ...:-)
[link]

(#37003) a2d2 válasza péjé (#37002) üzenetére


a2d2
addikt

Köszi de ezt én linkeltem 5hsz-el feljebb :DDD
De kipróbálom mindenképp.

[ Szerkesztve ]

A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

(#37004) .DLL válasza a2d2 (#37001) üzenetére


.DLL
veterán

"Hát a hush-box elejére. Vagy ott teljesen nyitottak ezek?"

Kialakítástól függ, de én nem tennék üveget, pláne nem plexit, mert beleszól a képbe szerintem.