Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43451) hjtz4t3wrseg válasza péjé (#43450) üzenetére


hjtz4t3wrseg
senior tag

Oké !
köszönöm ! :R

(#43453) hjtz4t3wrseg válasza #99499520 (#43452) üzenetére


hjtz4t3wrseg
senior tag

köszönöm.

(#43454) Pro Koryak


Pro Koryak
addikt

Az is baromság, már bocs, hogy 65" oled vagy vt60 és akkor megvan a brutál képminőség és majd közelebb ülök.
A szemed meg jojózik egy film megnézése után, mert a pofádba világít a tv 1,5m-ről. :Y
1 év múlva meg mehetsz valamelyik optikába szemüvegért.
Egy vetített kép sokkal szemkímélőbb, tök sötétben is, főleg 3-4m-ről.

(#43455) Ijk válasza Pro Koryak (#43454) üzenetére


Ijk
nagyúr

Miért szemkímélőbb 3m-ről bámulni egy nagyobb méretű képet, mint 1,5-ről arányosan kisebbet? :F

/人◕ ‿‿ ◕人\