Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17050) xxxjjjkkk válasza Krisz1000 (#17048) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Az nagyon helyes, hogy jegyzőkönyvet vettek fel, egy éven belülinek számít, 15napon belül törekedni kell a javításra, de törekedni sokféle képpen lehet.

Igazából, bármit is csinál/cserél arról adjon egy papírt, vezesse fel szépen a garancia papírjukra, jegyzőkönyvre, amira akarja, azért van. Ha jól értem a daikin embere jön ki, illene, hogy legyen nála pótalkatrész szerintem, de passzolom, nem tudom mi náluk a gyakorlat.
Gondolom a klímás cégeknek sem érdeke, hogy az ügyfél izzadjon, és őket szidja a neten, de elvinni elviheti bevizsgálni, javítani.

Ha főalkatrészt cserélnek(ha cserélnek) , akkor az egy év újra indul, hogy a 3 év újraindul-e, az megint attól függ, hogy mit vállalnak a kiterjesztett garanciába.

Cserét kérni kérhetsz, de ezt aránytalan többletköltség címen elutasíthatják, de szerintem először várd meg mit mondanak, eddig ha jól értem korrektül álltak a dolgokhoz. Senki nem szereti, ha fogyvéddel b@szogatják, amikor még nem is mondott semmit :)

[ Szerkesztve ]

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.