A kettesből hármasba váltás. Nincs rugó, ami középső síkba húzná a váltót, ezért állandóan keresgéled, hogy éppen merre keversz vele. Amúgy korszakának messze legjobb veteránja, amit próbáltam, ez tényelg használható akár minden nap, strapabíró, kényelmes de sportos mai szemmel és seggel is. Probáltam hasonló korú és állapotú Ferrari 308-ast, az se rossz, de törékeny játékszer ehhez a 911-eshez képest, Jaguárokról, Mercikről, Audikról meg ne is beszéljünk...
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Sirus86:] Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik