Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  LG LCD és LED TV-k

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-01-21 19:00:29

LOGOUT.hu

Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#100651) OPiiPO válasza MadMancs (#100650) üzenetére


OPiiPO
addikt

miért nem a rendelés előtt kérdezted meg hogy megéri-e :F

[ Szerkesztve ]

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#100652) royal63


royal63
tag

Üdv!
Lg uhd tv-szeretnék venni 49-50" méretben főként filmnézés (vinchesterről) tv-zés ( 50%-ban sportműsorok- kerékpár, autó-motorverseny - snooker) netflix, egy kevés YouTube. Nappal is sokat menne a készülék.
Ips vagy Va panelest ajánlotok a fentiekhez.
Válaszokat előre is köszönöm !
További szép hétvégét.!

(#100653) Biga123 válasza royal63 (#100652) üzenetére


Biga123
addikt

VA panelnak jobb a feketéje, esti filmezéshez az jobb.

---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----

(#100654) Backrau válasza Backrau (#100648) üzenetére


Backrau
aktív tag

Kicsit változtattam LG 65UN8100 vagy 70UN7400 szerintetek melyik a jobb választás?

(#100655) MadMancs válasza OPiiPO (#100651) üzenetére


MadMancs
veterán

Mert túl sok valasztási lehetőség nem volt. Ez a típus 2 méretben. Csak arra lettem volna kivancsi úgy általánosságban mi a tapasztalat róla, illetve van-e olyan hiba ami nem hiba hanem tulajdonság.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#100656) rainman72 válasza Backrau (#100654) üzenetére


rainman72
nagyúr

[link]
Itt azt kell eldöntened VA vagy IPS a maga sajátosságaival!

TCL TS-8132 Philips 65PUS8518 Samsung 85CU8002 Fire tv 4K MAX

(#100657) Backrau válasza rainman72 (#100656) üzenetére


Backrau
aktív tag

Jelenleg a SM8600 IPS kijelzős. Nem tudom, hogy csak az EDGE LED zavar, vagy az IPS kijelző is. Lehet, hogy kipróbálom a VA panelt, ha jól tudom többeknek az a nyerő.....

(#100658) Backrau válasza Backrau (#100657) üzenetére


Backrau
aktív tag

Meg a 200 Hz mennyire fog hiányzni. Előtte SJ810-em volt. Különbséget nem éreztem a váltáskor.

(#100659) royal63 válasza Biga123 (#100653) üzenetére


royal63
tag

Köszönöm a választ, igen ezt én is olvastam, most egy full HD lg 42lf5800 van ips panelos, nekem ez tökéletes de sztem azért megnézem valahol a va panelosokat is, hogy lássam mi a különbség.

[ Szerkesztve ]

(#100660) subset válasza Backrau (#100658) üzenetére


subset
senior tag

Az SJ810-es is "200Hz"-es, szóval még jó, hogy nem éreztél különbséget.
Akkor fog hiányozni, mikor beülsz majd egy "100Hz"-es 50Hz-es panel elé.

Az Edge amúgy mikor annyira zavaró ? Én max. full sötét szobában, full sötét jelenetnél látom ha akarom, de már fel sem tűnik igazán...
Az esetek 95%-ban meg amúgy sem full sötét jeleneteket nézek, szerencsére nem vagyok egy horrorfilm rajongó - ahhoz tényleg nem az edge-ips a jó választás. Szóval azzal a maradék 95%nyi tartalommal az SM8610-esen olyan szinten meg vagyok elégedve, hogy még !
Az, hogy IPS vagy VA meg tényleg eldöntendő kérdés, de egyik sem lesz kompromisszum mentes.

[ Szerkesztve ]

Használj Te is szabad szoftvert !

(#100661) nünüke1975


nünüke1975
aktív tag

Sziasztok. Mi az lg um 7450-es tv 2020-as utódja?

(#100662) AxBattler válasza nünüke1975 (#100661) üzenetére


AxBattler
félisten

UN7400 talán? :F

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#100663) AxBattler


AxBattler
félisten

Ez a színvonalromlás az egész idei lineup-ra várható? LG UN7300 Rtings Review

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#100664) subset válasza AxBattler (#100663) üzenetére


subset
senior tag

Áááá, ez csak a belépő szint, a flagship-ek 2x olyan jók lesznek idén. ;)
Igazából csak 1 tized pontot rontottak a tavalyi modellhez képest:C
A Samsung-nak sikerült mégjobban gagyitania idénre a Qled belépő szegmensében.
Szomorú ez a trend....

[ Szerkesztve ]

Használj Te is szabad szoftvert !

(#100665) t-joco


t-joco
tag

Sziasztok!

Fél éve vásároltam Lg 43LM6300PLA FullHD LED TV-t. Kb 2 hónapja jelent meg a DSE (Dirty Screen Effekt) jelenség a kijelzőn. azóta volt már Lg szervízben, kicseréltek "minden elektronikát", de a helyzet nem változott. tv-zés, és filmnézésnél is észrevenni,engem zavar. A kérdésem az lenne,hogy valamilyen beállítással lehetne "csökkenteni" ezt a jelenséget? vagy ez ilyen,így fogadjam el? ha meg nem tetszik,adjam el?!

Válaszokat előre is köszönöm!!

(#100666) bozsozso


bozsozso
őstag

Sziasztok,

Nincs valami javaslatotok, hogy hogyan lehet vagy egyáltalán lehet-e CI kártyahelyet javítani? Úgy néz ki, hogy az UF850-es tv-mben elhajlott 1-2 tüske. Még most sem tudom hogyan, mert erőltetve nem volt mert amikor megakadt és nem ment a helyére akkor meg is néztem mi lehet a gond illetve csak az egyik oldalán van probléma pár tüskével. Ez vajon javítható? Vagy cserés lehet alaplappal?

(#100667) IO.sys


IO.sys
őstag

Sziasztok! MM-ban szeretnék venni 65" LG tv-t. Kinéztem a 65SM8200PLA-t, de az nincs, helyette van 65SM8050PLC. Kérdeztem a nagy tv topikban, hogy ez jó-e vagy mi ez, de összesen annyi választ kaptam, hogy ezek a leggyengébb nanocellek.

Ez mit jelent? Milyen a nem gyenge nanocell? Az előző tv-m egy Sony 55" IPS volt, irtózatos felhősödéssel, a bevilágítás miatt erősen világító feketével. Az se volt olcsó, az átlag 55" ár fölött volt jóval, de nem lehetett élvezni rajta a filmnézést. Ennek az ellenkezőjét keresem.

凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...

(#100668) IO.sys válasza IO.sys (#100667) üzenetére


IO.sys
őstag

Választ kaptam közben, de azért a kérdéskör még érdekel...

凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...

(#100669) subset válasza t-joco (#100665) üzenetére


subset
senior tag

A DSE nem elektronikai hanem mechanikai probléma. Nem értem egy szerviz miért nem a kijelzőt cseréli ilyenkor....ja csak, hogy mondhassanak valamit...
A beállításokkal tudsz csak játszani, de erre nincs recept, neked kell megtalálni, ahol nem látszik már annyira, és nem is ront még annyit a végeredményen...
Illetve még próbálkozhatsz, hogy ez így nem elfogadható számodra, hátha lép valamit tényleg az a szerviz.

(#100666) bozsozso
Ügyes műszerész talán megmenti, ha találni hozzá foglalatot amire kicserélje

[ Szerkesztve ]

Használj Te is szabad szoftvert !

(#100670) bozsozso válasza subset (#100669) üzenetére


bozsozso
őstag

Köszönöm, hát akkor keresgélek.

(#100671) t-joco válasza subset (#100669) üzenetére


t-joco
tag

Próbálkoztam már a szervízzel, többször is. kérte a szerelő,hogy küldjek videót a "jelenségről", a tv működése közben. elküldtem,a válasz ez volt rá: " A videót megtekintve egyeztettünk az LG szervizmérnökével, az alábbi megállapítást tesszük:
A készülék a gyári értékeknek megfelelően dolgozik, a képfelbontás és a kontraszt a gyári
paramétereknek megfelelő. A készüléken hiba nem található."
Ha pedig nem értek egyet a szervíz véleményével,akkor a békéltető testület elé vihetem a szóban forgó ügyet. Ott meg vagy igazat adnak nekem,vagy nem. szóval itt tartok...
Gondolom azért nem cseréltek kijelzőt,mert az "túl drága" lenne. Fura,mert az első 2-3 hónap használat alatt abszolút nem jött ez elő,csak utána figyeltem fel rá.
Arra is gondoltam már,hogy "kinyírom" valahogy "legálisan" a tvt,hogy garanciába cseréljék.
Konkrétan milyen beállítással lenne érdemes próbálkoznom? fényerő,háttérfény? mire gondoltál? kicsit írd le bővebben,kérlek! Köszi!

(#100672) subset válasza t-joco (#100671) üzenetére


subset
senior tag

Ennek a szemét hibának ahogy mondják is, és sajnos meg is tapasztaltad, idő kell, hogy előjöjjön. Szinte bármilyen panelt érinthet, leginkább már a gyárban nem úgy sikerül a széria.
Nagyon sajnálom, hogy ilyenbe szaladtál bele... :(
És még az Lg policy-ja sem túl biztató az ilyen esetekre, ahogy halljuk.
Ezek szerint mondhatja, hogy ez van, nem homogén a panel de kép van...
Van képük hozzá....Persze más gyártónál és 2-3x ennyibe kerülő típusnál is bele lehet szaladni ilyesmibe.
Nem tudom leírni, mert nem tudom...de igen, a fényerő/háttérfény/kontraszt-al tudsz talán egy élvezhető konfigot találni.

[ Szerkesztve ]

Használj Te is szabad szoftvert !

(#100673) junior19 válasza t-joco (#100671) üzenetére


junior19
senior tag

Háttérfény értékét lehet csökkenteni, a fényerő és a kontraszt állításával a képen csak problémákat fogsz generálni.

Nem emlékszem, hogy írtad-e, melyik képmódot használod. Ha nem valamelyik szakértőit, esetleg színház képmódot, akkor a kép is túl van vezérelve a többiben, így esélyes, hogy a jelenséget is erősebben látod.

Próbáld ki valamelyik szakértői képmódot, csökkentsd a háttérfény értékét a számodra elviselhető értékre. Ha esetleg túl meleg számodra a kép, akkor a színhőmérsékletet tedd meleg1-re. Mást nem tudsz csinálni.

codec project

(#100674) sarkanyolo2


sarkanyolo2
őstag

Sziasztok!

65UM7100PLA tévémhez járt magic remote, de sajnos a mikrofon gombot lenyomva semmi nem történik. Utánanéztem, elvileg mindent jól csinálok, de lehet user error.

Van valami trükkje, hogy működésre lehessen bírni a szolgáltatást? :R

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6

(#100675) ubi91


ubi91
tag

Sziasztok!

TV vásárlás előtt állok, az LG-k felé húz a szívem :D
Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi 2 modell között mi lehet a különbség? Specifikáció alapján tök ugyan azt tudja, csak az um a 2019-es, az un meg a 2020-as modell.

https://www.arukereso.hu/led-tv-lcd-tv-plazma-tv-c3164/lg/55um7100plb-p474635457/
https://www.arukereso.hu/led-tv-lcd-tv-plazma-tv-c3164/lg/55un71003lb-p555050106/

(#100676) Kaba válasza sarkanyolo2 (#100674) üzenetére


Kaba
veterán

Lehet nem fogadtad még el a szerződési illetve felhasználói feltételeket.

(#100677) MATEO6600


MATEO6600
őstag

Üdv,

Adott egy LG 7450 PLA készülék, gyári távirányítóval.
Kérdésem, hogy hogyan lehetne letiltani a pointer használatát?
Zavaró, inkább csak a négyirányú joystickra hagyatkoznék.
Köszönöm előre is, aki tudja a választ :R

(#100678) Bloksma


Bloksma
aktív tag

Sziasztok
Van egy LG 55UK7550MLA tv-m, ami másfél évig gondtalanul működött, viszont 1-2 hete elkezdett rakoncátlankodni. A szoftver akadozik néha: van, hogy pl a beépített médialejátszóval nézek filmet, és bármit nyomogatok a távirányítón, egyáltalán nem reagál, vagy csak nagyon késve, és aztán pedig nagyon akadozva működik a szoftver. A hiba előjött már tévézés közben is (set-top box), de úgy ritkábban. Volt már, hogy ha nem piszkáltam, akkor egy idő után elmúlt, de általában csak a tv újraindítása segít. Szoftverfrissítés mostanában nem volt, szóval ahhoz nem tudom kötni. Factory resetet próbáltam, de nem segített. Valaki találkozott már hasonlóval? Ötletek?

(#100679) Kaba válasza MATEO6600 (#100677) üzenetére


Kaba
veterán

Üdv.A joystickra kattintasz bármilyen irányba egyből eltűnik a pointer.Elsőkörben csökkentheted a cursor sebességét a legalacsonyabb fokozatba,lehet úgy már nem is zavar annyira.Beállítások-kisegítő lehetőségek-kurzor beállítások.

(#100680) t-joco válasza junior19 (#100673) üzenetére


t-joco
tag

Eredeti (Felhasználó) kép üzemmódot használok. Háttérfény 50, Kontraszt 85, Fényerő 50, Élesség 30, Szín mélység 75, Árnyalat 0, Színhőmérséklet C20. A További képbeállításoknál a Zajcsökkentést, és az MPEG zajcsökkentést kikapcsoltam. Jelenleg ilyen beállításokkal használom. Olvastam itt fórumon,hogy ilyen "jelenségnél" érdemesebb a háttérfényt feljebb venni. Próbáltam is,de nem nagyon segített. Vegyem le az értékét 50 alá? ÉS még min érdemes változtatni a felsoroltaknál? és milyen értékre?
A szerelő Eco üzemmódban tesztelte a tvt a javítás után, állítólag Ő nem tapasztalta a jelenséget. Így a háttérfény 95, a Kontraszt 100-on van, viszont elég "fakó" a kép, nekem nem tetszik,zavaró.

[ Szerkesztve ]

(#100681) sarkanyolo2 válasza Kaba (#100676) üzenetére


sarkanyolo2
őstag

Köszi, csekkin. :R

[ Szerkesztve ]

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6

(#100682) t-joco válasza subset (#100672) üzenetére


t-joco
tag

Alapjában szép képe van,Full Hd-hoz képest. ha nem lenne ez a "jelenség", nem lenne semmi gondom vele. De így...
Már arra is gondoltam,hogy valahogy "tönkre kellene tenni legálisan", hogy cseréljék újra garanciában. valami tipp,ötlet esetleg? hogy hogy tudnám ezt elintézni,elérni?

(#100683) junior19 válasza t-joco (#100680) üzenetére


junior19
senior tag

Ha mindenképpen az Eredeti képmódot szeretnéd használni, akkor az Élesség biztosan sok, 10 körül van a helyes érték. Színmélység nagyon sok, 50 általában a helyes érték. A Színhőmérséklet is eléggé hideg, ha így tetszik, akkor nézd így, a jelenséget szerintem ez nem befolyásolja.
A Színmélységet és az élességet csökkenteném, illetve a háttérfény értékét csökkenteném még, semmiképpen nem emelném. Ha emelésre csökken a jelenség mértéke, az sem a készülékre, sem a szemedre nem lesz jó hatással.

Az Eco üzemmód sem az igazi, ilyen értékekkel nem lehet fakó a kép, valószínűleg az Energiatakarékos Mód nem kikapcsolt állapotban van, ha kikapcsolod ezt az opciót 95-ös háttérfény értékkel és 100-as kontraszton majdnem csúcsra van járatva a panel, biztos nem fakó így. A másik, hogy a 100-as kontraszt még a többi képmódban is a fehérszintet vágni fogja, ez szinte biztos.

codec project

(#100684) t-joco válasza junior19 (#100683) üzenetére


t-joco
tag

Csökkentettem az élességet,színmélységet, színhőmérsékletet, lejjebb vettem a háttérfényt is,de ugyanúgy látható a "jelenség"...
Zajcsökkentés,MPEG zajcsökkentés kikapcsolása, valamint a Dinamikus kontraszt,és a Dinamikus szín alacsony képvezérlésre állítása mennyire befolyásolja a képminőséget, a jelenséget?

[ Szerkesztve ]

(#100685) Bloksma válasza Bloksma (#100678) üzenetére


Bloksma
aktív tag

Úgy néz ki a távirányítóval van gond. Mikor arra nem reagál, a mobilos alkalmazással akkor is megy.

(#100686) junior19 válasza t-joco (#100684) üzenetére


junior19
senior tag

A Dinamikus kontraszt használata rossz hatással van a megjelenítésre, hogy a problémára megoldás lehet-e, az kérdéses.

Az egyik baj, hogy 10kg alatt van a készülék súlya, így neked kell elméletileg a szervizbe juttatni. Esetleg még ha tömegközlekedésen nem szállítható ekkora méretű doboz, akkor erre hivatkozva kérheted, hogy a helyszínen vizsgálják meg, erre hivatkozhatnál.
Én egészen addig jelenteném be, amíg vissza nem áll az eredeti állapot. Nem fogadnék el olyan kijelentéseket, hogy a technológia velejárója, hiszen ezt, s a bevilágításokat sem említik a készülék jellemzői között. Próbálnak kibújni a csere elől, mert videó alapján komolytalan megítélni a készüléket.
Addig, amíg mi a vásárlók nem állunk a sarkunkra, s bármennyi kényelmetlenséggel is jár, de járunk a végéig, kényszerítve a gyártókat ezzel, hogy legalább valamilyen minőségi szintet megüssenek a készülékek, addig nem lesz ebben változás.

A másik pedig, hogyha el szeretnéd adni, akkor ha korrekt vagy, jelezni kell a hiba jelenségét. Ha nem teszed, akkor te versz át mást, egy gyártó hanyagsága miatt. Ha viszont jelzed, akkor biztosan sokat fogsz bukni az eladáson. S illúziód se legyen, hogy nem veszel LG-t ezután, az ilyen jelenségek más gyártó készülékeit is érinti. Pont ezért, mert a szemetet is eltudják adni.

Én mindenképpen addig járnék a szerviz, amíg a hibát ki nem javítják. Ha be is kell vinni a készüléket, egy közös megtekintést kieszközölni a szervizessel, a hibát megmutatni neki. S amikor jelzik, hogy kész, csak akkor átvenni, ha megnézted, s valóban nem látható. Ezzel eltudod kerülni az olyan kijelentéseket, hogy Eco módban nem látható.
Ha ezt nem hajlandóak teljesíteni, akkor addig bejelenteni, amíg meg nem unják. Figyelve arra, hogy a javítás fel legyen tüntetve a garancia jegyen. Azt hiszem, ha ötször javítják garancia időn belül ugyanazzal a hibával, akkor a hatodik alkalomnál már kérheted a készülék cseréjét javítás nélkül. Te ezért mindenképpen ragaszkodj a hiba felvételénél az azonos megnevezésre, ne mást írjanak rá.

codec project

(#100687) HollywoodBoy


HollywoodBoy
tag

Sziasztok!

Van már tapasztalata valakinek ezzel a TV-vel kapcsolatban?
LG 55UM7050PLC

Most tervezem megvenni. IPS paneleset kerestem 150e Ft-ig. Sajnos 50"-osat nem találtam IPS panelesben, ezért esett erre a választásom.
Mi a véleményetek?
:R

(#100688) Kaba válasza HollywoodBoy (#100687) üzenetére


Kaba
veterán

Üdv.Ennek a Tv-nek a 49"-os kivitele az IPS paneles.

(#100689) HollywoodBoy válasza Kaba (#100688) üzenetére


HollywoodBoy
tag

Igazad van, tényleg. Az jóval olcsóbb.
Van szerintetek olyan 49"-os LG, ami IPS és jobban megérné 150e Ft körül megvennem, mint az előbb linkelt 55"-osat?
Az a baj, hogy én nem sok különbséget látok egy 49"-os és egy 55"-os IPS paneles LG TV között ebben az árkategóriában (a méretén kívül persze).

[ Szerkesztve ]

(#100690) t-joco válasza junior19 (#100686) üzenetére


t-joco
tag

Első alkalommal mikor bejelentettem a hibát,kijött a szerelő,elvitte a tvt. 2 hét után vissza hozta. azt mondta,hogy: "képvezérlőt" cseréltek benne,meg az egész elektronikát, kaptam 1 "új" tvt". Bő 1 hétig nem is volt gond vele,nem vettem észre a jelenséget, majd egyszer csak újra előjött. ismét bejelentettem az Lg ügyfélszolgálatán, ugyanaz a szerelő hívott fel,mint aki először elvitte javítani. kérdezte mi a probléma,elmondtam.. erre mondta,hogy már nem tudnak mit csinálni vele, a múltkor kicseréltek benne mindent,amit csak lehet. ekkor kért,hogy videózzam le a jelenséget a tv működése közben,és küldjem el neki,megnézi. Megnézte,szerinte nincs semmi gond a tv-vel. a videót megmutatta a "főnökének" is, az Lg szervízmérnökének, aki dönthet a cseréről. az Ő véleménye volt ez: " A készülék a gyári értékeknek megfelelően dolgozik, a képfelbontás és a kontraszt a gyári
paramétereknek megfelelő. A készüléken hiba nem található." Ezt kaptam meg emailbe válaszként a hibabejelentésemre.
Írták,ha nem értek egyet a "véleményükkel",akkor fordulhatok panaszommal az LG Electronics Magyar Kft-hez,vagy a Békéltető Testület-hez. Erre én írtam emailt az LG Electronics Magyar Kft-nek. Részletesen leírtam mindent,a jelenséget,és az eddigi javításokat is.
Ezt a választ kaptam:
"Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste.
Igazán sajnálom, hogy elégedetlen a készülékkel. A készüléket kicserélni, illetve csere igazolást kiállítani az Ön számára nincsen módunk. A készülékeket, a vásárlástól számítva 3 munkanapon belül lehet cseréltetni az üzlettel, ha hibát tapasztalna. A későbbiekben, ha meghibásodás állna elő, akkor a szervizes kollégáink javítják a meghibásodást. Jelen esetben a szerviz partnerünk bevizsgálva ezt a terméket, úgy találta, hogy a televízió a gyári paramétereknek megfelelően működik.
A szerviz partnerünktől kapott szakvélemény megállapítása: „A készülék a gyári paramétereknek megfelel6en dolgozik, a képfelbontás és a kontraszt a gyári paramétereknek megfelelő. A készüléken hiba nem található.”
Szervizünk szakvéleményével ellentétes állásfoglalás kialakítására nincsen módunk. Természetesen Önnek joga és lehetősége van ezzel a szakvéleménnyel nem egyet érteni, és akár a békéltető testület elé vinni a szóban forgó ügyet. A Békéltető testület elérhetőségét mellékelem Önnek... "
Magyarul szarnak rám,hiába jelentem be akárhányszor a hibát. szerintük ez így jó,és kész.
Ezek után mit csináljak? vigyem el 80 kmre a készüléket,mert ott van a szervíz,és álljak ott az ajtójuk előtt,míg be nem engednek?
Tudom,hogy Te csak jót akarsz nekem.. de hülyét sem akarok csinálni magamból.
Bejelenthetem megint az Lg ügyfélszolgálatnak a hibát,kérdés mire megyek vele... esélyes,hogy semmire... ezek után...
Ezért gondoltam arra,hogy "legálisan" valahogy tönkre kellene tenni a tvt,hogy ne tudják megjavítani,mindenképp ki kelljen cserélniük újra. Jelenleg csak ezt az 1 járható utat látom megoldásként.
Már csak az a kérdés,hogy hogy lehetne ezt megoldani,hogy ne legyen bizonyítható,észrevehető a szándékosság?! Várom a tippeket.. :)

(#100691) junior19 válasza t-joco (#100690) üzenetére


junior19
senior tag

Én a szervizt hívnám újra, a beszélgetés elején jelezve, hogy rögzíted a beszélgetést. Ha a hiba újra jelentkezése utáni beszélgetésről lenne anyagod, nyert ügyed lenne. Olyat egy szervizes nem mondhat, hogy mindent kicseréltek benne, nem tudnak mit csinálni vele. Ha nem tudnak mit csinálni vele, akkor csere. Ebben viszont igaza van az Ügyfélszolgálatnak, ők nem bírálhatják felül a szervizt, s ők nem is adnak csere igazolást, hanem a szerviz állítja ki.
A történetednek több érdekessége is van, az első javítással a szervizes elismerte a hibát, csináltak vele valamit, ezzel ők is elismerték, hogy hibás a készülék.
A másik, hogy ha kiment már elsőre is, akkor ki kell mennie. Nem vagy köteles sem fényképet, sem videót készíteni a hibáról, nincs olyan eszközöd, és kész.
Ha nem akar kimenni, akkor megszegi a garanciális szerződést, ezzel már nyersz a Békéltető Testület előtt.
Azt is megjegyezheted, hogyha a Békéltető Testület elé kerül az ügy, fogod jelezni, hogy a hibabejelentésedre, videó alapján olyan "szakértői véleményt" adtak, ami nem a hibával kapcsolatos. Nem véletlenül raktam idézőjelbe a szakvéleményt. Videó alapján meghatározni, hogy a készüléked a műszaki paramétereknek megfelelő felbontáson és kontraszttal üzemel, ez szinte lehetetlen. S a legfontosabb, hogy a hibabejelentésed nem is erre vonatkozott, a "szakértői véleményüket" legfeljebb megköszönni tudod, hogy ezeket a paramétereket tudja a készülék.
Mindenképpen jelezni a szerviznek, hogy mivel már javították a készüléket, addig fogod bejelenteni, amíg meg nem szüntetik a hibajelenséget. Ha nem tudják megoldani, akkor kötelességük csereigazolást kiállítani, azt nem mondhatják, hogy ez ilyen, nem tudják megcsinálni, mert az első javítással elismerték a hibát.

A készülék tönkretételére nincs tippem, a legegyszerűbben talán a HDMI panelt lehetne elrontani, bekapcsolva dugdosni be másik készülékről kábelt, de félő, hogy a másik készülék hdmi része megy hamarabb tönkre, illetve ha megállapítja a szerviz, hogy azért ment tönkre, mert bekapcsolt állapotban csatlakoztattad, akkor megvonhatják a garanciális javítást. Ennek utána kellene nézni a garanciális feltételeknél, mert neked nem kötelességed tudni, hogy ne legyen bekapcsolva a készülék, ha a használatiban nem hívják fel a figyelmet rá. Szerintem nincs benne, de lehet, hogy rosszul tudom.

codec project

(#100692) Sys85 válasza t-joco (#100690) üzenetére


Sys85
veterán

A mókolással szerintem ne próbálkozz.
Nagyon könnyen tv nélkül találhatod magad ha megpróbálod szándékosan tönkre tenni.
Te nem nagyon tudsz olyat tenni a tv-vel,amit nem vesznek észre a szervizesek.
Legjobb esetben is megint cserélnek benne egy olyan alkatrészt amit már cseréltek és utána se lesz jó.

Az a dühítő,hogy ha tényleg "a készülék a gyári paramétereknek megfelelően dolgozik" akkor az LG-nél nagy bajok vannak...
Rengeteg a panasz rájuk

#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#

(#100693) t-joco válasza junior19 (#100691) üzenetére


t-joco
tag

Próbáltam már többször hívni a szerelő kollégát,a szervízmérnöki véleményezés után is,de nem veszi fel.. :D Mikor kinnt volt nálam azt mondta,hogy ha gond van, jelentsem be LG-nél,ők csak ügyfélszolgálat által rögzített hibabejelentéssel foglalkoznak...
Akkor újból jelentsem be Lg ügyfélszolgálatnál? és mondjam el,írjam le amiket javasoltál?

[ Szerkesztve ]

(#100694) IO.sys válasza junior19 (#100691) üzenetére


IO.sys
őstag

Kívülállóként nagyon hasznosnak találom, amit írtál. Logikus minden okfejtés. Respect. Holnap megyek LG tv-t nézni, de akkor lehet, hogy Samsung lesz belőle. :D
A HDMI-vel viszont hiába próbálkozik, plug&play interfész, az a dolga, hogy menet közben bedugva menjen.

凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...

(#100695) Backrau


Backrau
aktív tag

Pár nappal ezelőtt megvettem a 65UN7400, ami a 55SM8600-at váltotta. Egyelőre nagyon pozitív a tv. 4K film eszméletlen jó rajta. A sima HD is és a műholdas SD adások sem veszélyesek, bár azt nem szoktam nézni. Szóval egyelőre úgy néz ki hogy megérte lecserélni az edge ledet. Cserébe persze minimálisan fakóbbak a szinek, de 4K és HD filmnél nem igazán észrevehető. Szóval bátra ajánlom eddig ezt a tv-t. Kíváncsian várom a hétvégi F1 milyen lesz rajta, meg majd egy jó meccs.

(#100696) junior19 válasza t-joco (#100693) üzenetére


junior19
senior tag

Igen, az ügyfélszolgálatnál kell jelenteni a hibát, vagy telefonon, vagy email-ben. Azután majd ők értesítik az érintett szervizt, s ők veszik fel a kapcsolatot veled.
Ha kérdezősködnek, a leírtak szerint járj el. Nem tudsz sem fényképet, sem videót készíteni, s egyébként is az a hiba újra, amivel már korábban javították. Ha szóba kerülne a korábbi "szakvélemény", jegyezd meg, hogy az nem a hibabejelentéseddel kapcsolatos, így azt nem tudod elfogadni.
Nem kell veszekedni velük, kiabálni, de határozottan, udvariasan próbáld elérni, hogy felvegyék a hibát.
Ez kötelességük, ha nem hajlandóak, akkor később a hangfelvételen lesz bizonyítékod a Békéltető Testület felé. Azzal nem tagadhatják meg a készülék hiba felvételét, hogy van egy "szakértői vélemény", ami teljesen más hibára lenne indoklás( kisebb felbontáson működik a tévé, kicsi a kontrasztarány, kevés a fényerő).

S ha kimenne a szervizes, nagy eséllyel ő is látja újra a hibát, akkor ne hagyd magad, hogy ők már nem tudnak vele mit csinálni.
Vagy javítsák újra, vagy csere igazolást kérj, ha nem hajlandóak javítani.
Ha pedig javítják, a hiba bejelentést tüntesse fel, azonosan, ahogy az első javításkor meg kellet volna történnie, remélhetőleg meg is történt.
Ragaszkodj a dátumok kitöltésére is, mert amikor javítás alatt van a készülék, az nem számít bele a garanciális időbe, annyival hosszabb lesz végül. Ezt is szeretik a szervizek elbliccelni.
Így az esetleges 6. hiba esetén már kérheted a csereigazolást, nem vagy köteles újra a javítás elvégzésére várnod.

codec project

(#100697) tboy93


tboy93
nagyúr

Sziasztok! Van egy LG 55SK8500-am. Tavaly vásároltam, most kb 1 éves. Magic remote járt hozzá. Néha a TV nem veszi a távirányító jelét, van amikor semmire nem reagál, máskor bizonyos gombokra még igen (pl kikapcs megy, meg a számok, de a görgő meg a hangerő nem). Ha a TV-n lévő főkapcsolóval kikapcsolom a TV-t, majd vissza, akkor megjavul. Mi a szar lehet ez? Nem determinisztikus, ergo ha ezt így szervizbe küldöm, jó eséllyel pár hét/hónap ott töltött idő után ugyan így kapnám vissza :U Vajon a táv vagy a TV a rossz? :F

Ezen kívül néha olyan mintha a wifit is eldobálná.

[ Szerkesztve ]

(#100698) RudY válasza tboy93 (#100697) üzenetére


RudY
addikt

Első körben (szerintem) az elemcserét és az újrapárosítást javasolják:

A wifi eldobálás már nehezebb ügy, nehéz kideríteni, hogy a szolgáltatói eszköz, a saját router vagy a tv problémája, de sajnos nincs mese végig kell tesztelgetni vagy megtalálni a legmegfelelőbb beállításokat (pl. a router topikjában), sokat segíthet.

(#100699) royal63


royal63
tag

Üdv !

LG 50 UM7450 ( VA panel , 2019. , bluetooth , webOS 4,5 , ( a T-nál van, listaár 140.000.- )
LG 49UN71003 ( IPS panel , 2020. bluetooth , webOS 5 , ( T-nál még nincs ( sajnos ) ( MM emag 130.000.- )
Nagyészt sport ( autó , motor , kerékpár , snooker ) amit néznék rajta a többi tv műsor ill film, sorozat winchesterről.
Ár értek arányban melyik lenne kedvezőbb ,ill az adott műsorokhoz illő ?
Előre is köszönöm a válaszokat .
További szép napot !

(#100700) V8engines válasza t-joco (#100693) üzenetére


V8engines
tag

De szép. Hogy mossák a kezüket. Milyen mocskos világban élünk. ..és ez minden szinten. Ez engem tud rendesen dühíteni. :F

(Olvasva a problémád.)

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  LG LCD és LED TV-k
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.