Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  LG LCD és LED TV-k

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-01-21 19:00:29

LOGOUT.hu

Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#100701) t-joco válasza junior19 (#100696) üzenetére


t-joco
tag

Felhívtam az ügyfélszolgálatot.. Elmondtam a nevem,és a problémám,erre mondja a hölgy hogy még nincs lezárva az "ügyem",szervíz oldalról, így nem tud rögzíteni semmilyen bejelentést sem. Kérdeztem tőle,hogy hogyhogy nincs lezárva? mikor kaptam emailt,amiben leírták hogy a tv rendben működik,szerintük. Hát azt ő nem tudja,nem tud utánanézni. Elmondtam neki azt is,hogy a szakvélemény nem a bejelentett hiba indoklására született meg. Erre ő,ha szakvélemény született,akkor nem tudok mit tenni,csak a Békéltető testületet tudja ajánlani. Megköszöntem neki a nagy semmit.
Gondolom nem véletlenül nem zárták le a bejelentésem... hogy ne tudjak már semmit sem csinálni. 07.06-án tettem a második bejelentést, azóta lassan eltelt 1 hónap.. ez direkt lett így kitalálva. hangfelvételem sajnos nincs,így nem sokra mennék a Békéltető testületnél sem.
Ennyit erről.. FASZSZOPÓ LG BANDA !!
Így vásároljatok Lg tvket..,meg bármilyen Lg terméket... csak hajrá :D én soha többet.

(#100702) net91 válasza RudY (#100698) üzenetére


net91
senior tag

Az EXIT gomb alatt a kikapcsoló gombot kell érteni?

Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent; az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és a

(#100703) t-joco válasza V8engines (#100700) üzenetére


t-joco
tag

Hidd el,engem is dühít... Manapság úgy tűnik,mindent meg lehet oldani...

(#100704) snooze válasza t-joco (#100701) üzenetére


snooze
veterán

nekik sincs hangfelvétel?ha van,azt nekik ki kell adni!

GO Gunners!!!

(#100705) t-joco válasza snooze (#100704) üzenetére


t-joco
tag

csak a szerelővel beszéltem,a saját mobilszámát hívtam amikor kellett. szóval nincs hangfelvétel...

(#100706) snooze válasza t-joco (#100701) üzenetére


snooze
veterán

ha a szerviz részéröl minden ok szerintük,akkor miért nem zárják le?

GO Gunners!!!

(#100707) t-joco válasza snooze (#100706) üzenetére


t-joco
tag

ez 1 jó kérdés.. ez az ami sosem fog kiderülni.
de valószínű azért nem,hogy ne tudjak több hibabejelentést tenni.

(#100708) snooze válasza t-joco (#100707) üzenetére


snooze
veterán

akkor a szerviznek kell irni,hogy indokolják meg ,miért van még mindig nyitva az ügy,vagy az lg kérdezzen rá hivatalosan..

GO Gunners!!!

(#100709) tboy93 válasza RudY (#100698) üzenetére


tboy93
nagyúr

Reseteltem a tavot, most jonak tűnik egyelőre. Koszi!

(#100710) Kaba válasza net91 (#100702) üzenetére


Kaba
veterán

Nem a kikapcsoló gomb.Az újabb Magic Remote távirányítókon a Back és a és a Home gomb együttes lenyomása 5 másodpercen keresztül váltja ki a resetelést.

(#100711) RudY válasza net91 (#100702) üzenetére


RudY
addikt

aaahh bocs, el volt mentve mindkét távirányító (régebbi és újabb) regisztrálása és törlése, de el is felejtettem, hogy különbözik (back/főmenü). :U Látom megoldódott, remélhetőleg csak ennyi volt a gond. :K

(#100712) tboy93 válasza Kaba (#100710) üzenetére


tboy93
nagyúr

Igen, ugyan ez volt nálam is :K

Hogy mitől hülyült meg egyik pillanatról a másikra, az viszont jó kérdés.

[ Szerkesztve ]

(#100713) Bloksma válasza tboy93 (#100697) üzenetére


Bloksma
aktív tag

Ha csak a tavirányító rossz, akkor telefonon bejelented a hibát, és az ügyfélszolgálatra kell menni az új távirányítóért.

(#100714) tboy93 válasza Bloksma (#100713) üzenetére


tboy93
nagyúr

Szuper. Most jónak tűnik, tegnap cseréltem elemet, meg újra párosítottam. Bár az újra párosítás sem ment zökkenésmentesen, valami Bluetooth hibás üzenetet dobált, aztán a TV-t kikapcsolva, áramtalanítva, visszakapcsolva már megtalálta a távot és azóta jó.

Sajnálnám ha gond lenne vele, mert amúgy nagyon szeretjük ezt a TV-t.

[ Szerkesztve ]

(#100715) net91 válasza Kaba (#100710) üzenetére


net91
senior tag

Köszönöm!

Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent; az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és a

(#100716) Nunder


Nunder
őstag

Üdv,
Adott egy régebbi LG 42LB650V TV, amit most cserélnék egy OLED-re. Viszont ritkán használnánk még, megtartanánk hálószobai TV-nek.

Viszont annyi a gond vele, hogy kb. két hónapja elkezdett dobálni egy nagyon idegesítő üzenetet: "Az alkalmazás most újra indul, hogy memóriát szabadítson fel az eszközön."

Azóta volt egy gyári beállítás és Netflix-en kívül mindent töröltem róla. Sajnost nem sokat ért, pár napja megint elkezdte ezt csinálni. Egyértelműen a Netflix viszi el a RAM-ot, mert ha az fut, akkor sokkal többször fordul elő az újraindulás, viszont a sima TV műsor nézése közben is előjön. De ha nincs Netflix indítva, akkor is produkálja az újraindulást.

Annyi csavar van a történetben, hogy anno pont itt olvastam egy módszert amivel lehetett a hivatalos gyári szoftvernél újabbat feltenni az LG tárhelyéről, ami frissített WebOS 2.5-re stb. Jelenleg a verzió 5.10.01 vagy valami hasonló, konkrétan nem tudom megnézni, mert mire eljutok idáig a menüben, újraindítja.

Lehet ezzel valamit kezdeni? USB-n feltenni valami kisebb verziójú szoftvert és azzal megpróbálni? Viszont a honlapon 5.05.70 a legfrissebb és félek hogy ha manuálisan frissítem USB-ről, akkor nem érzékeli majd mint új verziót mert ugyebár kisebb a számozása.

[ Szerkesztve ]

“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu

(#100717) V8engines válasza t-joco (#100707) üzenetére


V8engines
tag

De ilyen nincs. Ez nonszensz. :F Ha elvégezték (szerintük) a feladatukat, zárják le a dolgot. -Amíg garanciális a termék, addig szerviz javítja. Tudomásom szerint. Persze utána is (ezt nyilván jobban is szeretik), csak már pénzért. Szép Világ. Emberiség visszafelé fejlődése, minden szinten, minden téren. :(

(#100718) Zsadi


Zsadi
őstag

Tv HDMI Arc-on keresztül megy az Avr-be, amibe még megy egy médialejátszó, és egy xbox. A tv hangereje a legalacsonyabb, a másik 2 egység egyforma hangerőn szól. Van valami beállítás a tv-n erre vonatkozóan? Az ARC miatt, alig van a menüben (vagy nem találom), állítási lehetőség. Ami van, annak nagyja meg szürke, nem állítható. Um7450.

(#100719) Zotyatv


Zotyatv
tag

Szia! Tegyél fel róla egy videót.

(#100720) ajapi


ajapi
tag

HDMI-n keresztül csatlakoztatott Telekom TV adást valahogy föl tudok venni SM 8600-as készülékemmel?
köszi

(#100721) Sys85 válasza ajapi (#100720) üzenetére


Sys85
veterán

Úgy sehogy sem.
HDMI-n keresztül nincs felvétel.

[ Szerkesztve ]

#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#

(#100722) ajapi válasza Sys85 (#100721) üzenetére


ajapi
tag

kösz

(#100723) royal63 válasza ajapi (#100720) üzenetére


royal63
tag

Az SM8600-ban van PVR támogatás.

(#100724) falabu88


falabu88
aktív tag

Sziasztok! Esetleg valaki tud pro/kontra infót erről a modellről?

LG 55UN74003LB

Vodánál 160ezer most, ami elég jó árnak tűnik (mm-ban 200k, edigital 170k)
Ahogy látom 2020as model, nem nagyon találtam semmi infót/tesztet róla.. Ami szimpatukus, hogy közép talpas, illetve elvileg 100Hz-es.

(#100725) snooze válasza royal63 (#100723) üzenetére


snooze
veterán

igen,de csak a belsö tunerrol tud felvenni..

GO Gunners!!!

(#100726) Kiskutya válasza falabu88 (#100724) üzenetére


Kiskutya
veterán

Tuti nem 100hz.

hmm...

(#100727) royal63 válasza snooze (#100725) üzenetére


royal63
tag

Ezért jó itt olvasgatni , mindig tanulok valamit :R

(#100728) falabu88 válasza Kiskutya (#100726) üzenetére


falabu88
aktív tag

Gyanús, jobban megnézve csak az edigital oldala írja..

(#100729) royal63 válasza falabu88 (#100724) üzenetére


royal63
tag

[link] Az LG oldalán ez van nem tudom ezt láttad-e

(#100730) royal63 válasza falabu88 (#100728) üzenetére


royal63
tag

Máshol is írják hogy 100Hz , de sok helyen semmit nem írnak de pl Emag 50 Hz-et ír.
Na most akkor mi ??? :W

(#100731) falabu88 válasza royal63 (#100729) üzenetére


falabu88
aktív tag

Utánaolvasva ha jól értelmezem ez a képminőségi index nem valós 100hz, hanem csak egy LG felskálázási megoldás, képkocka duplázással?

(#100732) royal63 válasza falabu88 (#100731) üzenetére


royal63
tag

Ajaj én nem vágom ezt ennyire de vannak itt hozzáértők , ők megmondják ( de valami ilyesmi lehet , sztem sem valós 100Hz )

(#100733) Kaba válasza falabu88 (#100724) üzenetére


Kaba
veterán

Üdv.Definitiv nem 100Hz-es.A DisplaySpecifikations szerint csak 50/60 Hz-es.

(#100734) Kiskutya válasza royal63 (#100732) üzenetére


Kiskutya
veterán

Nem valós 100hz csak valami mozgás javító megoldást használnak. Egyébként nekem se volt még lcd-ben 100hz-es kíváncsi lennék milyen különbséget látnék, vannak olyan emberek akiknek a szemük érzékenyebb erre.

hmm...

(#100735) Zsolty20


Zsolty20
senior tag

Sziasztok
Az alábbi TV-t melyikében található DTS dekóder? Illetve az OLED TV-kre jellemző-e a beégés(mármint az újabbakra)?
LG OLED55B9SLA
LG OLED55CX3LA
LG 49UM7050PLF
LG 55UM7050PLC
LG 65SM8050PLC

Köszönöm előre is :)

(#100736) junior19 válasza Zsolty20 (#100735) üzenetére


junior19
senior tag

Hali!
Inkább amelyik nem kezeli a dts-t, azt említem, mert egyszerűbb.
Az idei modellekből vették ki a dts támogatást, az pedig a listádban csak 55CX3LA. A többi támogatja.
Beégésről az Oled topicban érdeklődj, felhasználási szokásokat megjelölve, ott jobban tudnak ezzel kapcsolatban tanácsot adni.

codec project

(#100737) Zsolty20 válasza junior19 (#100736) üzenetére


Zsolty20
senior tag

Nagyon szépen köszönöm a válaszodat. :)

(#100738) Krisz0630


Krisz0630
senior tag

Tud valaki valami jó beállítási sémát Nanocell tv-hez (SM8500)?

Neten böngésztem párat. A dinamikus kontrasztot felraktam a legmagasabbra, kikapcsoltam kb mindent (local dimming, eco mód, ai mód). Ezenkívül kb. minden képjavító funkciót írnak, hogy érdemes kikapcsolni. Pl. szuperfelbontás, zajcsökkentés stb. Ezeket valóban érdemes kikapcsolni?

Szívesen várom a tapasztalatokat. :R

PS5- PSN ID: Krisz0630 + iPhone 12 Pro Max + Macbook Air 2020

(#100739) junior19 válasza Krisz0630 (#100738) üzenetére


junior19
senior tag

[link]

codec project

(#100740) yusukee


yusukee
aktív tag

Sziasztok!

Nem tudom, hogy ide vagy a plex topikba tartozik, de majd legfeljebb átküldötök.

Szóval van egy LG 55UK63 tv. A hivatalos plex app néha gondol egyet és nem kapcsolódik a szerverhez. Minden más eszközzel tökéletesen megy a plex, egyedül a TV-vel van gond. Van erre valami megoldás? Egy lokális hálózaton van mind a két eszköz. A TV-t próbáltam már kábellel és wifi-vel is. IPv6 is ki van kapcsolva.

(#100741) tboy93 válasza tboy93 (#100714) üzenetére


tboy93
nagyúr

No mégse jó, ugyan úgy szarakodik a TV továbbra is :W

(#100742) Biga123 válasza tboy93 (#100741) üzenetére


Biga123
addikt

Neken volt h BT füleshez használt transmitter zavarta a 2400 MHz -es wifit.
lehet neked fordítva van :D
Ergo a wifi zavarja az MR jelét.

[ Szerkesztve ]

---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----

(#100743) Csabi1984 válasza tboy93 (#100714) üzenetére


Csabi1984
addikt

Édesanyám Samsung 32MU5102-es TV esetében volt hasonló! Ő nála havi szinten legalább 2x elveszítette a távirányító kapcsolatát. Azóta hagyományos táviránytót használ ami csak infrás.

(#100744) Métely válasza tboy93 (#100741) üzenetére


Métely
csendes újonc

Én is sokáig szoptam ezzel.
Wi-fi jelet eldobta, újracsatlakozni nem akart. A távirányító bizonyos gombjaira nem reagált, csak a készülék ki-be kapcsolása után.
Próbálkoztam MR újrapárosítással, TV alaphelyzetbe állítással, mindenféle router-beállítással, semmi nem segített.
Egyre gyakrabban jött elő ez a probléma, Wi-fivel gyakorlatilag használhatatlan lett.

Itt a fórumon olvastam, hogy a TV Wi-fi moduljával többeknek meggyűlt a baja, ráadásul ez a magic remote bizonyos funkcióira is kihatással van.

Végül vettem egy range extendert és abból kapja az internetet kábelen. Ennek már vagy 3-4 hónapja, azóta teljesen problémamentesen tudom használni a TV-t.

Ha van rá lehetőséged, próbáld ki, hogy nem wi-fin, hanem kábelen adsz neki internetet. Hátha nálad is megoldja a problémát.

(#100745) Baltimor


Baltimor
csendes tag

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni.

Tv vásárlás előtt vagyok és elvesztem... Most egy közel 10 éves LG "43" lh 4000-es tv-m van amit cserélnék max 200k.-ig. Ezen kívűl "55-ra cserélném és ebben az ár szegmensben ezt találtam. LG 55SM8200PLA
Na most jön a nagy kérdés, hogy érdemes erre a tv-re váltanom vagy nem éri meg a nanocell-es technológia és bőven elég lehet egy UM7xxx sorozat valamelyik példánya?

Előre is köszönöm a válaszokat.

(#100746) Rasnac válasza Baltimor (#100745) üzenetére


Rasnac
aktív tag

Szia
A 8200es szériát az LG lecserélte a 8050esre, ha hozzátudsz jutni joáron 8200hez akkor én azt javaslom.
De egy dolgot szeretnék kiemelni. Ezek a tvk edge ledes világítással rendelkeznek, ami azért pl egy 21:9es képarányú filmnél zavaró lehet hogy alul felül bevilágít a panel.

Nekem a 55sm8200es durva bevilágitási problémával küszködött amit az LG panelhibának állapított meg, küldtek egy 8050es ami szintén, most jött meg a 2. 55sm8050es és hihetetlen de ennek is olyan bevilágitási parái vannak hogy fáj nézni. Viszont ha kifogsz egy jó panelt akkor nem fogsz csalódni. Baromi jó a kép ha jól állítod be, és élmény rajta filmezni.

Én azt javaslom hogy ha teheted olyan helyről vegyél ahol ha nem tetszik 14 napon belül eltudj állni (ez általában online webshopból valo rendelésnél mindig adott)
Nézd meg teszteld a nanocellt. Ha pedig nem jön be akkor csak küld vissza és egy um szériással próbálkozz. Az is jó tv :)

[ Szerkesztve ]

"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember."

(#100747) Baltimor válasza Rasnac (#100746) üzenetére


Baltimor
csendes tag

Nagyon köszönöm, teszek vele egy próbát. Mediamarkt 190k most akcióban és van 60 napos elállás. :))
Köszönöm még egyszer az ifnót :R

(#100748) Zsolty20 válasza Rasnac (#100746) üzenetére


Zsolty20
senior tag

Mi most vettünk egy 8200-as nanocell TV-t, s furcsa is picit az alsó bevilágítás. Bár a háttérfénnyel sikerült valamennyire kompenzálni. Van bármilyen dolog amire jobb odafigyelni, s ha rossz visszavinni? :)

(#100749) Baltimor válasza Zsolty20 (#100748) üzenetére


Baltimor
csendes tag

És neked eddig, hogy tetszik? Ha felülemelkedsz a bevilágításon akkor jó, tetszik? Remélem a régi 10 éves LG tv-mnél azért szebb képe lesz. :)

(#100750) Zsolty20 válasza Baltimor (#100749) üzenetére


Zsolty20
senior tag

Mi aránylag jól beállítottuk, de még szerintem fogunk még ügyködni rajta, ettől függetlenül szerintem legalábbis, nagyon szép a képe. Eddig csak netflixet néztünk, meg egy-két yt vidi 4k hdr-ben, de le a kalappal. Egy Samsung 50RU7412-est cserélt le.

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  LG LCD és LED TV-k
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.