Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1801) tusi74 válasza Flashcash (#1800) üzenetére


tusi74
őstag

Hát akkor az hétfő körül lesz. Teljesen elment már az egésztől a kedvem.

(#1802) Flashcash válasza tusi74 (#1801) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Nem csodálom, lehet hogy kezdésnek apróbb kisebb értékű cuccokkal kellene próbálkozni.

(#1803) tusi74 válasza Flashcash (#1802) üzenetére


tusi74
őstag

Már vettem tavaly egy FM trasmittert, semmi gond nem volt. És nagyon régen PayPal-ozok, mert nemcsak az E-bay -re jó, hanem online boltok is elfogadják, meg némely software boltok stb. És én villámgyorsan fizetek, mert nem szoktam szórakozni.

Utólag át tudja javítani, a ''Pay Now''-s e-mail címet? Vagy végleg elbarmolta ennél az aukciónál?

(#1804) Flashcash válasza tusi74 (#1803) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Szerintem a listingek utólag szerkeszthetők amíg nem ér véget az aukció. De eladásban nincs gyakorlatom, talán Bash majd többet tud mondani erről.

Gondolm itt egyszerűen nem vette észre az elgépelést.

(#1805) tusi74 válasza Flashcash (#1804) üzenetére


tusi74
őstag

Na megoldódni látszik a dolog. Ahogy megjött a pénz, kivárja, és újra utalok PayPal-on direktben. Telefonon beszéltünk.

Viszont az e-bay segítő rendszere egy nagy kalap ..... Bármit írok, mindig ugyanaz a sablon levél jön. És hogy ''whether I don't understand your inconvience'' (azaz, bár nem értem a kényelmetlenségét), de....

És bármit kéredezek, bármilyen témában, ez a válasz. Pl.a 2 héttel ezelőtti bajomra is ez volt a válasz, ami teljesen más jelelgű volt.

Könyörgöm, mit nem lehet azon érteni, hogy a PAY NOW gomb rossz e-mail címre küld??? Vagy, hogy korábban úgy terhelődött le a kártyám, hogy az eladó oldala nem fogadta el? És leírom, és van rá egy ezresem, hogy el sem olvassák.

(#1806) blueMerle válasza tusi74 (#1805) üzenetére


blueMerle
veterán

Komolyan én nem értelek... :(

(#1807) tusi74 válasza blueMerle (#1806) üzenetére


tusi74
őstag

Úgy fogok, hogy send--> és azonbelül be tudom állítani az áru kódját+a felhasználónevem.
És akkor a jó címre fog menni.

(#1808) TexT-BoY


TexT-BoY
addikt

Keresek valakit aki tudna nekem segiteni feltenni egy hirdetést olasz/német/más europai országokba. Arról lenne szó hogy van jövőhétre egy 6fős apartmanunk Hévizen, de elfolalt vagyok és így nem tudjuk kihazsnálni, a magyar megoldáskhoz kéepst iszonyat drága, viszont nincs egy ebay accauntom sem.
PLS aki ebben egy kicsit otthon van az privi vagy csörizzen meg telefonon vagy valami, fontos lenne.. és a hála sem marad el;] :R

HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

(#1809) tusi74 válasza tusi74 (#1807) üzenetére


tusi74
őstag

Minden jó ha vége jó! Ezt kaptam az eladótól:

[L]''hello marta, i ship the phone now, i hope that you have not to pay customer fees but i'm not sure.send me email when it arrives to you and leave me feedback if all right.bye loris''[/L]

(#1810) tusi74 válasza tusi74 (#1809) üzenetére


tusi74
őstag

Pár perce mindkét 150 €-m visszaérkezett, és a pénzt is direktbe átutaltam PayPal-lal, és már jön is a telóm! :DD

(#1811) Krix válasza tusi74 (#1810) üzenetére


Krix
őstag

Szerintem ezek után akkor örülj, ha már meg is jött a teló.

Hihetetlen, hogy miket szívsz. Én az 50. vásárlásomnál tartok és eddig csak apró gondjaim voltak.

If it is not broken then don't fix it!

(#1812) tusi74 válasza Krix (#1811) üzenetére


tusi74
őstag

Hiába , én vonzom a suttyókat. De Neophonex-en keresztül beszéltem vele telón, normálisnak tűnik. Boltja van kint, és business accountja van a PayPal-on.
Hátha, hátha.... Külön összeolvastuk a címemet. Mi a város, mi az utca stb.

És csak ismételni tudom magam, nálam ha áru kifizetésről van szó, akkor még az expresszvonat is lassabb. És mégis csak eddig 1 sikeres vásárlásom volt.

Mindig ledumálom előre a szállítási költséget. Jegyzem magamnak, melyik árukódnál mit írt az eladó, mert ha gyorsan kell, akkor ne kelljen a levelek között bóklászni. viszont tudnom kell, hogy szállítással együtt nekem meddig rentábilis.

Az index-en napi szinten konvertálom az összeget. Szóval tudatosan próbálom csinálni, és nagyon becsülettel. És mégis beleakadok a gondokba.


(#1813) Bash válasza Flashcash (#1804) üzenetére


Bash
őstag

A listing csak addig szerkeszthető, amíg nincs rá licitáló, utána már csak hozzáadni lehet a leíráshoz, változtatni nem, illetve a lejárat végéhez közeledve is egyre fogynak a szerkesztési lehetőségek, lejárat után végképp nem lehet szerkeszteni semmit. Véleményem szerint ez egy elég nagy butaság eBay részéről, hogy listázáskor meg lehet adni az e-mail címet, amire a PayPal fizetéseket várjuk. Egyrészt hibalehetőség, mint ahogy most tusi74 esete is bizonyítja, másrészt, visszaélésre ad lehetőséget, ha pl. valakinek feltörik az eBay account-ját, akkor könnyedén ''át lehet irányítani'' a bejövő fizetéseket.
Egyébként meg, ha én lettem volna tusi74 helyében az első levele után az a minimum, hogy jelentettem volna az eladót feedback extortion miatt, és tuti nem bizniszelnék vele.

http://bashtravel.com/

(#1814) tusi74 válasza Bash (#1813) üzenetére


tusi74
őstag

Az a baj, hogy jelentettem, de UGYANAZ a sablon levél jött, mint amikor teljesen más ügyet jelentettem. Hogy az Ebay-en a legtöbb tranzakció sikeresen zajlik, vegyem fel a kapcsolatot az eladóval, kérdezzek a Q&A boardon stb. És hogy bár elovasta a levelem, nem érti a ''kényelmetlenségem''. Félre ment 2x 150 € és ő ezt egy kis kényelmetlenségnek érzékelte. :W

Viszont azért bizniszeltem vele, mert ebben az esetben legalábbis számomra látszik, hogy egy szimpla elgépelésről volt szó. Mert ell.prov@libero.it-et állított be, és ella.prov.libero.it volt a helyes cím.

Személyes beszélgetés alatt kiderült, hogy egy boltja van Olaszországban, amit igazolt az, hogy amikor én kezdeményeztem fizetést a PayPal oldalon, akkor kiírta a bolt nevét.

Aztán felhívott telefonon, a címemet egyeztetni stb. A pénzem a PayPal-ról péntekre visszaért. És most jön a slusszpoén. A PayPal-nak is írtam a gebaszról, ott főleg az érdekelt, hogy a 76.000-em hogy kerül vissza, és hasonló semmit mondó levelet kaptam.
És!!! Ma jött egy levél, hogy értékeljem az ügyfélszolgálatuk munkáját, mennyire volt segítségemre a válasz.

Mit írjak, mennyire???? Michael vagyok, nagyon boldog vagyok, hogy Neked segíthetek.
Bár olvastam a leveled.... és onnan mint Ebay.
És a végén, azért ha még problémám van, még írjak az Üfsz-nek.

(#1815) Bash válasza tusi74 (#1814) üzenetére


Bash
őstag

Nem egy dologról beszélünk, te a PayPal-os problémáddal fordultál a PayPal ügyfélszolgálathoz. Én meg arról beszéltem, hogy az eladót jelentettem volna feedback extortion miatt eBay ügyfélszolgálatnak: [link].

http://bashtravel.com/

(#1816) tusi74 válasza Bash (#1815) üzenetére


tusi74
őstag

De szerintem egy dologról. Először az E-bay Üfsz-hez fordultam, hogy az eladó elírta a Pay to go section-t, meg egyébként is az Ő oldalukon levő Pay Now gombról kezdeményeztem a fizetést. Na arra jött ez a sablon válasz. És emellett fordultam a PayPal-hoz is. De ez alapvetően E-Bay-es pronléma, mert az elírás ott történt.

Amit linkeltél az a Help azon része, amit én is néztem. Viszont az aukció megnyerése utáni 10 napig valójában nem sokat tehetsz. Találtam ugyanis egy olyan szekciót, ahol konkrétan beállíthattam volna aukció számot, eladót, mindent, le is írtam a szívfájdalmam, majd a SEND gomb, és ott kiírták, hogy nem küldhetem el az üzenetet, mert nem telt le a 10 nap.

Remélem, az én esetem pozitívan zárul, de egyet akkor sem értek.
Ha valaki azonnal utal, és mondjuk elveszít egy jókora összeget és 10 nap előtt rájön, hogy átvágták, akkor az még nem csalás? Én hülyeségnek tartom ezt a 10 nap korlátot.
Gondolom, azért vezették be, mert sokan így akartak elállni a vásárlástól, mert azonnal jelentgettek, de akit meg anyagi kárt ért, annak a 10 nap maga az örökkévalóság.

[Szerkesztve]

(#1817) Bash válasza tusi74 (#1816) üzenetére


Bash
őstag

Te a fizetési gondokról beszélsz, én meg a feedback fenyegetésről. A kettőnek nem sok köze van egymáshoz, utóbbit akármikor jelentheted, nem kell várni semmire.
A 10 napos határidős problémádat nem értem, ugyanis két eset lehetséges, INR (Item Not Received) vagy SNAD (Significantly Not As Described). Mindkét eset ugye időt igényel, első nap nem fog kiderülni, hogy meg fogod-e kapni az árut 10 napon belül vagy sem, illetve milyen állapotban kapod meg. És egyébként sem ez az első lépés ilyen esetekben, az első 10 nap alatt sokmindent tehet a vevő, ha aggodalmai vannak.
''Találtam ugyanis egy olyan szekciót'' - az ilyen vevőktől mentsetek meg, nyilvánvalóan fogalmad sincs miről szól az a szekció.

http://bashtravel.com/

(#1818) tusi74 válasza Bash (#1817) üzenetére


tusi74
őstag

''Találtam ugyanis egy olyan szekciót'' - az ilyen vevőktől mentsetek meg, nyilvánvalóan fogalmad sincs miről szól az a szekció.''

Nem tudom, mi köze van ahhoz, hogy nehezen igazodom ki az E-bay oldalán, amikor 3 vásárlási kísérletemből 2-nél probléma adódott. Ráadásul, amikor egy ismeretlen által anyagi kár ér, elég ideges vagy, nem?

És egyébként is inkább olyan eladókat szeretnék, ahol nem azt kell az E-bay oldalán keresgetni, hogy hol tudom bejelenteni, hanem simán lezajlik minden. Mindahárom vásárlásomkor a nyerés után 1 percen belül kezdeményeztem a fizetést. Ergo a vásárlási szándékom komoly volt.
Mire leütök egy terméket, 1 hétig osztok-szorzok, de ha már leütöttem, attól kezdve komolyak a szándékaim. Miért én vagyok a hibás, ha az eladó oldala, sz@rakszik a kártyámmal, ha az eladó, rossz e-mail címre irányítja a fizetést.

Érdekes módon az első vásárlásom így zajlott: [link]
És ez a normális!!!

Mod: Egyébként is elég lehagoló, hogy épp csak ismerkedsz a rendszerrel, még bele sem jöttél, át sem láttad igazán, és több a negatív élményed, mint a pozitív.


[Szerkesztve]

(#1819) tusi74 válasza tusi74 (#1818) üzenetére


tusi74
őstag

Ráadásul mindkét problémás esetemnél nem az volt a lényeg, hogy nem tudtam fizetni, hanem a pénz már nem volt a kártyámon. És egyiknél sem azt akartam jelenteni, hogy az eladó szemét, hanem azt, hogy segítsenek valahogy a pénzem visszakapni (ez az elsőnél), a másodiknál pedig azt kértem, hogy nézzenek rá, az eladónál, hogy jól van-e beálítva a Pay to go rész, mert akkor már megbizonyosodtam, hogy az újonnan megadott címe tényleg valós PayPal regsiztráció, és egy ''a'' betű hiányzik, tehát nyilvánvaló elgépelés. Tehát nem aláásni akartam egyik esetben sem az eladót, hanem a gondot megoldani.

Ráadásul a második esetben, olyan boldog voltam este, hogy már ki is fizettem, teljesen bele is éltem magam, hogy minden rendben, hogy igazi hidegzuhany volt olvasni a rossz e-mail címet. Amit nem is én befolyásoltam, hanem automatikusan irányította a pénzt az E-bay oda, eladói tévedés miatt.

(#1820) Bash válasza tusi74 (#1819) üzenetére


Bash
őstag

Nem vontam kétségbe a szándékaid, viszont tájékozatlanságod, angol tudásod hiányában ha a rendszer engedte volna, akkor jelentetted volna az eladót, hogy nem kaptad meg a kifizetett árut 1 nappal a szállítás után. Szerinted az eladó örült volna neki?
Tévedni emberi dolog, de eBay/PayPal nem fogja megkérdezni, hogy tévedésből akarod-e visszakapni a pénzed vagy sem. Nagyon régóta hajtogatjuk már, hogy ha nem megy az angol, nem tudunk valamit kérjünk segítséget és ne cselekedjünk meggondolatlanul, csak mert találtunk egy jól hangzó szekciót...

http://bashtravel.com/

(#1821) tusi74 válasza Bash (#1820) üzenetére


tusi74
őstag

Hihi, angol nyelven volt a második államvizsgám. :DD
Nem az volt a baj, hogy nem tudtam, hogy az nem arról szólt, hanem olyan pipa voltam, hogy mindegy volt csak jelenteni lehessen. És mint írtam, nem aláásási szándékkal, hanem finaciális okokból.

MOndjuk azért valóban jelenthettem volna, hogy megfenyegetett, hogy ad egy negatívot, de engem a 2x 150 €-m jobban bosszantott.

Na mindegy, végső soron teljesen igazat adok Neked. Viszont akkor nekiállok még jobban áttanulmányozni.

Amit hiányolok, és az eladóval ezt meg is beszéltük. Az a fajta segítség, hogy nekem megírják azt, mert kb. ugyanannyi idő lett volna, hogy akkor ha én küldök direktben pénzt a PayPal-lal, de mint E-bay-es áru kifizetése, ugyanúgy érvényes a 200$-os védelem. És akkor már le is higgadok. Vagy neki megírják, hog mit rontott el, és milyen alternatívák vannak. Ha már egyszer segítség kértünk.

Mert az eladó, ugyanazt a sablon levelet kapta mint én, hogy beszélje meg velem. :)

Én meg megírtam neki, amit itt a PH!-n olvastam, hogy mit rontott el.

Na mindegy, hátha ez most sikeres lesz. De tényleg elég morbid, hogy annyira igyekszek, és 3-ból 2-ben nem megy simán. Pedig egyébként tetszene.
Szeretnék a francia E-bay-ről egy gyári Renault Clio-ba való kormányvezérelhető CD-s rádiót, az ára is jó lenne, még új is lenne, de már gyomoridegem van, ha belegondolok, hogy mi lesz.

Úgyhogy előbb megvárom a telefonomat.

(#1822) Flashcash válasza tusi74 (#1821) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Az online ügyfélszolgálatok egyébként szinte minden hasonló méretű felhasználói táborral rendelkező cégnél így működnek. Van ahol ticketeket osztogatnak de a legtöbb helyen minimum 2-3 levélváltás kell mire olyan élő emberrel kerülsz kapcsolatba aki el is olvassa hogy mit akarsz. Gondolom tömegesen kapják a 80-90%-ban a faq által már megválaszolt kérdéseket, és ebből az áradatból a ténylegesen megoldandó problémákat alulméretezett ügyfélszolgálatokkal nehéz kiválogatni. Nekem utoljára egy másik helyen volt account problémám, ott az amcsi ügyfélszolgálatosnak el kellett magyaráznom hogy hungary az nem az usa-ban van, és naponta csak egyszer kerültem sorra, azaz kb. 1 hétig ment a levelezés mire sikerült a problémát megoldani. ;)

[Szerkesztve]

(#1823) tusi74 válasza Flashcash (#1822) üzenetére


tusi74
őstag

''el kellett magyaráznom hogy hungary az nem az usa-ban van,''

:DD

(#1825) reewer


reewer
aktív tag

Hi
Van egy furcsa problémám :)

Rendeltem egy csukát német Ebay-ről elég sokáig húzódott a dolog, de a srác végre feladta és adott hozzá egy DHL-es fuvarlevélszámot (12 jegyű).
Várok-várok csak nem jön meg a csomag
Kiderült,hogy az ottani DHL=a helyi postával és ezért nekem nem az itteni DHL, hanem a Magyar Posta hozza ki.
-Na itt kezdtem el aggódni,rögtön fel is hívtam őket, de ők azt mondták hogy ezzel a 12 jegyű számmal nem tudnak mit kezdeni(más szám kell nekik)
Megkérdeztem a német sracot aztmondja,hogy neki csak ez a szám van.
Amugy a német DHL oldalán megnéztem a 12 jegyű számmal és ott azt írja hogy ''megkísérelték a kézbesítést,de nem sikerült, dátom Március 8.''

-nemtom mitcsináljak nem kevés pénzről van szó most jó esetben itthon csücsül egy raktárban és nem tok hozzájutni, de még infót se tok róla
-Mennyi időm van hogy Feedbackeljek az embernek ? (2 honap?)
-Ti mit csinálnátok ebben a helyzetben? :O

Előre is thx a helpet :R

Si vis pacem, para bellum.

(#1826) Krix válasza reewer (#1825) üzenetére


Krix
őstag

Én írnék neki, hogy még mindig nem kaptad meg a csomagot, nézzen utánna, hogy hol van.

If it is not broken then don't fix it!

(#1827) reewer válasza Krix (#1826) üzenetére


reewer
aktív tag

csa
Ja már írtam neki hogy nem jött meg (akkor adta ezt a számot)
Most megint írtam hogy más szám kell mert ez nem jó aztmondta nem tud más számot :F
Nemtom Ebay-en az eladó felelőssége a szállítás? Ha nem jön meg a csomagom, amely akár(jelen esetben is) a posta hibájából állt be, akkor visszakövetelhetem a pénzt?
-Ha nem válaszol pár napon belül én fogom megkérdezni a német postát hogy mi * van már :(

Si vis pacem, para bellum.

(#1828) didros


didros
senior tag

Sziasztok! Vettem napszemüvegeket egy amerikai eladótól, amiket állítólag február 22-én postázott, viszont még semmi nem érkezett meg hozzám. Hová kell írnom, hogy a paypal-en keresztül visszahívjam a pénzem? (hamarosan lépnem kell, úgy tudom 45 napig él ez a szolgáltatás) Van erre lehetőség akkor is, ha a csomagküldés nem volt biztosított?

(#1829) Bash válasza didros (#1828) üzenetére


Bash
őstag

Esélyt sem adnál az eladónak, hogy esetleg helyrehozza, még ha nem is az ő hibájából késlekedik a csomagod? Tanuljuk meg, hogy nem az az első, hogy egyből visszaköveteljük a pénzt, a legtöbb eladó normális, hajlandó együttműködni a vevővel, hogy elnyerje megelégedettségét.
Kövesd az itt leírt lépéseket: [link].

http://bashtravel.com/

(#1830) didros válasza Bash (#1829) üzenetére


didros
senior tag

Köszönöm a linket. Adnék én esélyt az eladónak, csak sajnos már az elejétől fogva csekély érdeklődést mutat az emailjeim felé... :( Kicsit aggódom, hogy ha kifutunk a 45 napos határidőből, akkor már még kevésbé fogja érdekelni az ügyem, hiszen nem tehetek majd semmit... max negatív feeddback, amire majd válaszul ő is visszadob nekem egy negatívot :(((
Ez ellen egyébként lehet tenni valamit?

(#1831) Badb0y


Badb0y
addikt

Van itt olyan, aki hírdetett már, és vannak tapasztalatai Bashon kívül? :) ?
Nézegettem a küldési díjakat, és arra jutottam, hogy a magyar posta expressz küldése a legolcsóbb más futárszolgálatokkal szemben. Innen [link] nézegettem.
Vagy van jobb? Vajon az expressz nálunk is olyan mint US-ba (4 nap) :F És ez a megrendelés, hogy kijön a postás a csomagért működik :F

Más:

Költségeket egyszer nagyjából összefoglaltam már elméletben, de érdekelne gyakorlatban hogy néz ki.

Minőségi laptopok https://notebookokhu.business.site/

(#1832) Tüzi válasza didros (#1830) üzenetére

Fogod, és My eBay-en belül az itemnél kiválasztod, hogy Item not received. Onnantól pedig van időd.
Én már rendeltem lassan mindenféle cuccot. (usa, német, olasz, angol) Autóalkatrészt (küszöb, leömlő, kipuff-rendszer, lökhárító stb) motor-és-bicikli alkatrészeket. Egyet kivéve sose volt gondom. Az az egy pedig, hogy két ködlámpa-takaró helyett küldött két balosat. Írtam neki, tök ingyen küldött egy jobbosat is, sűrű elnézés-kérések közepedte :)
Azt meg mindig nézd meg, hogy milyen a visszajelzése... Csak utána vásárolj :)

[Szerkesztve]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#1833) Szabtom válasza reewer (#1827) üzenetére


Szabtom
senior tag

A DHL weboldalán megnézhetnéd a szám alapján, hogy mi a csomag státusza, típusa, címzettje, stb. Sejtésem szerint csak a határig hozták, és átadták a királyi postának.

Bal felső sarokba írd a számot:

http://www.dhl.hu/publish/hu/hu.high.html

(#1834) didros válasza Tüzi (#1832) üzenetére


didros
senior tag

Köszi! Akkor még írkálom tovább az emaileket neki és kb. a 40. nap letelte után jelölöm csak be az ''item not received''-et. Egyébként power seller-ről van szó és jók a visszajelzései. Nem értem... Remélem nem a Magyar Posta enyves keze van a dologban... :(

(#1835) Tüzi válasza didros (#1834) üzenetére

Ezért éri meg kifizetni azt a 2-3 dodót, hogy ''Signed For'' azaz ajánlva küldje. Úgy nem fog elveszni :W Mocskos magyarország mocskos postásai :(((

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#1836) kraftxld válasza Badb0y (#1831) üzenetére


kraftxld
nagyúr

Igen, van tapasztalatom. Kb 2 éve adtam el egy üveg Johnny Walker Blue labelt egy angol tagnak. Csúnyán be is szoptam az üzletet, mert az ebay leverte rajtam a listing fee-t a domborkártyámról, majd 20K körül valamit amire azóta se derült fény, ráadásul az angol csekkel fizetett, mert akkor még nem volt még paypal, bank lehúzott 2,5K-val, így bukó volt az egész, a teljes whisky árát lehúzták rajtam :(

| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'

(#1837) joergie


joergie
őstag

Hát most énis szívok a postával mitn a torkosborz.
3adik hete hogy nem jön meg a csomag, angliából. Neten ott van, rá lehet keresni a csomag számára, és ki van írva hogy márc 12-én ők átadták az itthon illetőségnek(tehát magyar posta). Ugyanilyen csomag 2 munkanapon belül megérkezett.
Postán elirányítanak a helyi központi csomagküldőhöz, egy rendkívül arrongáns idős ember közli hogy fingja nincs az egészről, biztos a vámhivatal csücsül rajta. De mondom EU-n belül vámhivatal?azoknak mi köze hozzá?aszondja JA. Addig baszogatom őket amig nem kapom meg vagy nem perkálják ki legalább a dupláját. VAn biztosítás a cumón, úgyhogy annyira nem félek, de akkor görénység.
''Please let me know what do they say, you dont need to worry about it being lost as the item required a signature on delivery and the parcel is fully insured against lost and damage in post. ''

Your item, posted on 12/03/07 with reference RI938415925GB has been passed to the overseas postal service for delivery in HUNGARY.


[Szerkesztve]

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

(#1838) reewer válasza Szabtom (#1833) üzenetére


reewer
aktív tag

Jaja az alap,de csak a nemet tracking number megy (www.dhl.de)
Aztirja hogy nem tudtak kezbesiteni,mar fel is hivattam a dhl-t egy nemetul jol tudo sraccal,segitokeszek voltak,de sajnos ok se tudtak tobbet mondani rola,minthogy nem sikerult a kezbesites.

De legfokepp az idegesit hogy az elado nem mutat segitokeszseget a problema megoldasa erdekeben.
En is elkuldtem az ITEM NOT RECIVED levelet.
Mondjuk az erdekem nem a csoka szopatasa,de igy remelem ki tudom eroszakolni hogy
utananezzen a dolognak. Lehet atse jutott a hataron....

Si vis pacem, para bellum.

(#1839) didros


didros
senior tag

Nna, most nem tudom mi legyen... ezt írta az eladó:

I'll ship a new package out on monday, but just email me back letting me know you got this message.
Thanks
Shawn

Lehet, hogy csak beetetés, ha várok az új csomagra, akkor egészen biztos kifutunk a 45 napból. Szerintetek? Ennek ellenére bejelölhetem az ''item not received''-et? Aztán ha megvan a cucc, majd leadom a + visszajelzést. Nem tudom mi legyen...

(#1840) didros


didros
senior tag

Sziasztok! Fontos kérdésem lenne!
Az eladó ígéretet tett, hogy ezen a hétfőn postázza a cuccomat, de holnap letelik a paypal-es fizetésemtől számított 45 nap és még nem kaptam semmit. Ez esetben mindenképpen indítsam el a dispute-ot igaz? Ha megjön a cucc 20 nap alatt, akkor még lehetnek akár + feedback-ek is, de ha nem, akkor csak így kaphatom vissza a pénzem, igaz??

(#1841) Tüzi

Figyu.
USPS-el kell küldetni. A 4-10napos, alig drágább mint a 6-8 hetes ;)
Ja, és a SIGNED FOR (ajánlott) az alap dolog :)

MINDENRE azt kell ráiratni, hogy GIFT, USED, a max értéknek pedig _legfeljebb_ (!!!) 40 dollárt. Így el lehet kerülni a vámot, el lehet kerülni, hogy a tetves posta ráüljön a csomagra.
Ez van. Tetves bunkó országban, tetves bunkó módon kell viselkedni :W


[Szerkesztve]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#1842) didros válasza Tüzi (#1841) üzenetére


didros
senior tag

Ok, ezt értem. Köszi. A kérdés még mindig áll. (Ha már megvan a baj) 45 nap után ha nem kaptunk semmit, akkor automatikusan ''open dispute'' igaz? Ha jól értelmezem, csak így tudjuk visszakapni a pénzünket ha továbbra sem jönne meg a cucc.

(#1843) Bash válasza didros (#1842) üzenetére


Bash
őstag

A claim-et indítsd el PayPal-on, de írj az eladónak is, hogy ne ijedjen meg, ez nem ellene szól, de a lehetőségeidet nyitva kell tartani, ha esetleg nem érkezne meg az áru. Ettől függetlenül biztosan nem fog örülni, én sem örülnék, ha én lennék az eladó helyében, de ez most sajnos egy ilyen szerencsétlen helyzet.

Tüzi!
USPS-nél nincs olyan opció, hogy Signed For. Signature Confirmation-t lehet kérni extraként bizonyos belföldi küldeményekre. Nemzetközi csomagokat nem szoktak csak úgy otthagyni senkinek az ajtaja előtt, általában aláírásköteles.

http://bashtravel.com/

(#1844) reewer válasza Tüzi (#1841) üzenetére


reewer
aktív tag

Ha nagyobb a csomag, akkor nem veszik be
Nekem volt hogy kibontottak a csomagot!

Si vis pacem, para bellum.

(#1845) didros válasza Bash (#1843) üzenetére


didros
senior tag

Köszi. Igen a paypal-en nyituottam egy ''dispute''-ot a resolution centerben, ami 20 nap után automatikusan lezárul ha addig nem sikerül megállapodnunk. ez az a ''claim'' amire gondolsz? Vagy mást kellene csinálnom?

áhh, most látom, hogy a dispute az csak a kommunikáció, amit át lehet állítani claim-re is. Ha 45 napon belül elindítottam a dispute-ot, akkor azt később bármikor áttehetem claim-re igaz? Attól még van esélyem a pénz visszaigénylésére?

[Szerkesztve]

(#1846) Bash válasza didros (#1845) üzenetére


Bash
őstag

Ez az, 20 napig megbeszélhetitek a problémákat, közben bármikor bezárhatod, ha megoldódott a gond, megérkezett a csomag. Ha nem sikerül megállapodni, akkor a határidő lejárta előtt claim-mé kell eszkalálni az ügyet, ahol majd egy PayPal alkalmazott vagy további információkat kérve vagy a meglévőek birtokában döntést hoz meg nem határozott időn belül. Ha a dispute-t nem eszkalálja egyik fél sem calim-mé, akkor a határidő lejárta után lezárttá minősül.

http://bashtravel.com/

(#1847) tildy válasza Bash (#1843) üzenetére


tildy
nagyúr

Nekem még mindig semmi változás, annyi, hogy foglalkoznak az üggyel, és megérkezett hozzájuk az igazolásom , de kb ennyi.

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#1848) Tüzi válasza Bash (#1843) üzenetére

Akkor lehet, hogy keverem a UK Post-al :D
No sebaj. Amúgy az ellen is van orvosság, ha kibontják, és számlát kérnek róla :)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#1849) tusi74 válasza tildy (#1847) üzenetére


tusi74
őstag

Engem egy ilyen úgy lombozna. :( Te nem vagy elkeseredve???? Ahogy emlékszem, Nálad sem 2 Ft-ról van szó.

(#1850) Tüzi válasza tildy (#1847) üzenetére

Szabad megkérdezni miket vesztek, hogy nem érkezik meg? Nekem eddig teljesen pozitív tapasztalatom van velük, és szerencsére a postával (mármint a miénkel) is.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.