Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#35739) Intruder2k5 válasza kabelmania27 (#35738) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Igen, de a dolog nálam úgy történt, hogy bejelentettem a hibát, majd kijött egy technikus, aki mindössze annyit csinált, hogy megállapította, hogy a hiba a külső hálózatban van, bejelenti, és majd jönnek (a jövő héten) megcsinálják. Megint eltelt x idő, nem jöttek, ismét bejelentettem, elmeséltem a történetet, majd kijött egy technikus, aki szintén megállapította, hogy a hiba nem nálam van. És talán a harmadik emberke volt, aki úgy jött ki, hogy végigmászott több oszlopott, lement a node-hoz, megcsinálta amit lehetett. Ez nem a technikus hibája volt, hanem az üfsz balgasága, akik egyszerűen nem képesek összekötni a hibabejelentéseket, még akkor sem, ha arra külön felhívom a figyelmüket, és én nem a technikust "utasítottam", csupán az ügyfélszolgálatnak rágtam a fülét, hogy nálam ez már ki lett vizsgálva, 1x, 2x...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.