Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36551) Zitronensaft válasza wjbhbdux (#36547) üzenetére


Zitronensaft
aktív tag

Vagy nekem is elhiheted. Ráadásul több hete is volt már ipv6-os cím kiosztva upc hálózaton.

(#36552) peeter1986


peeter1986
csendes tag

Hello,

Gondom van a UPC Mobile szolgáltatásával:

Bizonyos külföldi(?) SMS-ek nem érkeznek meg a telefonomra a UPC-hez váltás óta. Pl. a Google vertification kódja, osztrák telefonokról küldött sms-ek, de legutóbb a Jófogás rendszerére is hiába vártam (több napon többször próbálkozva).

Felhívtam a UPC-t akik azzal pattintottak le, hogy a másik fél hálózata tudja kivizsgálni a hibát és írjak a Google Supportnak :) Elkapott az ideg, de nem jutottam előre az ügyben az ügyfélszolgálatnál..
Még ha így is van és tényleg csak ők tudják kivizsgálni, akkor sem hiszem, hogy az elmúlt egy hónapban észlelt összes esetben nekem kellene lépnem és egyenként jeleznem a külföldi ügyfeleknek, szolgáltatóknak, hogy a nyomorult UPC Magyarország-ot keressék ha nem válaszolok az SMSeikre vagy nem tudok SMS-t fogadni..

Hasonló jelenségről olvastam más fórumokban is, esetleg ti is megfigyeltetek hasonlót? Esetleg tudtok valamilyen megoldást javasolni?

üdv
P

[ Szerkesztve ]

(#36553) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

A Horizon Go szolgáltatást tudom használni nem UPC hálózaton is?
Mivel be lett ugye kötve minden, de még nem ott lakok, így még otthon használnám mivel a TV már az új lakásban van és nem szeretnék csak nézni ki a fejemből estnéként :D

közben látom hogy lehet, csak nincs annyi csatorna
viszont csak mobileszközről lehet igénybe venni? PC-n nem tudom használni?

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#36554) club1 válasza Motion_Blur (#36553) üzenetére


club1
veterán

(#36555) canniball válasza peeter1986 (#36552) üzenetére


canniball
nagyúr

Valaki úgy emlékszem nemrég ugyanerre panaszkodott itt, a keresővel talán megtalálod.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#36556) cigam válasza peeter1986 (#36552) üzenetére


cigam
félisten

Jelents be hibára. Ekkor kötelességük kivizsgálni. Ha a vizsgálat eredménye számodra nem hoz megfelelő eredményt, írj a felügyeleti szervüknek, ill. a vásárlók könyvébe is írd le a panaszod.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#36557) pjen válasza Motion_Blur (#36553) üzenetére


pjen
félisten

Szia.megy a go pc nem,de nem az igazi.Inkább androidos kütyükön megy szépen.Legalábbis nálam.

(#36558) Uthenger válasza peeter1986 (#36552) üzenetére


Uthenger
aktív tag

Pedig ez igy normalis...
Es nem te jelented le a tuloldalon, hanem aki nem tud neked irni, annak kell jeleznie a sajat szolgaltatoja reszere.
Alap felallas az, hogy hivasirany problemat hivol oldalrol lehet tracelni, hogy milyen utvonalun jut el a tuloldalhoz es hol alad el.
Sms kuldes idopontjaval,
Kuldo szama,
Cimzett szama
Es hozza kell tenni hogy mas szolgaltatotol lehet sms-t kuldeni

Minden szolgaltato a
Kimeno hivasokat,
Ha csak a sajat halozatbol hivhato, mashonnan nem
Eseteket kezeli hibakent

Ha bebizonyosodik, hogy globalisan 1 adott szolgaltatotol nem jonnek at a dolhok,
Akkor ha van eleg adat jelzik a kuldo szolgaltato reszere
Amig 1 szamrol nem tudnak kuldeni, addig a fogado oldal jogosan pattint le,
Hozzajuk nem jut be, tuloldal tudja vizsgalni

De ahogy itt jeleztek, irj az nmhh-nak,
aztan majd velhetoen hivatalosan is megirjak uezt...

Fekete, full cover üvegfóliák Xiaomi, Huawei és Samsung telefonokhoz. OE-KVK, BMF-KVK (Kandó) tankönyvek. Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/uthenger

(#36559) Mate válasza wjbhbdux (#36547) üzenetére


Mate
nagyúr

(#36560) club1 válasza pjen (#36557) üzenetére


club1
veterán

Nálam sajnos több felső kategóriás androidos telefonon is rengeteget akad a Horizon. Akár 4G-t, akár UPC netet használok, ha akadozik, akkor mindkét neten akadozik. Muszáj volt előfizetnem külföldi szolgáltatónál normális tv streaming szolgáltatásra...

(#36561) pjen válasza club1 (#36560) üzenetére


pjen
félisten

Szia.Merre vagy?Én Pesten próbáltam eddig:HTC M7,Sony Tablet z,Xperia arc ment jól.Néha azért megakad,de nem zavaró. :)

[ Szerkesztve ]

(#36562) club1 válasza club1 (#36560) üzenetére


club1
veterán

Mivel se mobilneten, se vezetékes neten nem tűnik el az akadozás, így tök irreleváns, hogy épp hol tartózkodom. Meg ha ilyenkor átváltok ugyanazzal az eszközzel és nettel a horizontól független külföldi szolgáltatóra, rögtön akadozás mentesen tudom tovább nézni a csatornát. 4G-n egyébként nagyon ritkán mérek 30 Mbps alatt és 50 ms csomagkésés felett, azaz ott minimum atomstabilnak kellene lennie azoknak a csatornáknak, amik a UPC hálózatán kívülről is elérhetőek Horizonon. De sajnos ritka az, hogy 5-10 percnél hosszabban zavartalanul tudjak Horizont nézni.

(#36563) blakey válasza club1 (#36562) üzenetére


blakey
titán

Mely csatornák, pl? AMC-t, Sport1-et, RTL Klubot néztem 1-2 film erejéig, tehát kb. 2-2 órát és nem volt akadás, többnyire iPaden néztem, de gépen sem volt gondom. Telefonon még nem volt 30 percnél hosszabb nézés. Persze lehet, hogy valamelyik csatorna akad, ezért kérdezem.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#36564) Motion_Blur válasza pjen (#36557) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nem upc-s hálózatról nem megy droidról, a PC-s linken pedig azt írja hogy érvénytelen felhnév/jelszó.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#36565) pjen válasza Motion_Blur (#36564) üzenetére


pjen
félisten

Szerintem Közted és a horizon közt személyes ellentét van.Az xperia arc T s és jön rajta,igaz valami szerzôi gond miatt nem minden csatorna.Nálam PC n is jön,igaz mint irtam eléggé akadozik.Sôt meló helyen a HTC is T s Wifin lóg.

[ Szerkesztve ]

(#36566) club1 válasza blakey (#36563) üzenetére


club1
veterán

A legtöbb akadást a Film+ és History csatornákon tapasztalom. Sport csatornákat nem nézek, amc-vel kapcsolatban nincs negatív tapasztalatom. Napi átlag 2-3 órát nézem egyébként a legkülönbözőbb adókat fejlesztés közben a háttérben.

(#36567) torrente777_


torrente777_
aktív tag

Kellene egy kis segítség tegnap kötöttem szerződést a upc mobiltelefon szolgáltatásra de a sim kártya még mindíg nem aktív azt mondja a rendszer hogy, nem ismeri fel a számomat és leteszi a hívást az autómata.Személyesen üzletbe vettem a kártyát kérdésem az lenne aki használja,hogy meddig tart az aktiválás mert konkrétan a telenor előfizetést lemondtam és most két napja telefon nélkül vagyok :W

Rommer.

(#36568) Gubek-Einste válasza torrente777_ (#36567) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Hívd fel az ügyfélszolgálatot vagy menj be egy irodába.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#36569) torrente777_ válasza Gubek-Einste (#36568) üzenetére


torrente777_
aktív tag

Hívtam leráztak,hogy majd visszahívnak de tegnap óta semmi. Nagyon nem jól kezdődik!

Rommer.

(#36570) Rozsta válasza peeter1986 (#36552) üzenetére


Rozsta
csendes tag

Szia!

Szerintem az én hozzászólásaimat láttad más fórumokon.

Itt tartok most:

A román Orange továbbra "nyomoz", de hivatalos tájékoztatást még nem adtak. Most azt mondják, hogy az üzenetek tőlük kimennek. A központból is próbáltak nekem üzit küldeni, de az se jött át.

Közben bementem egy UPC-hez, az ő tesztkészülékükre is küldött a párom sms-t, az se jött meg.

Virágnyelven, de elismerték, hogy létező probléma, hogy UPC-s hálózatba nem jönnek a külföldi sms-ek. Olyasmit mondtak, hogy majd, ha több előfizetőjük lesz, akkor komolyabban veszik őket a külföldi telekom cégek, és akkor majd idővel ez megoldódik és hogy minél többen jelezzük a külföldi cégeknek, annál hamarabb.
Mondtam neki, hogy az, amit én megteszek, nem sokan fognak megtenni, hogy ismerőseiket zargatják ezzel... Az én haverom pl. vagy 4x hívta a román Orange-ot és 2 levelet írt, és még mindig semmi.

Gyakorlatilag azt javasolta, hogy vagy legyek türelemmel, és "egyszer majd megoldódik", vagy váltsak szolgáltatót.

Legalább már látom, hogy én itt nem tehetek semmit, és szám váltással sem tudom megoldani.

(#36571) cigam válasza Rozsta (#36570) üzenetére


cigam
félisten

majd, ha több előfizetőjük lesz, akkor komolyabban veszik őket a külföldi telekom cégek, és akkor majd idővel ez megoldódik és hogy minél többen jelezzük a külföldi cégeknek, annál hamarabb

Nem úgy van az. ÁSZF-ben szerepel, hogy a külföldrül küldött SMS-eket nem kapod meg? Akkor viszont panaszkönyv/felettes szerv(NMHH)-nek is jelezni kell, hogy nem smukkol a szolgáltatásuk.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#36572) ztsoft válasza Rozsta (#36570) üzenetére


ztsoft
őstag

Valahogy nem értem ezt a hozzáállást. Tudnak a hibáról, de tesznek rá!

"Olyasmit mondtak, hogy majd, ha több előfizetőjük lesz, akkor komolyabban veszik őket a külföldi telekom cégek, és akkor majd idővel ez megoldódik és hogy minél többen jelezzük a külföldi cégeknek, annál hamarabb."
Így nem, hogy többen lesznek, de még a meglévők is le fogják mondani! Elégtelen szolgáltatás! Vagy lehet, hogy az apró betűs részben benne van, hogy külföldről érkező SMS-ek, hívások nem biztos, hogy megjönnek.

"Gyakorlatilag azt javasolta, hogy vagy legyek türelemmel, és "egyszer majd megoldódik", vagy váltsak szolgáltatót."
Én ezt nem hagynám annyiba, mivel kaptak mobil szolgáltatáshoz engedélyt, így gyanítom, hogy volt egy ellenőrzés, hogy megfelelnek-e a feltételeknek.

Egyre jobban kezdem elhinni azt a "pletykát", hogy csak a pénz érdekli őket, a szolgáltatás, vagy annak minősége nem számít. Felénk is ha vihar van a közelbe (~ 50-100Km) már a tv használhatatlan.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#36573) Rozsta válasza cigam (#36571) üzenetére


Rozsta
csendes tag

Engem is bosszant a dolog. Különösen akkor bosszantott, amikor rájöttem, hogy "áhá, szóval ezért nem válaszolt egyik-másik külföldön élő ismerősöm az sms-eimre!". És ki tudja, hányat nem kaptam még meg... Hónapok után esett csak le, addig valahogy kimagyaráztam magamnak, meg sem fordult a fejemben ez az eshetőség.

Szóval bosszantó.

Én balhét nem akarok, abban bízom, hogy maguktól jönnek rá, hogy ezzel a problémával igenis foglalkozniuk kell, ha már az ügyfél miatt nem is, de maguk miatt.

Amúgy ha van egy csepp eszük, pörögnek az ügyön, csak hivatalosan nem ismerik el, mert az rossz fényt vetne rájuk.
Engem nem érdekel, csak oldják meg és értesítsenek róla, ha megtörtént. Erre kértem az ügyfélszolgálatost is, de aszonta, nem fognak szólni. Na, kössz...

(#36574) ztsoft válasza Rozsta (#36573) üzenetére


ztsoft
őstag

Ilyen hozzáállás mellett várhatod, hogy maguktól megoldják a hibát (tapasztalat). Bár ne lenne igazam.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#36575) Rozsta válasza ztsoft (#36574) üzenetére


Rozsta
csendes tag

Illetve válthatok szolgáltatót, ahogy az ügyfélszolgálatos javasolta...

Sajnálnám, ha így lenne.

(#36576) wjbhbdux


wjbhbdux
veterán

én egy dual simes telefonon gondolkozom, UPC a net miatt, a többire meg marad a régi amíg összekapják magukat

/s

(#36577) Uthenger válasza Rozsta (#36570) üzenetére


Uthenger
aktív tag

"Az én haverom pl. vagy 4x hívta a román Orange-ot és 2 levelet írt, és még mindig semmi."

Ha az Orange a saját ügyfelével sem foglalkozik,
akkor ha írnak nekik az xy@upc.hu vagy ki tudja hogy ezt is a központban hollandiában intézik-e,
akkor azzal szerinted jobban foglalkoznak?

Fekete, full cover üvegfóliák Xiaomi, Huawei és Samsung telefonokhoz. OE-KVK, BMF-KVK (Kandó) tankönyvek. Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/uthenger

(#36578) Rozsta válasza Uthenger (#36577) üzenetére


Rozsta
csendes tag

Nyilván ezt nem egy emaillel kellene elintézni a UPC részéről.
Amúgy meg ne lovagoljunk a román Orange-on: itt osztrák, szerb, szlovák, román hálózatokról van szó, Facebookról, Google-ről stb...

De, ismétlem, mondhatják azt is, amit mondtak is, hogy ez van, ha nem tetszik, menjek más szolgáltatóhoz.
És ebben történetesen igazuk van, ezzel vitatkozni nem lehet.

Bár még mindig hihetetlen, hogy még csak nem is próbálkoznak semmit tenni és még a látszatát sem keltik, hogy foglalkoznának ezzel az engem, és a jelek szerint másokat is érintő problémával és bagatellizálják.

Egész egyszerűen még nem érte el az ügy azt a szintet, hogy komolyan foglalkozzanak vele.
Előbb-utóbb ezt meg kell oldják valahogy, ez így nem fog maradni, ebben biztos vagyok.
Más kérdés, hogy én azt kivárom-e?

(#36579) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

LG TV-n másnak is hibásak az ékezetek?
EPG-t nem néztem, de infósávban hibásak a csatorna nevek.

mediacard

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#36580) Mate válasza Motion_Blur (#36579) üzenetére


Mate
nagyúr

Használd a keresőt. Rengeteg TV fajtával előjött a dolog, legtöbbre született is megoldás.

(#36581) lbalu


lbalu
csendes tag

A UPC mobillal nekem is gondom volt.
- néhány magyar vezetékes körzetből (de csak bizonyos szolgáltatók esetében) úgy jelezte, hogy nem létezik a számom
- külföldi SMS-k nem jöttek meg

Az elsőt még jeleztem is az ügyfélszolgálatanak, akik azt mondták, hogy nem náluk van a hiba.
Szóltam a másik szolgáltatónak is, de szerintük meg náluk sincs hiba.
Vissza UPC-hez, de akkor se tudnak mit tenni. Most nekem kéne az összes szolgáltatót megkérdeznem, hogy a tetves számom elérhető-e tőlük?
Úgyhogy elhordoztam a számom (már odafelé is hordozás volt), és most minden rendben van.

A másik agyrém a UPC-től ez a névátírásos dolog. Annak a nevén kell lennie a behordozandó számnak, akinek upc előfizetése van.
Mert ha olyan névre akarsz mobilt, akinek nincs más előfizetése, elég vastagon fog a ceruza.

Bezzeg visszafelé a T-hez nem volt gond, hogy magánszemélyről cégesre hordoztam.

(#36582) Intruder2k5 válasza lbalu (#36581) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Hát igen, ez a UPC-nek valami olyan akciója lehetett mobilos témában, mint internet esetén a bix adatcsere leállítása. Állítólag, saját bevallásuk szerint legalábbis, ott sem ők voltak a hunyók, viszont mi előfizetők szívtunk. Most itt megint nem ők a hunyók... Érdekes ez na! :)

(#36583) wjbhbdux válasza Intruder2k5 (#36582) üzenetére


wjbhbdux
veterán

Kéne ennek a mobilos ügynek is kisebb média visszhangot csinálni, kiiratni a problémákat pár komolyabb oldalra, aztán kapkodnák magukat.

/s

(#36584) sznandi77


sznandi77
csendes tag

Sziasztok!

Tegnap vettem észre, hogy a M1,M2 Duna, Duna World Hd szaggat, Upc kábelen, Két Sharp tv-k van mindkettőn csinálja. A kép megáll másodpercenként a hang jó. A többi Hd csatornánál nincs ilyen. Jelszint rendben. Újra lekerestem a csatornákat, kivettem a Mediacardot szóval több dolgot kipróbáltam. Nem tudom mióta ilyen a Kanadai Forma1-nél még jó volt. Szerintetek mit próbáljak ki? Vettem fel mobillal pár mp-t:

https://youtu.be/ON94DzzNdKM

Köszi a segítséget előre is!

[ Szerkesztve ]

(#36585) eszgabor


eszgabor
aktív tag

Sziasztok,

Tudna valaki segiteni, hogy hogyan tudom a távirányító eredeti beállítását visszacsinálni?
Az elemeknél kontakthiba áll fenn, valszleg ezért történt, hogy elfelejtette, amit a UPC-s szerelő beállított anno.
A UPC gomb kiválasztásával lehetett a mediaboxot irányítani, de a hangerőt és a némítást a tv-n csinálta. (nem kellett kiválasztani a tv-t)
Végigpróbáltam az összes LG tv kódot, de ha működik is valamelyik, akkor csak úgy, ha átváltom tv-re, de akkor meg elmegy a kép.
Szóval hogyan tudom kombinálni, hogy upc és tv közötti váltogatás nélkül a tv hangját tudjam irányítani a mediabox távirányítójával? Próbáltam a 991-es kódot, de eddig siker nélkül.
Előre is köszi!

[ Szerkesztve ]

Van élet a Dokumentumok mappán kívül is...

(#36586) tomp válasza sznandi77 (#36584) üzenetére


tomp
félisten

A köz.csatorna megszüntette a "sima" magyar AAC hangsávot. Már csak Dolby Digital hangsáv van. Lehet az nem tetszik neki habár érdekes lenne.

(#36587) Intruder2k5 válasza sznandi77 (#36584) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

Felhívni a 1221-et. :)

wjbhbdux, igen, az lehet lendítene az ügyön. Bár nekem személy szerint nem okoz problémát az úgy, nincs UPC mobilom. Ez az egy szolgáltatás, amiben nem cserélném le a Telekom-ot.

(#36588) pimmi válasza eszgabor (#36585) üzenetére


pimmi
senior tag

Vagyis hogy a távirányító a TV hangerejét szabályozza:

1. Nyomd le az UPC gombot

2. Tartsd lenyomva az OK és "piros" gombokat egyszerre addig, amíg az UPS gomb kétszer villog

3. Üsd be a 993-at (az UPC gomb ezután újra kétszer felvillan)

4. Nyomd meg a TV gombot (az UPC gomb egyszer felvillan)

(#36589) sznandi77 válasza tomp (#36586) üzenetére


sznandi77
csendes tag

Az lehet, de valamit Upc kavart, mert a Mindig Tv-n tökéletes a kép.
1221-et holnap megpróbálom, bár sok reményem nincs hozzájuk.

[ Szerkesztve ]

(#36590) sznandi77 válasza Intruder2k5 (#36587) üzenetére


sznandi77
csendes tag

S, hogy magyarázzam meg mi a gondom, mert ezért nem hívtam még őket. Úgyis azt mondja küld egy technikust, aki közli a tv-m szar. Ezt a kört már lejátszottuk mikor pár éve, mikor bekerült digitálisra az Euronews magyar hangja, akkor nekünk sokáig nem volt, mert a pid listában az utolsók között volt a magyaré, többszöri telefonálás után megoldódott, valahogy sikerült előre tenni, aztán amikor ment a modem csere, s az új modemen az egyik port zárva volt amire szükségem volt. Nem voltak egyszerű körök mire jó lett. Most ehhez nincs időm. Írok nekik Face-n vagy felhívom őket,s ha nem jutok velük elsőre semmire inkább lemondom az egészet. Elég a MindigTv is, hogy most már van E-mux is itt.

[ Szerkesztve ]

(#36591) tomp válasza sznandi77 (#36589) üzenetére


tomp
félisten

Nálam is tökéletes. Mind tv-n mind boxon.
Tavaly volt olyan hiba, hogy dolby hangon szaggatott a köz.csatorna felvétele. De az élő tv adás az nem. Azt javították.

(#36592) peeter1986 válasza Rozsta (#36570) üzenetére


peeter1986
csendes tag

Hát te egy nagyon türelmes ember vagy.. :)

Nekem egyre jobban felmegy a pumpa, nem csak maga a hiba és az okozott kellemetlen helyzetek miatt hanem mert hazudnak mint a vízfolyás.. Tudnak a hibáról mégsem tesznek semmit.. és itt nem pár napról van szó, hanem most már hónapokról!

Én a következő cselekvési tervet javasolnám:

1. ÁSZF átolvasás, bizonyíték gyűjtögetés.
2. Fogyasztóvédelem - a közhiedelemmel ellentétben elég jól működnek..
3. Közben: szolgáltató váltás.

(#36593) peeter1986 válasza Intruder2k5 (#36582) üzenetére


peeter1986
csendes tag

Ugyan ezt csinálták meg velem is.. Nálam a számlázási és a szolgáltatási címet kavarták össze-vissza és addig nem voltak hajlandóak átvenni a számot míg a Telenor nem írta a cég nevére.. Háromszor kellett bemennem személyesen mire sikerült átvinni a számot a Telenor-tól. Most úgy tűnik vihetem vissza.. :S

Apropó.. nem lehet, hogy a számhordozásos előfizetéseknél van csak ez a hiba???

(#36594) peeter1986 válasza Uthenger (#36558) üzenetére


peeter1986
csendes tag

Technikailag érthető és logikus a trace-elés folyamata, köszi h megosztottad..

DE!

Az, hogy ezt a hibát hogyan lehet orvosolni, engem mint fogyasztót NEM ÉRDEKEL és NEM IS KELL, HOGY ÉRDEKELJEN. Trace-elje ezt a UPC.. Pl. azzal a módszerrel amit rám akar hárítani. Küldessen magának SMS-eket külföldi hálózatokból.. Állítson rá pár technikust, egy nap alatt le lehetne ellenőrizni az összes európai hálózatot és pár hét alatt biztosan el tudnák intézni velük a szükséges javításokat.
Sőt, mondok jobbat: ezt a szolgáltatásuk elindítása ELŐTT kellett volna megtenniük!

A tényállás az, hogy én előfizettem valamire, fizetek érte x összeget havonta. Ha ez a valami egy mobiltelefon szolgáltatás, akkor úgy érzem jogosan várható el, hogy a bejövő hivások és sms-ek megérkezzenek. Nem csak a saját hálózatból, nem csak magyarországról, hanem MINDENHONNAN. 1995-ben is így lehetett mobilszolgáltatást indítani, ez úgy érzem 20 évvel később is elvárható..

(#36595) club1 válasza peeter1986 (#36593) üzenetére


club1
veterán

Gondoltam jelzem, hogy előfizetői adateltérési problémák rugalmatlan kezelése az pont a Telenor szokása, mert valamiért nem szereti elengedni az ügyfeleit. Az átvevő szolgáltató ilyenkor maximum abban hibázhat, hogy rosszul rögzíti az új ügyfél adatait.

(#36596) Rozsta válasza peeter1986 (#36593) üzenetére


Rozsta
csendes tag

Én is erre gyanakodtam, hogy számhordozásos számoknál van csak ez a bibi, de olyanokat is találtam, akik szűz UPC-s számmal rendelkeznek, ott is ez volt.

Mondom, náluk bent, az ügyfélszolgálatnál is jelentkezett a hiba, a tesztkészülékükön!

(#36597) Rozsta válasza peeter1986 (#36594) üzenetére


Rozsta
csendes tag

Ugyanezt gondolom én is.

2015-ben szerintem ez megengedhetetlen, a hozzáálásra én azt mondom, lehet naívan, hogy valszeg dolgoznak a problémán, csak hivatalosan nem akarják elismerni, hogy hibás a termékük.

Nyilván ki vannak képezve, hogy ilyen esetekben ugyanazt kell hajtogatni, hogy nem az ő ügyük a dolog, az ügyfélszolgálatosok meg be vannak tojva, mert, bár érzik, hogy gáz van, nem ismerhetik el, mert az állásukba kerülhet.

Ennyi, szerintem.

Ebből előbb-utóbb úgy is gáz lesz. Mivel viszonylag kevés ember kap külföldről sms-eket, még nem lett, de főleg a Google, Facebook stb. visszaigazoló sms-ek miatt majd lesz, amikor az sms autentikációval rendelkező fiókok tulajdonosai nem tudnak belépni a levelezőrendszerükbe...

[ Szerkesztve ]

(#36598) eszgabor válasza pimmi (#36588) üzenetére


eszgabor
aktív tag

Isten vagy, köszi!!!! :-)

Van élet a Dokumentumok mappán kívül is...

(#36599) sznandi77 válasza sznandi77 (#36590) üzenetére


sznandi77
csendes tag

Beszéltem velük, nem volt topon az ember idézem: küld egy frissítést a kártyára. mondjuk azt nem tudom azzal mit érek el egy kódolatlan adónál?? :W

(#36600) spider80 válasza Rozsta (#36597) üzenetére


spider80
őstag

És a legérdekesebb,hogy még azt sem gondolhatják a háttérben,hogy hiába reklamálsz,köt a 2 év hűség,addig úgyis nálunk leszel előfizető,hisz bármikor lemondhatóak a UPC mobilcsomagjai.

Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.