Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36751) jerry311 válasza cris78 (#36747) üzenetére


jerry311
nagyúr

Mondjuk a frekvencia? :B
Nagyon röviden és tömören:
5 GHz-en kevesebb eszköz van (még) és több csatorna, kevésbé zavarják egymást, cserébe kisebb a hatósugara.
2.4 GHz gyakorlatilag kb. minden itt van ami WiFi és ami olcsó vezetéknélküli cucc + mikrosütők, 14 csatorna (már ahol), sok átfedés, viszont legalább a szomszédból is átzavar 2 falon át. Olcsó.

(#36752) jerry311 válasza ledgeri (#36748) üzenetére


jerry311
nagyúr

Nem olvastam vissza, de ugye ubee volt áramtalanítva azóta, cahche, cookie, stb törlés, DNS cahce törlés....Mind megvolt?

WebEx? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#36753) Teaway


Teaway
veterán

Korábbi UPC-s kábelmodemeket gyűjti valaki, vagy mehet az elektronikai hulladék-hasznosítóba?

Nincs itthon csokid??

(#36754) jerry311 válasza Teaway (#36753) üzenetére


jerry311
nagyúr

Ha DOCSIS akkor elrakhatod ínséges időkre.

(#36755) Teaway válasza jerry311 (#36754) üzenetére


Teaway
veterán

Scientific Atlanta EPC2203

Nincs itthon csokid??

(#36756) jerry311 válasza Teaway (#36755) üzenetére


jerry311
nagyúr

Cisco Model EPC2203 EuroDOCSIS 2.0 Cable Modem

(#36757) romeo155 válasza ledgeri (#36748) üzenetére


romeo155
csendes tag

Böngészési előzmények törlése, utána jó lessz

[ Szerkesztve ]

(#36758) adika4444 válasza Teaway (#36755) üzenetére


adika4444
addikt

Egyenlőre rakd el, kereshetik rajtad.

üdv, adika4444

(#36759) Zitronensaft válasza Teaway (#36753) üzenetére


Zitronensaft
aktív tag

Párszáz darabtól felfelé komoly érték volna,sajnos egy darab csak hulladék. Persze nekem :)

(#36760) cris78 válasza jerry311 (#36751) üzenetére


cris78
őstag

Köszönöm!

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#36761) ledgeri válasza Intruder2k5 (#36749) üzenetére


ledgeri
nagyúr

&(#36750) Zitronensaft&(#36750) Zitronensaft&(#36752) jerry311&(#36757) romeo155

Megoldódott :R Chache ürítés kellett..

De csak hogy tanuljak mi lehetett a gond okozója? Mit okozhatott a rendszerben egy modem csere?

Sütik törlés ok, de az előzményeket szívem szerint nem töröltem volna, mert sokszor használom, így arra is kérdeznék, hogy a gyorsválasz "töröld, az egészet"-en túl ott milyen galibák lehetnek?

Egyébként ezt dobta....

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#36762) kabelmania27 válasza ledgeri (#36761) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Gyakran töröld ki az előzményeket, próbáld ki a két javasolt programot.
Spyboottal néha csinálsz egy immunizálást és keresést, wiseregistry-t legalább hetente egyszer elindítod, nálam bevált mindkettő.

[ Szerkesztve ]

(#36763) jerry311 válasza ledgeri (#36761) üzenetére


jerry311
nagyúr

Tippelem a PH! főoldalára ment a browser amikor először volt hálózaton az új modem. Ennek az eredménye egy átirányítás a modemreg oldalra. Ha valami becsípődik a browsernek, akkor előfordulhat, hogy később is az átirányított oldalra akarna menni, ami viszont 404 - Not Found lesz. Nyilván a modemreg oldalon nincs PH!. :))
Lehetett volna egy-két eszközt használni, ha nagyon akartuk volna tudni, de igazából inkább felesleges időhúzás, mint hasznos tevékenység.
Cache törlés nem fáj a browsernek. Viszont az Előzményekből csak a PH! főoldalt meg a modemreget töröltem volna.

(#36764) tomp


tomp
félisten

Na úgy látszik a Cisco peccselt szoftvere is bugos. Eddig bírta. Most akárhányszor kikapcsolom az újraindítás után lefagy. Az óra is megáll...

(#36765) creed33


creed33
aktív tag

Sziasztok!
Még nem kaptam meg a notebook-ot,de ha hozzám kerül hol tudom megnézni majd hogy támogatja e a 802.11n-es szabványt 5 GHz-en ?

(#36766) Intruder2k5 válasza creed33 (#36765) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

1. Megnézed látja-e az 5GHz-es SSID-t.
2. Az eszközkezelőben lehetnek rá utaló beállítások az adapter tulajdonságainál.
3. Az adapter típusa alapján neten megkereshető.

(#36767) creed33 válasza Intruder2k5 (#36766) üzenetére


creed33
aktív tag

Köszönöm a gyors választ! :R

(#36768) sazo


sazo
tag

Sziasztok!

Nekem a levelezőrendszer nem működik immár 3 napja. Sem az Outlook, sem a webmail-es felület.

Az Outlookban ezt a hibaüzenetet kapom:
"A(z) valaki@upcmail.hu - Fogadás feladat hibát jelzett (0x800CCC92): A levelezési kiszolgáló nem fogadta el a bejelentkezését. Ellenőrizze a fiókbeállításokban megadott felhasználónevet és jelszót. A kiszolgáló válasza: -ERR account is currently inactive."

Tapasztalta ezt valaki más is rajtam kívül?

Köszönettel:

(#36769) adika4444 válasza sazo (#36768) üzenetére


adika4444
addikt

Webmail beenged? UPC főoldalán megtalálod.

üdv, adika4444

(#36770) sazo válasza adika4444 (#36769) üzenetére


sazo
tag

Írtam, hogy az sem... :(

Üdv:

(#36771) adika4444 válasza sazo (#36770) üzenetére


adika4444
addikt

Bocs, valamiért átugrottam...
Amúgy ha se ez se az jelentsd be ügyfélszolgálaton, mert ez nem normális jelenség.

üdv, adika4444

(#36772) Intruder2k5 válasza sazo (#36768) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

Nekem hibátlanul megy Live Mail-ben, upcmail és gmail közt, mindkét irányba.

És beengedett a webmail is, bár onnan nem küldtem most levelet.

[ Szerkesztve ]

(#36773) jerry311 válasza sazo (#36768) üzenetére


jerry311
nagyúr

ERR account is currently inactive
Ne lépjünk már át az elég egyértelmű hibaüzeneten.
Ez bizony egy hívás lesz 1221-re, aztán majd beaktiválják, ha megvannak hozzá a megfelelő feltételek.
Számlát rendesen befizetted? Csoportos beszedés átment jól?

(#36774) Rozsta


Rozsta
csendes tag

Sziasztok!

Akit érdekel: a UPC jól hülyét csinált belőlem, a román Orange most szólt vissza a haveromnak (majd levél is jön róla), hogy azért nem megy át az SMS, mert nem szerződött le velük a UPC. A hívás továbbításra van szerződés, az SMS-re nincs, és ameddig nem szerződnek, nem is fognak átjönni az sms-ek.

Azért aranyos, majd továbbítom a UPC-nek, és akkor majd megtudják, amit úgyis nyilván tudtak.

Jól elhúzták ezzel az időt, engem is, haveromat is ugráltatták, román Orange-ot ugráltatták, mentek itt a teszt sms-ek összevissza, szóval még pénzbe is került. Közbe' meg nyilván tudták, hogy nincs szerződésük a külföldi szolgáltatókkal.

Ez azért inkorrekt és rendkívül bosszantó.

(#36775) Intruder2k5 válasza Rozsta (#36774) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

Nem a UPC-t (mármint a céget) védendő, de egyáltalán nem biztos, hogy egy ügyfélszolgálatos kis-hölgy erről tud! Persze más kérdés, hogy egy (vagy több) bejelentés után már illene utánanéznie, de akkor sem vagyok biztos benne, hogy ezt mindenkinek az orrára kötik odabent is, így legalább őszintén tudják tagadni a hibájukat.

Egyébként mondtam én a múltkor is, hogy ez tuti valami olyasmi lesz, mint internet esetén a bix adatcsere szerződés felrúgása, annak is bizonyos hálózatok elérhetetlensége lett az eredménye, itt ugyanezt lehet tapasztalni mobilhálózat esetén.

Sajnos ezek a nagy szolgáltató cégek sokszor azt hiszik, hogy nekik mindent szabad, azt csinálnak amit akarnak, és majd a kisebbek mennek utánuk, de a mellékelt ábra szerint ez nem mindig van így, főként ha a másik oldalon jó sok kisebb szolgáltató van, nem is beszélve a többi nagyról.

Azért köszi, hogy megosztottad a infót, egész biztosan sokaknak hasznára lesz.

(#36776) vg válasza glaci (#36611) üzenetére


vg
addikt

Nekem is ilyen Pace DCR7111 cucc van, jól működik, hangtalan! Nem úgy mint a Cisco felvevős ipari hulladék cucca.

(#36777) Intruder2k5 válasza vg (#36776) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Az sem mindenkinél ilyen, nekem két éve van CISCO HD-DVR boxom, semmi bajom vele, és teljesen hangtalan.

(#36778) blakey válasza vg (#36776) üzenetére


blakey
titán

Ez akkor lenne igaz ha pl. az enyém is hangos lenne, de halk, szóval nem általános jelenség.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#36779) pjen válasza vg (#36776) üzenetére


pjen
félisten

Mitől lenne hangja,nincs benne mozgó alkatrész,a Cisco ban van HDD.Engem sosem zavart a hangja,viszont kiválóan rögzít. :)

(#36780) Rozsta válasza Intruder2k5 (#36775) üzenetére


Rozsta
csendes tag

Majd továbbüldöm nekik az Orange-os levelet, kíváncsi vagyok, arra mit mondanak.

Nem is értem, hogy gondolták ezt az egészet... Egy ilyesmit azért nem lehet eltitkolni, XXI. században élünk, erre (legalábbis SMS tekintetében) el vagy vágva a külvilágtól... Durva.

(#36781) vg válasza Intruder2k5 (#36777) üzenetére


vg
addikt

Igen, ezt már megbeszéltük pár hónapja. Nekem ez a véleményem két készülék után róla, nektek meg az. Így van ez jól.

(#36782) bogabi válasza vg (#36776) üzenetére


bogabi
senior tag

Nyilván mindegyik Cisco ipari hulladék, csak itt néhányak kivételek - köztük én is.

A tévedés joga fenntartva. A meccs áll egyenlőre, egyelőre ez a helyes.

(#36783) pjen válasza vg (#36781) üzenetére


pjen
félisten

Tulajdonképpen mi bajod vele? :F

(#36784) jerry311 válasza Rozsta (#36780) üzenetére


jerry311
nagyúr

Csak egy gondolat...
Nem vagyok 100%-ig meggyőződve róla, hogy ez a UPC hibája. UPC gyakorlatilag csak egy virtuális szolgáltató a Vodafone hálózatán. A UPC vs. Vodafone szerződés tartalmát ugyan sosem fogjuk megtudni, de benne lehet, hogy az ilyen kapcsolatokat és szerződéseket a VF-nek kell(ene) biztosítania. A gyakorlatban a UPC-nek amúgy sincs köze a technikai megvalósításhoz. Egy szolgáltatást vásárolt, kb. ugyanúgy "előfizető" mint te csak más szinten.

(#36785) Rozsta válasza jerry311 (#36784) üzenetére


Rozsta
csendes tag

Ehhez nem értek, de kifejezetten mondta az Orange, hogy hívástovábbításra van szerződésük a UPC-vel, szóval ez ezt kicsit cáfolja.
Még azt is látták, hogy számhordozott voltam, szóval eléggé utánajártak az ügynek, le a kalappal.

Ha a UPC csak fele ennyi energiát fektetett volna a probléma megoldásába, amit ráadásul valszeg ők okoztak, hát már előbbre lennénk...
Ezt nevezik costumer supportnak, kérem, a XXI. században.

(#36786) blakey válasza vg (#36781) üzenetére


blakey
titán

Vlószínűleg nem hallottál csendes Cisco-t, ettől még nem hulladék. De a Pace is lehetne hulladék ha nálam nem akarná venni a táv jelét, csak fél méterről, de nem írom, mert nem mindegyik az.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#36787) Intruder2k5 válasza jerry311 (#36784) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

És gondolod ha ez így lenne, akkor a UPC már nem verte volna az első reklamáló után az asztalt a Vodafone ügyfélszolgálaton? Persze nem a szó szoros értelmében véve... :)

Mellesleg a fórumtárs elmondása szerint a szerződés a UPC-vel van hívástovábbításra, nem pedig a Vodafone-al. Persze biztosat csak akkor tudnánk, ha látnánk majdan a hivatalos értesítést is.

[ Szerkesztve ]

(#36788) wjbhbdux válasza jerry311 (#36784) üzenetére


wjbhbdux
veterán

vagy ilyen költségkímélő szerződést kötöttek, hogy tudják a "korlátlan" netet nyomatni az SMS kárára

/s

(#36789) vg válasza pjen (#36783) üzenetére


vg
addikt

Már semmi bajom nincs vele. Röviden annyi volt, hogy megrendeltem XL-t, kihozták, és mivel elég közel volt az ágyamhoz elég nehezen viseltem, hogy éjjel háromszor felpörög benne a merevlemez, kerreg, kattog, csapágyasak a ventik a hátulján, esetleg ki se kapcsol az egész kóceráj, hiába kapcsolom ki a távirányítóval. Kaptam egy másikat, ami pontosan olyan szuper volt. Nehezen kicserélték egy ilyen kis "vacakra". Persze lehetne áramtalanítani minden esetben a Cisco-t, de számomra nem pálya, hogy várjak 5 perceket mielőtt tv-zni akarok. Ennyike, nekem ez a tapasztalatom. Igen, lehet szerencsétlen voltam, és pont én kaptam két ilyen gépet, de akkor is ez.

(#36790) jerry311


jerry311
nagyúr

Mint írtam, csak egy gondolat volt...

(#36791) pjen válasza vg (#36789) üzenetére


pjen
félisten

Biztos jobb füled van mint nekem,bár én nem alszom vele egy szobában.Viszont a szolgáltatásait szeretem.Kétezer párszáz forintért lehet kapni digitális heti időzítőt amellyel ki lehetne zárni a működésből arra az időre mikor alszol.Az a baj hogy rögzíteni nehézkes nélküle.

[ Szerkesztve ]

(#36792) Intruder2k5 válasza vg (#36789) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Én igazából azt nem értem, hogy ha van felvétel opciód rendelve, akkor miként kaphattál helyette Pace-t, ha meg nincsen, akkor eddig, hogy volt CISCO? Vagy közben lemondtad a felvétel opciót inkább, csak, hogy csend legyen otthon? Mert egyébként ezek ilyen szempontból nem csereszabatosak egymással.

(#36793) vg válasza Intruder2k5 (#36792) üzenetére


vg
addikt

Megkértem, hogy cseréljék ki a második készülék után, először nem akarták kicserélni, mert egy harmadikat akartak, de aztán találtak egy megoldást, mikor mondtam, hogy oké, akkor ne cseréljék, de majd elgondolkozom, hogy a hűség után a havi 15e forintot egy másik cégnek adjam inkább.

(#36794) Rambovits


Rambovits
senior tag

Sziasztok,

próbáltam rákeresni de nem jártam sikerrel. Úgy néz ki, hogy nemsokára albérltbe költözök, és UPC tűnik a befutónak. Ha jól olvastam, akkor UPC-nél érdemes megkötni a hűségszerződést, és ha felmondom, akkor a kapott kedvezmény összegét kell visszafizetnem. Ez így igaz? Mert akkor érdemesebb ezt bevállalni, mint alapból lemondani a kedvezményről. Az olcsóbb lehet, ha TV-ből MindigTV-t kötök, és mondjuk mellé egy fiber power?

Válaszoakt előre is köszi.

A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.

(#36795) Rozsta


Rozsta
csendes tag

Nnna, megjött a levél, románul, a lényeg ugyanaz: mivel nem szerződéses partner a UPC, ezért nem tudják továbbítani az SMS-t.

Felhívtam a UPC-t, megint elismételték, hogy tőlük kimegy az SMS, tehát ez a külföldi szolgáltatók hibája, ők nem tehetnek semmit. Arra, hogy miért nincs szerződésük ezekkel a szolgáltatókkal, nem válaszolt, csak ismételgette, hogy "tőlük kimegy az SMS, tehát részükről minden OK", és hogy minél többen jelezzük az Orange-nek (meg még a világ maradék 1000 szolgáltatójának gondolom...) a problémát, annál hamarabb megoldódik.

Azzal kijelentette, hogy zárja a bejelentést.

Vicces volt, hogy megkérte, olvassam fel a levelet románul (utána kapcsoltam, hogy valahol olvastam, hogy 2015-ben Romániába költözik a UPC call center), aztán aszonta, hogy ő is UPC mobilt használ, és neki megjönnek a külföldi SMS-ek... Mondjuk lehet, hogy azt használ, de nem értem, hogy egy Romániában élő ember miért használ magyar UPC-s mobilt ;)

(#36796) Intruder2k5 válasza Rozsta (#36795) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Éppen használhat román UPC mobilt is... És még az is lehet, hogy arra tényleg megkapja a román SMS-eket, elvégre az itthoniakat Te is megkapod. Szóval lehet ezzel megint megvezettek... :)

(#36797) Cathfaern


Cathfaern
nagyúr

Albérlet váltás miatt erősen nézegetem a UPC-t, mert messze jobb árai vannak, mint a T-nek... (másik lehetséges szolgáltató). Ami nem világos, hogy egész pontosan ez a "UPC WIFI opció" mit takar. Ha jól értem ezzel olyan modemet kapok ami egyben egy wifi-s router is? Érdemes kérni ezt? Van jelenleg is rendes wifi-s routerem, szóval költségmegtakarítást nem jelentene, és ha egy átlagos (8-10k-ba kerülő) router szintjét nem hozza, akkor úgyis kiiktatnám. Vagy ettől függetlenül érdemes ezt kérni, mert olyan mindegy hogy ezen megy át a net vagy sima modemen? :)
Hűségidő: nekem csak sima net lesz, se telefonra se TV-re nincs szükség. Jól látom, hogy ilyenkor nincs hűségszerződés, csak határozatlan? Legalábbis nem találtam külön árakat :F
Másrészt ha mégis van hűségszerződés (vagy mondjuk mégis lesz TV), akkor ha tegyük fel 1 éven belül más albérletbe költözök (város az esélyesen marad), akkor át lehet vinni a szerződést az új helyre?

Bónusz kérdés: UPC-nél a cím alapján történő szolgáltatás ajánlója mennyire megbízható? Mert T-nél tudom, hogy előfordul, hogy mondjuk az utca felében van pl. optikai net, de a másik felében nincs, ettől függetlenül felhozza az egész utcára házszámtól függetlenül...

(#36798) Intruder2k5 válasza Cathfaern (#36797) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Mostanság már mindenképpen olyan modemet, pontosabban HGW-t kapsz, ami WiFi képes! Hogy milyen eredménnyel, az persze másik kérdés... A típusa szinte bizonyosan Ubee EVW3226 lesz (kivéve 500-as net esetén), és nem kell külön kérned sem. Tapasztalatok szerint a router funkciói sokszor elég gyengén működnek, tehát érdemesebb bridge módba tenni, és csak routerként használni.

Csak internet esetén is van hűség bal felső részen láthatod a menü alatt, 12 hónap.

Át lehet vinni a szerződést, amennyiben ott is elérhető a UPC hálózata.

[ Szerkesztve ]

(#36799) kabelmania27 válasza Cathfaern (#36797) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Már csak wifi képest modemet adnak, ha nem felel meg a modem router funkciója akkor bridge módban is tudod használni, ilyenkor három eszközt tudsz vezetékes kapcsolattal használni, ha a közösségi wi-free szolgáltatást nem használod kapcsoltasd ki.
Ha csak netet rendelsz akkor egy éves hűséggel tudsz rendelni, át lehet helyezni másik lakásba ha ott is szolgáltat a UPC.
Általában jól írja a szolgáltatáskereső a címeket.

(#36800) Cathfaern válasza kabelmania27 (#36799) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

+ Intruder2k5:
Köszi a válaszokat :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.