Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#96222) Linem válasza Kbali (#96221) üzenetére


Linem
senior tag

Nem azért írtam, hogy panaszkodjak, mert ezek már évekkel ezelőtt történtek. Csak válaszoltam az egyik felvetett hasonló problémára.

Engem ennyire nem érdekelt párezer mínusz. Sem időm, sem kedvem nincs hónapokig balhézni ekkora összegért. Az igazadat elég hosszadalmas bizonyítani, és az írásos panaszomra felmondták a kéretlen szolgáltatásokat azonnal, de semmit nem írtak jóvá. Az addigi szolgáltatást ki kellett fizetnem, ezt válaszolták írásban, az üzletben személyesen és telefon ügyfélszolgálatos is. A számlát egyben kapod, nincs olyan, hogy nem fizeted be valami miatt, mert akkor kikapcsolják. Persze ilyenkor lehetne fogyasztóvédelemhez fordulni, de nekem ennyit nem ér az egész.

Annyit azért hozzáfűznék, hogy ezek nem mostanában történtek. Talán már könnyebben lehet intézni a panaszokat és tényleg ellenőriznek visszamenőleg minden ilyen megkeresést. Például pár hónapja írásban jeleztem nekik a TVGo-val kapcsolatos problémát, és azonnal intézkedtek. Folyamatosan kaptam az SMS üzenetet a javítás jelenlegi állapotáról, majd egyszer csak megoldották. Régebben nem találkoztam ilyen ügyintézéssel náluk. Szóval ez eléggé kellemes meglepetés volt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.