Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz kecsu10 #67301 üzenetére

    Azt látni kell azért, hogy a Naughty Dognál azért tudják ezt a minőséget tartani, mert nem buták és ez egy elég nagy szó ebben az iparágban.
    Biztos ismerik azt az ősi magyar közmondást, hogy addig nyújtózkódj, ameddig a takaród ér, mert minden produktumuk végtelenül letisztult, már ami a mechanikákat érinti, nincs bennük semmi felesleges, félig kidolgozott játékelem. Amit a játékaikba beleálmodnak, arról tudják, hogy az általuk elvárt minőségben képesek lesznek implementálni is és ez sajna manapság elég egyedi esetté teszi őket.
    Rengeteg olyan játék van, amibe bele lehetne kötni vagy a bugos, teszteletlen gameplay feature-ök (Cyberpunk, Anthem), érezhetően kivágott tartalmak (Cyberpunk, ME Andromeda), vagy a grafika hiányosságai miatt (Cyberpunk, FF7 Remake), mert egyszerűen vagy pénz vagy idő nem volt normálisan megcsinálni, vagy szimplán dobták az egész eredeti koncepciót és 0-ról újrakezdték.
    Ugyanakkor lehetne ez a ND játékok gyengesége is, mert objektíven szemlélve emiatt nem a legváltozatosabbak a játékaik, de olyan minőségben dolgozzák ki a legapróbb részleteket is (plusz brutális az eye candy hatás, csorgatod a nyálad minden pillanatban és emiatt hajlamos vagy szemet hunyni a hibák fölött), ami könnyen ellensúlyozza azt, hogy ugyanazt csinálod századszorra is, plusz olyan zseniális a játékaik felépítése, hogy nem tűnik úgy, mintha ugyanazt csinálnád századszorra is.
    Az Uncharted 3 tanítandó példa, hogyan kell akció-kalandjátékot készíteni a történettől kezdve a cselekményen át a platform-puzzle-harc arányáig, hogy ne fáradjon el a játékos, érdekes maradjon a játék elejétől a végéig és az talán a leggyengébb játékuk a PS3 korszak óta.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés