Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- Megújult a Linkin Park
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Asszociációs játék. :)
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- 2024 őszi fórum peca
-
LOGOUT.hu
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz Wesder #26942 üzenetére
Haha, itt a különbség a From meg mindenki más között. A DS3-ban volt féltucat rövid szöveg a játék legelején a földön, aztán mehetsz, amerre látsz, a Bluepoint inkább teletossza 180 videóval a játékot.
Nem lennék meglepve, ha utólag raknának bele easy módot...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz kecsu10 #67295 üzenetére
A Naughty Dog pontos mérete, a játékaik fejlesztési ideje és büdzséje, a saját motorjuk felépítése és képességei nem publikusak. Az ICE Team egy fontos aspektusa lehet a működésüknek, de erről is keveset tudni.
Ami egy rendkívül fontos ismérve a munkamódszerüknek és az egész filozófiájuknak, hogy szinte az egész játékot felveszik mocap ruhákkal, mint egy filmet, még akkor is, ha tudják, hogy nem is úgy kerül be a végleges játékba egy-egy jelenet, ahogy azt elpróbálták.
Ez egy iszonyúan hosszú, nehéz és költséges folyamat, de ez az alapja annak a minőségnek, amit minden játékuk képvisel és amit más stúdiók, még a SIE-n belül sem képesek utánuk csinálni egyszerűen a limitált költségvetés, hely, tudás és technológia miatt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz kecsu10 #67301 üzenetére
Azt látni kell azért, hogy a Naughty Dognál azért tudják ezt a minőséget tartani, mert nem buták és ez egy elég nagy szó ebben az iparágban.
Biztos ismerik azt az ősi magyar közmondást, hogy addig nyújtózkódj, ameddig a takaród ér, mert minden produktumuk végtelenül letisztult, már ami a mechanikákat érinti, nincs bennük semmi felesleges, félig kidolgozott játékelem. Amit a játékaikba beleálmodnak, arról tudják, hogy az általuk elvárt minőségben képesek lesznek implementálni is és ez sajna manapság elég egyedi esetté teszi őket.
Rengeteg olyan játék van, amibe bele lehetne kötni vagy a bugos, teszteletlen gameplay feature-ök (Cyberpunk, Anthem), érezhetően kivágott tartalmak (Cyberpunk, ME Andromeda), vagy a grafika hiányosságai miatt (Cyberpunk, FF7 Remake), mert egyszerűen vagy pénz vagy idő nem volt normálisan megcsinálni, vagy szimplán dobták az egész eredeti koncepciót és 0-ról újrakezdték.
Ugyanakkor lehetne ez a ND játékok gyengesége is, mert objektíven szemlélve emiatt nem a legváltozatosabbak a játékaik, de olyan minőségben dolgozzák ki a legapróbb részleteket is (plusz brutális az eye candy hatás, csorgatod a nyálad minden pillanatban és emiatt hajlamos vagy szemet hunyni a hibák fölött), ami könnyen ellensúlyozza azt, hogy ugyanazt csinálod századszorra is, plusz olyan zseniális a játékaik felépítése, hogy nem tűnik úgy, mintha ugyanazt csinálnád századszorra is.
Az Uncharted 3 tanítandó példa, hogyan kell akció-kalandjátékot készíteni a történettől kezdve a cselekményen át a platform-puzzle-harc arányáig, hogy ne fáradjon el a játékos, érdekes maradjon a játék elejétől a végéig és az talán a leggyengébb játékuk a PS3 korszak óta.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz BusinessGuy #67312 üzenetére
Jaja, az általam említett játékokat nem is sikerült tökéletesre faragni, sőt, a minimumot sem ugorják meg.
Pont az a lényege a mondandómnak, hogy a fejlesztő legyen tisztában a korlátaival, mert a kevesebb néha több, tök mindegy, hogy open world, vagy sem, ott a Wolfenstein Youngblood, ami egy szarkupac, pedig csőjáték és ez az, amit a saját bőrén tanult meg nemrég a BioWare meg a CDPR is a gyász játékaikkal.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Most akkor mindenre lehetne azt mondani, hogy nem jó példa, mert az egyik ebben tér el, a másik abban, a harmadik tök más játék... Teljesen mindegy.
A mondandóm lényege az volt, hogy a Naughty Dog azért baszó, mert már a projektjeik kezdetén jól mérik fel, mit akarnak megvalósítani, mire képesek ezekből és miket implementálnak végül (meg persze nem hátrány, ha van náluk egy Neil Druckmann meg Amy Hennig, akik össze tudják fogni ezeket a projekteket és jó menedzserek az írás mellett).
Az ellenpéldák mindegyikében alapvető játékelemek nem működnek, hibásak, rosszul implementáltak vagy egyszerűen hiányoznak. A Cyberpunk AI modulja vérlázító, van egy városod tele élettelen droidokkal, az Andromedából komplett sztorikat vágtak ki, a Youngblood egy sztoriközpontú koop játék, tehát alapvető lenne egy tisztességes companion AI, ami végül nem került be a játékba, meg az se lenne hátrány, ha a hülye játékdizájn miatt nem termelődne végtelen számban az ellenség.
Ez az openworld=komplex duma meg egy bullshit, egy működőképes, nem a hátad mögé spawnoló rendőr karakter rohadtul nem attól függ, hogy openworld-e a játék vagy sem.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Ferenczi Áko #101260 üzenetére
Evasive Kick képességet unlockold (dodge+attack), utána hagyd, hogy megrúgjon egy kecske, majd rúgd meg ezzel a képességgel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nekem már a PS4 érában sem tűnt marketing bullshitnél többnek a For the Players.
Valahol ott kéne kezdődnie, hogy van egy rugalmasabb EULA/ÁSZF, egy konzekvens support és megbízható online szolgáltatás, normális honlappal. Ez lenne az abszolút alap és a SIE ettől fényévekre volt akkoriban is. Szerintem Steamről áthuppanva te is érezted anno, mennyire mellbevágóan kőkorszaki az egész rendszer.Közben moby leírta ugyanezt.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Lackooo84 #112210 üzenetére
Most sem néznek rá, hacsak nem akarják tényleg az eszközt.
A japánok kulturálisan nem épp tárgyhalmozó emberek, szóval ha nem kell nekik Xbox akkor nem vesznek Xboxot, mint az elmúlt húsz évben ez végig így is volt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Májusban volt egy hasonló hét, de most még nagyobb a különbség: The PS5 has sold a combined 3,035 units throughout Japan over that week, while the Xbox Series X sold 3,272 units, and the Xbox Series S sold a total of 3,423 units in the week.
Ez így nem csak hiány szerintem, főleg ha a digitális és lemezes PS5 eladási különbségeit is nézzük (2,371 - 664).Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz cyberkind #116913 üzenetére
Aham.
Vagy mondjuk az a tény, hogy a CP2077 óta eltelt két évben nem jelent meg olyan vállalhatatlan állapotban játék, mert minden kiadó azon parázik, hogy ötödére esik az ő cégük értéke is egy szar megjelenés után. De persze, nem változik semmi...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz lo_jo #116917 üzenetére
HZD meg Elden Ring is szarabb állapotban jelent meg, mint illett volna, de ezek azért mind messze vannak attól a foscunamitól, ami a CP volt. Mindig voltak és lesznek is szar játékok, de basszus, itt olyan szintű átverésről beszélünk, ahol a játékosok és a befektetők is csoportos keresetet nyújtottak be a kiadó ellen. Attól az általad felsoroltak, de még a CP előtti blamák (Fallout 76, Anthem, stb.) is baromi messze vannak.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz floatr #116920 üzenetére
Jaja, emlékszem rá, még a Mac verzió is alig működött. Viszont a Witcher 2 next gen patchelt változata egészen elképesztő munka tőlük.
Nem is azt mondom amúgy, hogy azóta minden tiptop állapotban fog megjelenni, de azért az olyan szintű foscunamit, mint a CP2077 mindenki igyekszik elkerülni, abszolút precedenst teremtettek vele.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Mai napig rossz, hiányzó feature-ökkel meg bugok tengerével minden platformon, nem vagyok képes végigjátszani, mert mindig történik valami, ami miatt röhögőgörcsöt kapok egy órán belül, pedig megjelenés óta fent van a gépen.
Nem feltétlen csak arról beszélek amúgy, hogy a játék maga milyen volt, hanem hogyan kommunikáltak róla, generálták a hype-ot a launch napjáig, pedig tudták, milyen állapotban van, szarul kommunikáltak megjelenés után minden irányba, nem foglalkoztak a javításokkal, stb. stb, megéltük.
BF2042 tényleg gyenge játék, de lehetett látni előre, meg egyéni megítélés kérdése, nem vettem meg, de szerintem messze volt a CP2077 állapotától (meg őszintén szólva az a megjelenés is csak egy laza délután az EA meg a BF franchise számára, Hardline meg V is hasonlóan ügyes játékok voltak ). GTA felújítás, Saints Row, Postal 4 nem is említhető egy lapon a Cyberpunkkal, már csak azért se, mert sokan szerintem azt se tudtuk, hogy utóbbi létezik egyáltalán.
Az tök igaz, hogy azóta is jelennek meg szar játékok, talán rosszabb állapotban is, mint a Cyberpunk, talán az arányuk is nagyobb manapság, de a játékostársadalom meg a saját befektetőik olyan szintű kollektív megvezetése, ami akkor történt CD Projekt részéről az egészen más szint, mint bármi előtte vagy azóta és ha ez nem marad egyedi eset, akkor inkább új hobbi után kell nézni.De amúgy azt érdekes látni, hogy mennyire negatívan élik meg az emberek az elmúlt két év megjelenéseit is
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hát itt pont abból indultok ki, hogy megy a hype, ígérgetnek ezerrel és aztán fos lesz a végeredmény és ez a felsoroltakra egyáltalán nem igaz, mert előre lehetett látni, hogy hulladékok lesznek.
Ha azt mondjátok, hogy a felsorolt játékok vannak olyan gyengék, mint a CDPR játéka, ám legyen.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz lo_jo #116931 üzenetére
Ide visszatérnék egy fél gondolat erejéig: tényleg visszamaradott a Saints Row, félkész volt a BF2042, gyenge a GTA DE meg gáz, ami a PC verzióval történt, de egyik sem volt játszhatatlan, mint a CP2077 a két legnépesebb platformon, amin megjelent és épp csak működőképes a mai napig.
Szóval na, meg lehet élni az általad felsoroltakat nagy csalódásként, de azt a shitshow-t nem érte el azóta semmi, mint amit a CDPR összehozott 2020 végén, nem kell semmilyen vizes lepedőt rájuk húzni, megtették maguknak.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz S e t h #118031 üzenetére
Hát meg olyan részletességgel alkották meg a játékteret minden részben, ami ép ésszel felfoghatatlan és túlzás nélkül egyedülálló a nyílt világú játékok közt. Divat fikázni a Unity-t a mai napig, de az a tény, hogy beszkennelték Párizs belvárosát kívül-belül és aztán át is ültették játékba az egészet, a Notre Dame leégése után meg mentek az építészek a Ubisofthoz, mert náluk volt a katedrálisról a legrészletesebb dokumentáció.
A három új részhez tényleg úgy érdemes hozzáállni, hogy variációk egy témára, ha valakit az egyiptomi téma vonz, akkor Origins, ha görögök, akkor Odyssey, ha vikingek, akkor meg Valhalla, lehet válogatni. Én is skipeltem az Odyssey-t, mert annyira nem érdekelt, az Origins viszont egy fantasztikus élmény volt a maga idejében és a Valhallát is remek játéknak tartom, bár nálam az Ezio trilógiához nem érnek fel.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ribizly #118876 üzenetére
Használgatták játékok az egész generációban, de a fenti kettőn kívül én nem játszottam olyannal, aminél tényleges értelme lett volna bármelyik feature-nek vagy ne valami gimmick hülyeségre használják (Uncharted lapozgatás pl.).
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ribizly #118880 üzenetére
Sok ilyen apróság nekem is tetszett, de még többször éreztem azt, hogy rengeteg ziccert kihagytak, a Detroit pl. ebből a szempontból nagy csalódás volt számomra, QD kicsit megerőltethette volna magát a joystickek tologatásán túl.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz erahurka #119057 üzenetére
Metacriticnek van felhasználói füle, csak ott kevesen értékelnek. Multiplatform játékoknál a Steam működhet, rengeteg visszajelzést hagynak játékosok, csak ott meg a PC optimalizálás rondíthat bele az értékelésekbe.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz modflow #119162 üzenetére
Még szerencse, hogy nem rajtad múlt a casting, Bella Ramsey korosztályának egyik legjobb és legképzettebb színésznője jelenleg, szóval ha nagyon összeszorítják a farpofáikat se találhattak volna nála jobbat, max külsőre.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Zsinder #119175 üzenetére
Meglátjuk, én azért Druckmannben bízom, miatta olyanok a játékok is, amilyenek és nem véletlen kezeli ilyen közvetlenül az IP-t, hogy még a sorozat gyártásában is részt vesz. Ha őt megnyerte magának a kiscsaj annak ellenére, hogy rohadtul nem hasonlít az alapanyagra, akkor tudhat valamit.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Dr. Venkman #119209 üzenetére
Meg öreg már ehhez a szerephez, Logan is 5 éve volt. Mikor bejelentették a sorozatot akkor rengeteg Nikolaj Coster-Waldau fan casting volt a neten. Amúgy szerintem Dafne Keen ugyanazon okból eshetett ki, mint amit Jackmannél írsz, hogy nem akartak loganes szereplőgárdát, helyette lesz Trónok harcás.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz ImACeltic #119639 üzenetére
Több lehetőségük is lett volna, az szerintem teljesen alap, hogy nem teljes áron adják, hanem mondjuk 40-50 dollár között valahol, emellé mondjuk bundle-be csomagolni a Part 2-vel, sőt, akár DLC is lehetett volna a Part 2-höz és akkor esetleg felkeltik azon játékosok figyelmét, akik nem játszottak a második résszel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban tilos hirdetni!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen