Hirdetés
-
LOGOUT.hu
PlayStation 5 összefoglaló
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
d@vee
őstag
válasz Scholes9 #150802 üzenetére
Persze, csak nekem ilyen háklis a szemem Simán élhető, mint a 30 is az volt sok sok évig.
De mióta 60-al is megy a játékok egy jó része, nem érdekel kb. a graf, ha nincs meg a képfrissítés akkor általában nálam nem olyan a játékélmény.
De ennek mond ellent, hogy nemrég írtam pár hónapja végigtoltam a Bloodborne-t ismét, ott nem zavart.
A fene se érti ezt[ Szerkesztve ]
Ja
-
ImACeltic
őstag
válasz markknight #150800 üzenetére
Igen, azért az is next-genné teszi a Pókember 2-őt, hogy milyen sebességgel tudsz közlekedni. Nyilván ha harmad ennyivel lassabban tudnánk háló hintázni, akkor valószínűleg jobb lehetne maga a látvány minősége, de szerintem érthető módon a sebesség növelés is kellett, hogy ebben is fejlődjen a játék.
Közben hoztam egy összehasonlítóvideót, ami egy kicsit spoileres, de nem sztori átvezető, meg nem boss fight, "csak" melléktevékenység látszik a városon.
[Marvel's Spider-Man PS4 Pro vs Spider-Man 2 PS5 Ray Tracing On 4K 30 FPS Graphics Comparison]
Ráadásul ez a PS4 Pro-s 2018-as játék változata, tehát ha full korrektek akarnánk lenni, a standard PS4-el hasonlítanánk össze.
Gamer(PS5, PC), sport fan.
-
Mephike
őstag
Saját véleményem, hogy a Pókember2 grafikája szerintem szép, nem azt mondom, hogy a legszebb, de szép. Ami fontosabb, hogy van opció, hogy milyen fps számmal akarsz játszani, és nincs töltőképernyő.
Nálam ez utóbbi két tényező (40/60fps és nincs töltő képernyő) fontosabb, mint a grafika. Mert a csodálatosan szép grafikát megszokja a szem, egy idő után már nem foglalkozol vele, az fps drop és a töltőképernyő viszont "megöli" a játékot nálam. -
Hachiko95
aktív tag
válasz ImACeltic #150806 üzenetére
Régi filmesebbnek néz ki, sárgásabb-zöldesebb képvilág, messzebbre homályos, de így "jobb" mélységélesség, jobb szeparáció. A város olyan mintha szmogos lenne, jobb az atmoszféra a régiben. Az újnál elmentek a színes írányba.
Az 1-ben ősz, Miles-ban tél, a 2-ben nyár évszaknak tűnik. -
Bad Pritt
félisten
Nem akartam írni, mielőtt befejezem, de egyszerűen kikívánkozik: ezek a Berserkes bossok a Ragnarökben egyszerűen rosszak. Teleportáló input reader gang a fele tereptárgyak nélküli térben, hogy még véletlen se lehessen menedzselni normálisan őket, ráadásul a hitboxok is teljesen el vannak csúszva több esetben. Siralmas komolyan, le is vettem sztorira a nehézséget.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
F-ECT$
titán
válasz sting2 #150789 üzenetére
Nekem day1 óta megvan, játszok is vele, semmi gondom nem volt vele. Voltak gondok, olvastam róla én is, de messze nem annyi, mint más játékokkal és már 2 javító patch is érkezett kevesebb mint 2 hét alatt.
A használt piacon meg azért ennyi az ára, mert iszonyat sokan megvették. Az SM1 ára is hasonlóan alakult...Dive ever, work never.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz ImACeltic #150810 üzenetére
Szerintem kedvezőbb az ősz az 1-ben. A zöldes képvilág amit filmekben szoktak alkalmazni, az lehetne a 2-ben is, de itt úgy döntöttek más lesz. Ezek nem konzol limitációk, hanem eltérő dizájnbeli döntések.
Objektív minőségben jobb a 2, részletesebb, nagyobb a térkép. De az 1 Remastered változatában volt olyan raytracing részlet a performance RT módban, amit a 2-ben a performance mód nem kapott, csak a fidelity. Ahhoz, vagy a Miles-hoz hasonlítva már nincs egyértelmű előny egyes szempontokból. -
ImACeltic
őstag
válasz Hachiko95 #150819 üzenetére
Lehetséges, hogy 10 szempontból 1-ben jobb a Remastered és a Miles Morales, de a másik 9-ben meg nem és ez itt a lényeg, hogy összességében egyértelműen szebb a 2. A színek használata meg már tényleg egyéni ízlés, viszont ha objektíven nézzük, abban talán nincs vita, hogy realisztikusabb színeket és megvilágítást használ a 2. Éjszakai napszakban főleg elég nagy a fejlődés.
Gamer(PS5, PC), sport fan.
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #150816 üzenetére
Olyan rúnát kell betenni ami jó ellene. De egyébként a rúna támadások itt összességében nem jók és még a buildek is gyengék.
Én azt éreztem az direkt nagyon nehéz ráadásul úgy, hogy teljesen más a játék. Más stílusban kell játszani, ami máshol működik itt nem, vagy sokkal gyengébb. Igen, sok esetben unfair.
Gna példaul csal, kiszed animációból és még rage-ben is megölt.
Nekem ilyen minijátéknak tűnt játékon belül az összes ilyen harc mert nem erre lett kitalálva az egész.ProevoFan
Nem sok köze van soulslike-hoz. Amiket felsoroltam nem nagyon vannak ilyenek ott. Ott általában minden mindig ugyan úgy működik, de nincs is ennyire szerte ágazó lehetőség. Nem hiába, mert azt nehéz lenne optimalizálni.
Ragnarokben a legegyszerűbb túl szintezni őket. -
Bad Pritt
félisten
Én azt éreztem az direkt nagyon nehéz ráadásul úgy, hogy teljesen más a játék.
Ez sajna egy tendencia, mesterséges eszközökkel emelik a kihívást, mert máshogy már nem lehet.
Gna példaul csal, kiszed animációból és még rage-ben is megölt.
Ez több másikra is igaz No Mercy nehézségen. Nálam az egyik alfheiminál lett elég, utána vettem le a p*csába, a nehézséget, mikor van egy agresszív közelharcos, aki bármelyik runic attack elől elugrik, mellé két távolsági csicska shared hp poollal és hárman együtt folyamatosan spamelik a piros támadásokat, amiknek a fele aoe, kettő olyan trackinggel rendelkezik, mint egy Sidewinder rakéta és statust is okoznak mind. Ez nem fun, hanem nyűg, kitanulni sem lehet igazán, mert nem fog kétszer ugyanaz történni, ahhoz meg nincs kedvem, hogy folyton futkossak és néha-néha ütögessem őket, amíg el nem fogynak. De legalább el lehet mondani, hogy nehezebb, mint a valkűrök voltak.
Amiket felsoroltam nem nagyon vannak ilyenek ott.
Hogyne lenne, Elden Ring, Lies of P tele volt ilyenekkel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ImACeltic
őstag
válasz Bad Pritt #150823 üzenetére
Az alfheimi trióval én is szoptam vagy 2 órát mire meglettek Give me a challenge nehézségen. Már nem tudom milyen buildel mentem nekik, de asszem először a két távolságira koncentráltam. Ezen a fight-on kívül talán 1 berzerkerrel gyűlt meg jobban a bajom és a Király sem okozott nagy gondot, kb 7 nekifutással elintéztem. Gná 3-ból meglett. Viszont a 2018-as GoW-ban NG+ give me a challenge nehézségen a Valkűrkirálynő 2 nap volt.
Gamer(PS5, PC), sport fan.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ImACeltic #150824 üzenetére
Hat volt meg eddig, egyre mondanám azt, hogy egész korrekt volt (a bifröst spamelős), kíváncsi leszek a többire, főleg az utolsóra, mert Sigrunt az egyik legjobb ARPG bossnak tartom Slave Kinght Gael mellett, de eddig a sztori bossok meg a 2018-as Valkűrök után ez nagy csalódás számomra.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #150823 üzenetére
A trióba ideje korán néztem bele, akkor elpicsáztak. Másodszorra fordítva történt.
Nézni kell redditen buildet, azt mindet feluppolni maxra és jó lesz!
De ez igaz minden ilyen játékra.
Sajna ennek a műfajnak ez a negatívuma, hogy mindent nem tudsz balanszolni. Pont olyan nehéz legyen ami még kihívás de fair is legyen rohadt nehéz megcsinálni, főleg komplexebb és/vagy nagyobb játékoknál.
Sok soulslike is itt hasal el, de akár a műfaj mesterétől való Elden Ring is.
Nagyrésze jól működik, de minden Bosst úgy megcsinálni már lehetetlen.
Anno Dark soulsok sokkal kissebb skálán mozogtak, területileg be volt határolva milyen erős vagy és ahhoz könnyebb ezt kivitelezni.
Itt Berserkerek játék végén egyértelmű nem 6-7es erőséggel kell nekik menni. 8-9 de úgy valami spéci dolog is legyen.
Birodalom hajlítás, a kő páncél is nagyon erős amit a trollokből szedsz ki és még sok más is van. -
őstag
Sziasztok,
Ps4 pro másodlagos fiókról (nem +os) lehet valahogy játék mentéseket elrakni, hogy Ps5-re váltással megmaradjanak?
joceehunt felhasználónak 60 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=joceehunt
-
Bad Pritt
félisten
Hát ha így akarják elérni a nagyobb kihívást akkor engem lassan elvesztenek ezek a játékok. Biztos vagyok benne, hogy van elég agytröszt egy Santa Monicánál vagy Fromnál és ki tudnának találni mást az input reader, aoe spammer gang bossokon túl is, csak szarnak rá, ez az egyszerű út.
Meg őszintén szólva van olyan zsáner, amihez egyszerűen nem illik a teljes open world és egy branching path megoldás jobb lenne.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
MODERÁTOR
-
őstag
válasz Kendek #150831 üzenetére
Köszönöm!
Nekem és a páromnak is van fiókja, annyi hogy az enyém Plus-os előfizetéses a páromé nem. Viszont vannak olyan játékok amivel csak párom játszik, és úgy néz ki lecseréljük az ő Ps4-ét egy 5-ösre.joceehunt felhasználónak 60 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=joceehunt
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #150830 üzenetére
God of Warnak kifejezetten jót tett a játékmechanika megváltoztatása. Buttonsmashing helyett lassabb taktikusabb harc jobb ma már.
Elden Ring meg végre új színt hozott az Open Worldbe. Megmutatta hogy lehet használni a nagy nyílt teret, úgy hogy értelme is legyen.
De nekik ugyan úgy ahogy a Santa Monicának változtatni is kellett.
Az hogy 1-2 Boss nem úgy sikerül szerintem nem olyan nagy katasztrófa. Ráadásul ez mind opcionális legtöbb esetben.Inkább hozzanak jó dolgokat mainstreambe megváltoztatva, minthogy egy kis csoportnak csinálnak szélsőséges játékot.
[ Szerkesztve ]
-
-
Számomra nem a hardver okozza a generáció váltás "hiányát". Persze lehet dobálózni fps-ekkel, meg felbontásokkal és egyéb számszerűsíthető dolgokkal, de nem kaptunk ezek miatt jobb/élvezetesebb játékokat a jelenlegi generációban, igaz lehet hozni olyan példákat ahol az erősebb hardver ellensúlyozta a korábbi "hibákat" de ez nem a generáció váltás érdeme hanem az adott produktum állapotáé. Ami nagyon hiányzik az a kreativitás, nem a sokadik UE-s soulsklón vagy egy-egy franchise X-edik része akármennyire is szeretjük őket, hanem friss ötletek, az erőforrások olyan szintű felhasználása amitől újnak érezhető lenne 1-1 játék, franchise. Olyan megoldások kellenek amikre felkapjuk a fejünket. Ez az UE5 meg az FSR/DLSS sem segít, elkényelmesedett az ipar...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
sting2
addikt
válasz Xaels #150836 üzenetére
+1
86 óta nézem, élvezem ezt a műfajt, ha kell minden piacon lévő konzollal akár, de meglepődnék ha bármi jóirányba változna.
Boldog vagyok, hogy láttam és benne lehettem a 8, 16, 32 bit kiteljesedésében és a 3D megjelenésével a világok újra értelmezésében.Sound & Vision : Marantz- Sony - Playstation
-
3L1T3
addikt
válasz markknight #150796 üzenetére
Pont egy buta képpel bizonygatod a félrevezető véleményedet miszerint ez a játék csúnya. A grafikai összehasonlítás ott kezdődik vagy arról való elmélkedés, hogy a teljes produktumot nézed ami jelen esetben a leggyorsabb közlekedési formával rendelkezik, aminek nyilvánvalóan meg kell felelnie és áldoznia is.
Ha már érdemben akarunk beszélgetni az általad feldobott témáról akkor ott kezdődik a megközelítés, hogy a HOMOK és a HOMOK SZEMCSE ilyen szintű megjelenítése továbbra is technikai korlátokba ütközik. Ezt követően ajánlok pár fotót megtekinteni Dubairól vagy egyéb olyan városokról amiket naponta elönt a homok.“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
Rigormortiis
veterán
Jött egy nagyobb Update a Baldurs Gate 3-hoz.
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 6 Classic, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
markknight
veterán
válasz 3L1T3 #150838 üzenetére
Nem csak a homokról van szó. Hanem a homályos képről, a Vice City-s helikoptertől kezdve egészen az épületeken át, éppen csak Miles néz ki valahogy ezen a képen meg a UI elemek. Mellesleg nem én kértem, hogy legyen benne homok, ha látták, hogy csúnya minek hagyták benne? Szerintem ez ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Mezcal
addikt
válasz ProEvoFan #150705 üzenetére
Remélem, hogy csinálnak vele valamit, mert így nem vagyok hajlandó játszani vele. Azt nem tudom, hogy erre egy patch elég lesz, mert lássuk be, szarból kell várat építeniük. Viszont az AS Mirage fokozatosan egyre szebb a javítások miatt, tehát van rá esély.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
válasz sting2 #150837 üzenetére
Én kicsit fiatalabb vagyok, nekem a 90-es évek legelejétől van közöm a videojátékokhoz és nem azt mondom, hogy nincsenek jó játékok manapság, de ezzel az általános szemlélettel amivel készülnek a húzó címek, nem fogunk valódi generáció váltást látni 4-5 év múlva sem még ha 20-szor erősebb is lesz a hardver...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Medocsabi
addikt
Üdv mindenkinek!
Szokott kérdés lenni,én magam is kérdeztem,ki milyen fülest ajánl/használ.
Én egy elrettentő példát akarok csak iderakni, nehogy más is megszivassa magát.
A Razer Kraken X-et keruljétek mint a pestisest. Kereken 3 hónapig használtam, aztán egyik percről a másikra szétnyílt a fejpánt,a következő fejről levételnél leesett a fülpárna,amit vissza se lehet rakni,nem leszakadt,csak lejött, és visszarakni nem lehet,mert nem gumis,nincs tartása
-
MunezXBK
nagyúr
Szegasztok.
Van itt Rocket League-es emberke?
-
Marcus88
tag
Sziasztok.
Valaki adjon már tanácsot COD Modern Warfare (2019) ügyben,mert nem tudom működésre bírni a single részét.Multi meg más dolgok nem kellenek csak a 4-5 órás single.
Ps5 lemezes.
Lemezről felment 43 giga + 70 giga patch.
Be kellett regisztrálni az activisionhoz,megadtam e-mailt jelszót ez is pipa.
A menüből még kéri hogy töltsek le dolgokat,na letöltöttem egy 10gb egy 23gb meg 13 gigást.Na meg a warzone az 1-1 mb volt,leszedtem mert hamar lejött.
Már csak a két multis pack maradt ami össz 43 giga,de ez miért kellene nekem?
Vagy csak akkor fog menni ha letöltöm azt is?
Ha valaki tudna segíteni megköszönném,kis nettel nem akarnám még ezt is letölteni potyára.
-
válasz Xaels #150836 üzenetére
Nekem már az is elég lenne, ha grafika helyett az AI lenne fejlettebb, meg a fizika egy kicsit közelebb a valósághoz. Trepang2 pl ebből jól vizsgázott. Még nem láttam olyat, hogy pl belelősz egy víztartályba és onnan kispriccel a víz, de pontosan addig a szintig, ameddig belelőttél. Vagy az éjjellátó sisakot lelehet lőni valakinek a fejéről. És ez egy indie játék. Grafikailag nem csúcs, de játék közben az effektek nagyon odabasznak. És még nem is drága, de hozza a Fear feelinget. Ilyen szívvel lélekkel készülő játékokban látom a jövőt, nem a 30 ezres "tucatkacat" folytatásokban meg remakeekben.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
Wesder
félisten
válasz icemad #150848 üzenetére
Fizika már 10 ève is lehetett volna jobb hisz egy Switchen megoldották a Zeldával ami meg elèg potato. Nem prio mert azzal nem tudsz paratszvakítani úgy mint a grafikával.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Kicsit megosztóak a vélemények a Pro kapcsán. Mérjük fel, ki hogy tervez vele! Eredmény egy hét múlva!
Tervezel-e PlayStation 5 Pro-t vásárolni?
Eddigi válaszok megtekintése
Hirdetés
A topikban tilos hirdetni!
Az OFF topik erre található!
- XBOX ONE S/X HDMI IC csere aznapi elkészüléssel, 3 hó garanciával, üzletben!
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!
- XBOX Series S/X/One/S/X/360 konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül
- XBOX Series, ONE, S, X, XBOX360, PS4, PS5 konzolok és kontrollereik javítása garanciával üzletben!
- Nintendo Switch OLED + 128 GB SDcard + Zelda TotK kontroller és tok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest